ik overweeg yetje weg te doen... :-(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
yesta

Berichten: 193
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: Bussum

ik overweeg yetje weg te doen... :-(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-03 15:41

Beste mensen,

dit doet me echt pijn aan m'n hart, maar ik denk dat het beter is....

ik ben nu al een jaar aan het tobben, maar ik denk dat het dan uiteindelijk toch moet gaan gebeuren Huilen

afgelopen juni heeft yetje ons een prachtig veulen geschonken genaamd "rick" nou is het zo dan robyn en ik allebei 40 uur werken en aangezien ik net een nieuwe functie heb gekregen ook in de weekenden moet gaan werken en heel veel sávonds op concerten e.d. dus erg moelijk om yet de aandacht te geven die ze verdiend rick willen we in januari / februari afspenen en dan gaat hij direct voor 2 jaar naar texel in de opfok Huilen maar wel goed voor hem Bloos hopelijk kan ik over 2 jaar van mijn werk een 32 urige werkweek vragen, want we willen tegen die tijd zoveel mogelijk aandacht aan rick schenken, omdat hij dan zadel mak etc. gemaakt moet worden, en met 2 paarden wordt dat zowieso heeel lastig

met andere woorden, ik sta voor de moelijke keuze om yet vanaf januari / februari aan een ander baasje te schenken voor een niet al te hoog bedrag, omdat ik het belangrijker vind dat zij de verzorging en aandacht krijgt zie ze verdiend, en hopelijk blijft ze dan ook in de buurt... Huilen

yesta is een koffie vos merrie van 9 jaar oud
echt met een super karakter, tikkeltje eigenwijs, tikkeltje uitdaging...
momenteel zijn we bezig met de basis van het western, maar ze is engels ingereden...

hier wat foto's van haar met rickje

http://ds018.xs4all.nl/stillmotion/fab/rick

BTW: ik heb dit ook al op E/A geplaatst, maar ik wilde dit ook graag ff in het algemeen laten weten....

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 15:46

Tja, wat je moet doen, moet je doen...
Jammer dat je haar weg doet, maar als het niet anders kan...
Veel succes met iemand zoeken!

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 16:26

Jeetje dat is balen, maar volgens mij heb je de keuze al gemaakt.

Is het geen mogelijkheid om haar door iemand te laten leasen/lenen zonder haar meteen te verkopen?

Balen zeg! Succes verder!

yesta

Berichten: 193
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-03 16:54

Dimple schreef:
Is het geen mogelijkheid om haar door iemand te laten leasen/lenen zonder haar meteen te verkopen?

Balen zeg! Succes verder!


dank je...

bestaat er zoiets dan? zonder dat je ook nog steeds aan de rest van de kosten vast zit? (hoefsmid, dierenarts e.d)

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 17:29

Je kan zelf je voorwaardes opstellen Knipoog Maar wil je dan niet die 2 jaar dat hij in de opfok staat nog een paard hebben? Je kan haar bijvoorbeeld ook 3 dagen per week ofzo laten leassen...

yesta

Berichten: 193
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-03 17:37

dat wordt lastig met mijn nieuwe functie, ook qua financien
ik voel me nu al schuldig als ik maar 2 uurtjes tijd heb per dag....
en nog een bijrijder kan ik haar ook niet aandoen, daar is ze gok ik, te eenkennig voor.... we zijn al met z'n tweeen...