[VD] wat ben ik ook een doos...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23423
Geregistreerd: 09-04-01

[VD] wat ben ik ook een doos...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-03 11:25

Ik weet dat hier al heel veel discussies over zijn geweest maar ik wil het hier toch even neerzetten, krijg waarschijnlijk heel bokt over me heen en dat het mijn eigen schuld is, bij voorbaat dat IS het ook, ik ben gister niet echt handig bezig geweest.
Polly staat al vanaf vorige week woensdag stil omdat Katinka absolute rust moest hebben en zich ook niet mocht opwinden, aangezien ze dat wel doet als Polly weggaat moest die ook maar op rust.
Inmiddels was mevrouw bezig met het systematisch slopen van haar box en ze was alleen maar bezig met ontsnappen, dus er moest wel iets gebeuren.
Gister heb ik dan ook mijn vriendje in de stal geparkeerd bij Katinka en ik heb Polly even laten uitrazen aan de longeerlijn.
Gisteravond ging ik nog even voeren en toen Katinka binnen aan het eten was (ze eten apart, anders eet Polly alles op) heb ik Pol er nog even uitgehaald en ben even met haar gaan klooien, voetje geven enzo, en een pas gevraagd. Op een gegeven moment vroeg ik "up" en dat deed ze heel braaf, alleen had ze nogal wat energie denk ik en ze bleef mooi staan op haar achterbenen, maar om in evenwicht te blijven begon ze een beetje te maaien, hmmz en daar stond ik dus. 1 hoef in mijn rug en 1 in mijn ribben (draaide weg omdat ik bang was dat ze mijn hoofd zou raken). Mijn goeie god, wat doet dat pijn zeg!!!!!
Het was gewoon een samenloop van ongelukkige omstandigheden, ze kan al jaren steigeren op commando en het gaat al jaren goed, maar ja ik was moe, zij niet en ik stond heel onhandig... ik kan wel 100.000 excuses verzinnen maar het was gewoon STOM Scheve mond
Naja hopen dat de pijn snel weg is, maar ik wilde het toch even plaatsen...

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 11:30

Bij je eerste zinnen dacht ik dat je ik weet niet wat had gedaan Haha! , maar dit is gewoon een ongelukkige samenloop van omstandigheden.
Daarvoor moet je je niet op voorhand al voor excuseren hoor.
We zijn allemaal mensen en we maken allemaal fouten, wie zonder zonde is, werpe de eerste steen Knipoog

In ieder geval beterschap met je zere rug en ribbetjes Ach gut

Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 12:08

Sterkte met je zere rug en ribben.

Dit is gewoon een goed voorbeeld voor alle 'penny meisjes' die hun pony ook willen leren stijgeren.

Maar zelfs met liggen kan het fout gaan hoor. Zaterdag had ging dat bij Dennis en mij ook fout waardoor ik met een dikke, zere knie kreupel rond hups. Hij ging liggen, heel braaf. Hij stond op voor ik het vroeg, niet braaf. Ik zat op m'n hurken en verloor m'n evenwicht, gewoon suf. Dennis ging op mijn knie staan, gewoon een beetje lomp. Tja, kan gebeuren, helaas dikke pech. Zere knie.....

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 12:21

Ja idd en jullie hebben mijn topic ook wel gezien over die tik tegen mijn knie..

Sterkte met je ribben en rug Lachen

Mowtje
Berichten: 326
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 13:26

in ieder geval heb je veel geluk gehad *LOL* en ik weet bijna zeker dat je voortaan (in ieder geval de komende tijd) beter op let Haha!
wat zal jij geschrokken zijn.
Sterkte met je blessures OK dan!

Sting

Berichten: 12858
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 19:54

Gelukkig dat ze je hoofd niet heeft geraakt! Dan had het vast heel wat meer pijn gedaan!!!
Beterschap! En de volgende keer beter opletten he?

dobbel

Berichten: 9041
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 11:11

ja beetje stom maar ja dat heeft iedereen wel een keer.
Nou veel beterschap.

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 11:32

Ik dacht dat er heel wat was gebeurd toen ik het eerste stukje was Clown Van je fouten leer je, je bent meteen gestraft Tong uitsteken

xXdaphneXx
Berichten: 390
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 14:53

whaah ja day zij je al vande week renee Tong uitsteken slim naja van nino kreeg je ook al bijna een handje Haha! sterkte

suuske

Berichten: 793
Geregistreerd: 26-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 16:46

ooo ik dacht dat het nog veel erger was maar dit is een foutje kon jij ook niet zo heel veel aan doen. nou ja beterschap he

groetjes -xxxxxx- suuske

prisje_marie

Berichten: 755
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 20:33

nou erg veel beterschap Ach gut
wij doen ook altijd gevaarlijke dingen waar je van weet dat die veerkeerd kunnen gaan Bloos
maar je igor is altijd braaf Lovers Bloos