ja hoor heb ik weer... dierenarts :(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

ja hoor heb ik weer... dierenarts :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-03 18:35

Nou tis weer eens zover, word ik vandaag gebeld door een stalgenoot dat fabiola rillend in de wei staat op 1 been. Ik uit school er meteen heen. Bleek het haar been te zijn waar ze in het glas mee had gestaan , 3 dagen terug. toen bloedde het al hevig, maar het leek allemaal mee te vallen dus geen dierenarts gebeld. Nou had ik dus beter wel kunnen doen. Strompelend kwam ze naar me toe Verdrietig Meegenomen naar stal en haar hoef bloedde weer, snel dierenarts gebeld , die is meteen gekomen gelukkig! Tzag er slecht uit zei ze, omdat ze echt op 3 benen stond en het nogal bloedde. Maarja veel kon ze er niet aan doen, antibiotica spuit gehad met pijnstiller. Nu moet ik 3x per dag de hoef in de biotex zetten en 2x per dag bix met antibiotica voeren. Vrijdag moet het beter gaan met haar en anders dan zit het goed fout Verward Khoop dat ik dit allemaal kan combineren met school, kheb gelukkig mn zusje nog die ook op een dag wel ff haar hoef in de biotex kan zetten maar het word wel lastig allemaal ... en dan is ook nog eens mn geld op ... zucht..

diegomarije

Berichten: 509
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 18:39

Jeetje Mien, ik had het verhaal gehoord van Nynke van de week, maar dat ze er nu nog zo'n last van heeft, wist ik niet! Als ik je ergens mee moet helpen dan bel je me maar hoor! En Nynke kan ook altijd helpen
Hou ons op de hoogte!

guidolover

Berichten: 1642
Geregistreerd: 26-09-01
Woonplaats: St. Maartensdijk (zeeland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 18:42

oei das vervelend... ik hoop dat het snel beter gaat!

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 19:59

ahh vet zielig.... had het al van Leo gehoord dat ze in glas had gestaan.... hopen dat het snel weer helemaal goed gaat!!

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 20:21

Heh verdorie, dat is pech hebben! Ik hoop dat het meevalt en dat je paard er weer snel bovenop is.
Sterkte de komende tijd!

heidiLOVER

Berichten: 9185
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 20:37

he das pech hebben echt VERVELEND dat je nu geen geld hebt en dat je het moet combineren met school is ook al zo vervelend sterkte en geef je paardje maar een dikke knuffel gelukkig dat je je zusje nog hebt!!

fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-03 21:39

ja tis zeker vervelend maja nix aan te doen, we w88 het maar af hoe het gaat. Net geprobeerd haar hoef in de biotex emmer te doen maar daar was mevrouw het niet mee eens en trapte de emmer heel hard weg. Dus daar moeten we ook maar wat voor gaan bedenken want zo werkt het niet! khou jullie ervan op de hoogte of het vrijdag al beter gaat!

BloemBloem

Berichten: 16578
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 09:07

Heel vervelend zeg. Nou maar hopen dat het vrijdag als een stuk minder is. Ga voor je duimen!!!