toch maar opstal :( vraagje derbij

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
heidiLOVER

Berichten: 9186
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

toch maar opstal :( vraagje derbij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-03 20:47

voor pamba maar een stal gebouwd Scheve mond
ze heeft het hele weitje vertrapt door de regen het werd te modderig Verdrietig
gelukkig durfde ze de stal wel in want ik was bang dat ze dat niet durfde!! Bloos er stond ook nog eens auto voor de stal omdat die dacht dat dat stuk van e buurvrouw was Boos! hoe dom kun je zijn Haha!
nu staat ze mooi tevreden en hoef ik niet bang te zijn dat ze uitglijd ofzo Tong uitsteken ik ben er el blij mee *LOL*
bij deze dank je wel pap dat je de stal in 1 dag klaar hebt gemaakt en dat je zoveel voor haar doet!!!!!!!!!!!!!!!!!! *LOL* zijn koniverengiftig en een eikeboom ok???????
Laatst bijgewerkt door heidiLOVER op 06-10-03 21:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Tryingagain

Berichten: 119
Geregistreerd: 18-08-03
Woonplaats: Zuid-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 21:39

Lekker toch, dat ze nu een stalletje heeft! Lieve vader heb jij!

Van coniferen weet ik niet of ze giftig zijn, maar in eikels zit een stof (ik geloof bromine) waarvan ze suf worden. En die in grote hoeveelheden best gevaarlijk kan zijn. Maar dan moet Pamba wel heel erg veel eikeltjes snoepen. (Vinden ze volgens mij niet eens lekker)

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 08:50

Ze zijn allebei idd giftig. Dus oppassen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 09:57

lieve vader heb je, wees er maar blij meeben blij dat ie het allemaal niet eng vindt wat heb je nu aan een stal als ie er bang voor is...rare paarden ook he?

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 11:11

Tja wij moeten de 19e ook de stal gaan bouwen hoop dat hij ook in 1 daf staat.. Maar omdat mijn 'mietje' zo noemt mijn oom (dierenart) mijn paard, het koud had staat ze nu in een gehuurde stal bij de buren...

shiana

Berichten: 936
Geregistreerd: 29-03-03
Woonplaats: eelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 11:46

coniferen zijn giftig , en eikels alleen bij een veel te grote hoeveelheid , dit kan je beter wel in de gaten houden want de meeste paarden zijn er gek op . Die van mij heeft ook wel eens een plukje conifeer gesnaaid , maar spuugd het dan net zo snel weer uit . Dus hij zal zelf wel doorhebben dat dat niet zo best voor hem is .

lovebonney

Berichten: 1862
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 15:03

lekker dat je vader een stalletje heeft gebouwd.
Ik geloof dat coniferen niet zo goed voor paarden zijn.