[VD] Compliment

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
smiley

Berichten: 2795
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: Biezenmortel

[VD] Compliment

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-03 22:22

Eindelijk heeft hij hem heel netjes door, eerst moest ik altijd zijn been optillen maar sinds eergisteren gaat het door alleen te wijzen en 'naar beneden' te zeggen. Ik weet zeker dat hij het snapt en hij kan het goed, vandaag ging de eerste keer heel netjes maar hij heeft toch erg graag dat je helpt (dat is natuurlijk makkelijker) mag dit nog of moet ik hem niet meer helpen?

josien
Berichten: 2554
Geregistreerd: 15-08-03
Woonplaats: Uddel (veluwe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 22:40

Als hij er nog moeite mee heeft, oké. Maar langzaam aan afbouwen. In een keer nniet meer snapt hij nog niet helemaal zoals ik jouw zo hoor. Het belangrijkste is dat hij het leuk blijft vinden. Als je dan moet helpen is dat dus niet verkeerd.

smiley

Berichten: 2795
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: Biezenmortel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-03 22:49

Hij vind het helemaal geweldig om te doen en wil ook echt wel, als ik naar het compliment vraag dan wil hij ook écht graag naar beneden hij doet steeds z'n been stukjes achteruit meer zet net niet door. Hij kan het dus zonder hulp maar dit is nog net wat gemakkelijker, iniedergeval bedankt voor je raad Haha!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 23:34

Als je paardje dat fijner vindt zou ik hem nog wel een tijdje ondersteunen, maar net zoals Josien zegt wel langszaam afbouwen.
Zodra hij het los begint af te raggelen gewoon nog even die extra hulp geven

Die van mij kan sinds 2/3 weken dacht ik de compliment (niet helemaal met knietje in het zand) en sinds 1 weekje doet ze haar knietje mooi op de grond. Ik kan het dus nog niet los, maar zodra ik de aanwijzing geef dan geef ze wel haar beentje en begeleid ik haar naar achter/beneden.

Bij de buiging begeleid ik Rachel nog wel eens een enkele keer met de hand naar beneden, gewoon om haar de oefening weer een keer netjes en gecontroleerd te doen. Even een kleine herinnering van hup niet afraggelen maar dat ze even weer de buiging op de juiste en beheerste manier doet