Vincent van Gogh rit

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Vincent van Gogh rit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-03 10:32

De mensen die wonen in Nuenen en omstreken weten waar ik het over heb. Deze orientatie rit van zeker een 4 uur (ik geloof 25 km) vindt altijd plaats op de eerste zondag van oktober (vroeger november maar naar voren gehaald vanwege de kou).

Ze hadden zo'n slecht weer voorspeld met hagel en windstoten dat we het eigenlijk niet door zagen gaan. MAar toen ik 's ochtends mijn ogen opende scheen de zon. De zon is gebleven en we hadden een prachtige dag. Heel het Nuenens "perdevolluk" was op de been en overal klonk hoefgetrappel door de straten. Het gekke is, dat niemand echt goede weg weet, dus als je een kruising hebt, komen ze vanuit alle richtingen aanlopen en voegen ze zich weer in een richting om verderop weer ergens te splitsen. Ze kijken naar elkaar, twijfelen of ze de juiste keuze maken/ denkwijze hanteren, maar verderop komen ze elkaar opnieuw tegen. Echt lachen. in de verte klonk geschal van jachttrompetten, echt prachtig. Je kon wel zien dat we hier wonen in het epicentrum van de paardenhouders in Nederland.

wie heeft nog meer gereden?

De hond is de betere mens


moontje

Berichten: 331
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 11:10

hey esther,nathalie en ik hebben gister ook meegedaan
tis echt gezellig en gelukkig was het hartstikke mooi weer Cool
alleen mijn pony was een beetje geflipt en vond dus dat ze wel de hele tijd mocht dribbelen....
maare vanochtend......autch Verdrietig overal spierpijn...
groetjes monica

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 13:09

Pinkygirl geloof ik ook.
Normaal komt de van gogh rit door mijn straat, maar ik had maar 2 wagens met paarden gezien de hele dag, dus de route zal wel zijn veranderd

... And we like all the fluffy animals.


MyBonfire
Berichten: 1318
Geregistreerd: 29-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 17:18

ik ben ook ff wezen kijken!
was heel leuk met mooie combi's, mijn instructrice reed mee..

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 17:39

Zoals Moontje al zei heb ik ook mee gedaan. Haha!
Heb ook een verslagje geplaatst. Lachen
Ik vond het echt top! Super gaaf!
Volgend jaar doe ik zéker weer mee!

Rosiewozie

Berichten: 724
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 19:05

Ik ben ook geweest met de kar en mijn haf. Pinkygirl was idd met mij meegegaan op de kar. Zij plaatst als het goed is ook nog de fotos die ze heeft gemaakt. Vond het ook heel erg gezellig. Donna had alleen nog niet zo veel conditie omdat ze nog niet zo lang voor de kar staat, we hebben dus veel gestapt. Heb me wel erg geergerd aan die arogante dure mensen met dure koetsen die neerbuigend naar ons keken. Geen vriendelijke mensen waren het vond ik. Ja sorry mensen moet nou eenmaal zelf alles bij elkaar rapen ken dus geen miljoenen kar kopen.
Maar het was wel heel leuk hoor.

_______ Roos Koeter _______
Osteopathie voor Paard en Hond
http://www.rooskoeter.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, SemrushBot, Taucha en 4 bezoekers