schiphol (voor school)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

schiphol (voor school)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-03 09:35

Hoi!
Voor school moet ik 'n documap samenstellen over 'n bepaald onderwerp. Ons onderwerp is misschien 'n beetje achterhaald, maar het gaat over de extra landingsbaan van Schiphol. Daar moet ik meningen, standpunten, argumenten voor en argumenten tegen voor hebben. Van bronnen als Schiphol, maar ook bronnen als 'de gewone mens'.
Die gewone mens denk ik hier wel te kunnen vinden (de meesten zijn wel normaal en gewoon in mijn ogen Knipoog ). Dus, meningen: wat vinden jullie van die extra landingsbaan? Goed idee? Slecht idee? En heel belangrijk waarom.
Het zou verder ook wel fijn zijn als je je 'deskundigheid' op dit gebied zou vermelden. Maar dit hoeft niet.
Ik hoop dat er hier 'n beetje 'n discussie kan ontstaan, met pluspunten en minpunten.
Alvast bedankt ook Lachen

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.


Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 09:45

Ik vind niet dat er nog een landingsbaan bij schiphol moet komen, omdat het al groot zat is daar, en wat maakt het nou uit of je 1 landingsbaan meer of minder hebben.
Dan doen ze maar een vlucht minder als ze landingsbanen tekort komen hoor!

lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 11:37

Pffffffffff niet nog een landingsbaan erbij!
Af en toe word je hier gek van de herrie!
Lundi

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 11:42

Ik heb dit al eens gedaan, voor het HBO ook over de 5e landingsbaan, ik zal thuis eens kijken of ik dat nog kan vinden.
We zijn iig bij het informatie centrum van Schiphol geweest. Is wel grappig.
Ik hoop voor je dat ik dat document nog op de PC hebt dan ben je in 1 keer klaar Haha!

:evaw:

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-03 18:27

Sjimmy schreef:
Ik heb dit al eens gedaan, voor het HBO ook over de 5e landingsbaan, ik zal thuis eens kijken of ik dat nog kan vinden.
We zijn iig bij het informatie centrum van Schiphol geweest. Is wel grappig.
Ik hoop voor je dat ik dat document nog op de PC hebt dan ben je in 1 keer klaar Haha!

Zou fantastisch zijn! Als je dat wil doen, ontzettend graag. Ben alleen wel bang dat die artikelen van jou te oud gaan zijn. Maar het gaat om het idee, kan ik met 'n heel boekwerk aankomen Knipoog *grinnik*
Nee, dat ga ik niet doen, moet wel alles zelf doen Tong uitsteken
Heeeeeeel erg bedankt alvast!

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Nadia_, aliida, Astridhorse, Dammie, furious, gerlienke, Googlebot, kimberly1995, Lizz, Mo_86, nnicolex, oblix, S_Figo, Slmt9, Snippergroen, wennie19, YaraNls en 208 bezoekers