laag...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-01 09:45

hoe laag kan je zijn?
nou heel erg dus. een pony van de manege is weg, ze was al vrij lang kreupel. het is een lange poos mijn lieveling geweest en ook veel opgereden en mijn kamer stond vol met snuitje fotos (nu nog maar 1 Haha! )
maar nu komt het gisteren hadden we handvaardigheid zegt daisy zo tegen simone: Ja snuitje is kapot he? Simone zo: neet woar (niet waar)
ik had echt zo iets daisy jeminee hoe laag kan je zijn ik ga dat toch ook niet zegen tegen haar als twister weggaat: ja twister is kapot
dat vind ik dus echt bot en zonder medelijden en het is niet eens zo ik heb gehoord dat snuit ergens op een wei staat, ik hoop het maar Verdrietig maar daisy.. grr nathalie (niet van bokt) ik en laura hadden echt zo iets van daisy als je niks fatsoenlijks hebt te zeggen ga dan ook niet banketstaaflen
echt laag...

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 09:57

Wat stom zeg Verward
Dat zeggen ze bij ons soms ook wel eens als een dier dood is 'hij is kapot' dat vind ik zo zielig Scheve mond\

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-01 10:57

ja dat vind ik dus ook ECHT niet kunnen hoor.
en dit terwijl er nog niet eens bewijs is dat deze pony dood is, omdat hij waarschijnlijk op een wei staat. zo'n mens kun ik dus geen paardengek noemen Boos!
zielig hoor als je zo laag bent..

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 17:47

AAAAHHHH neee!!! Niet Snuitje! Huilen Is ie weg? Sniksniksnik! Niet Snuitje!
Aaah snik! Dat is mijn lieveling voor als we binnen rijden, lekker zonder zadel crossen (heeft zo'n lekkere brede rug Lovers ).
Ik ben al 3 weken niet meer wezen paardrijden *schaam* Bloos
En nou is ze weg
Verdrietig
Stom mens die Daisy.... Boos! Zullen we haar ook maar kapot maken }> O oeps, ze is kapot, volgens mij kunnen we haar niet meer maken Extreme duivel Knipoog
(nee hoor, dit wens ik niemand toe)
*snik* toch maar naar de manege gaan dinsdag, kijken of snuit er niet stiekum toch nog is

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-01 17:52

nathalie (van dusty) zei dat ie samen met alva b weg is. alva b staat op een wei waarschijnlijk en snuit ook. hij was ook al lang kreupel zielige lieve snuit
daisy is een nurd mmet soms hele botte zinnen grr Boos!

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 17:55

oow, als ie met Alva weg is, Alva die gaat niet zo snel weg, want daar is Louis geloof ik wel aangehecht.
Dus dan zal het met Snuit ook wel meevallen *Pfieuw*

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-01 18:03

alva gaat wel es naar een wei vorig jaar ook volgens mij is snuit daar aan het opknappen ofzo denk ik Verward hoop ik

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-01 18:03

alva gaat wel es naar een wei vorig jaar ook volgens mij is snuit daar aan het opknappen ofzo denk ik Verward hoop ik