een vraag voor iedereen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
barbara8aug
Berichten: 404
Geregistreerd: 17-09-03
Woonplaats: tilburg

een vraag voor iedereen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-03 11:39

hallo allemaal,

mijn vraag was eigenlijk aan iedereen:

vinden jullie het ook zo moeilijk om een verzorgpaardje of grote pony te vinden in de buurt war je woont? ik wel, ik had eerst een paard wat ik huurde maar die was heel erg kreupel opeens en toen ben ik gestopt met huren.
En ik vond wel verzorgpony´s maar daar mocht je dan weer niet op rijden of kon ik niet op rijden ofzo. Dus nu heb ik nog niks Huilen
Hadden jullie daar ook zoon moeite mee? ik wel maar mischien komt dat omdat ik uit tilburg kom en meestal vind je in zeeland ofzo veel sneller iets of denk ik dat verkeert? Verward

ik lees het wel als iemand antwoord.

Kick

Berichten: 198
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 11:45

Hoi tja ik heb nooit een verzorgpony gezocht.
Maar ik hoor van veel mensen dat het idd heel erg moeilijk is. Op marktplaats staan soms nog wel mensen die iemand zoeken en je kan er zlef een advertentie zetten.
Of hier op bokt zelf...
Succes!

barbara8aug
Berichten: 404
Geregistreerd: 17-09-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-03 11:47

ja op marktplaats heb ik al zoveel geprobeerd maar reageerd niemand of het is te ver weg. Ik wil ook wel in de toekomst een eigen paard maar daar ben ik nu nog voor aan het sparen. op bokt zoek ik ook altijd maar daar staat ook niet veel wel heel veel in zeeland ofzo of noor holland maar niet in de burut van tilburg Huilen

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 11:51

tja niet opgeven!
zelf ook een advertentie op marktplaats zetten!
En verder gewoon briefjes ophangen in de manege enz..
dan lukt het vast wel eens een keer!

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 11:53

ja op marktplaats en vraag in het buitengebied bij boeren....

Kick

Berichten: 198
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 12:01

succes

barbara8aug
Berichten: 404
Geregistreerd: 17-09-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-03 12:02

ja nou of dat zou lukken, denk het niet maar ja, bedankt voor de tips

xjessiex

Berichten: 715
Geregistreerd: 23-09-03
Woonplaats: wkp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 13:29

Scheve mond Hier in zeeland zijn best wel veel paarden maar om een verzorgpony te vinden is best moeilijk.
Voor sommigen dan.
Het wordt me gewoon gevraagd Lachen .
Heb ik wel heel veel geluk mee, maar dat is welleens anders geweest.
Maar het is niet altijd makkelijk...

groetjes jes

barbara8aug
Berichten: 404
Geregistreerd: 17-09-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-03 13:31

ja ik heb al advertenties geplaats maar dat helpt toch niet want dat doe ik al heel erg lang en ik word alleen gebeld door mensen die te verw eg wonen, dus maar ja hopelijk heb ik ook een seen keer geluk binnekort

Relliej

Berichten: 2508
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 13:43

In Tilburg zijn idd minder verzorgsters nodig. Vraag me niet waarom. Maar als ik een verzorgpony zoek in Baarle-Nassau of omgeving zie ik ook nooit wat en heb ook geen reacties gekregen waar ik een advertentie geplaatst heb.

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 13:44

nou,ik woon in Zeeland,maar volgens mij is het hier net zo moeilijk hoor!

en laten we het eens omdraaien!
het is net zo moeilijk om een sreieuze bijrijder/verzorger te vinden voor je paard/pony!!

ik heb er gelukkig 2 ,die mexx 2 dagen per week helemaal verloren knuffelen,etc!

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 13:48

Ik heb 2 jaar geleden eerst een half jaar of iets langer moeten zoeken naar een verzorgpony, toen had ik er een, maar die is nu met pensioen, en toen was ik een beetje aan het rondkijken, niet echt op zoek meer van: als ik een leuke pony zie waar ze een verzorgster voor nodig hebben dan doe ik dat, en toen vroegen ze of ik voor mareska wou zorgen, daar ben ik echt blij mee met die pony want het is een jonge goeie pony waar je alles mee mag doen van de baas dus echt geluk gehad!

Relliej

Berichten: 2508
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 13:59

Mexx2 schreef:
en laten we het eens omdraaien!
het is net zo moeilijk om een sreieuze bijrijder/verzorger te vinden voor je paard/pony!!


idd

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 14:13

Ik verzorg al 7 jaar op dezelfde Welsh fokkerij! Ik ben daar via mijn oma aan gekomen. Verder ben ik daar altijd de enigste geweest die daar verzorgde (behalve nchtjes van hun en stagiares voor een bepaalde periode!) Dus ik heb zeker wel geboft hoor! Maar nu heb ik mijn eigen Welsh en dat is zeker veeel leuker Lachen Succes met zoeken. Groetjes

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 14:17

Het is inderdaad heel erg moeilijk!
Zelf, wanneer ik een paard zou hebben en een verzorger zou zoeken zou ik het heel erg op prijs stellen wanneer een iemand het zo aanpakt.

Je een persoonlijke nette handgeschreven brief stuurt waarin ze zich netjes voorstelt.
Uiteraard met telefoon nummer er onder etc. en je verteld dat je in deze dagen langs wilt komen -> of ze je voor deze afspraak willen bellen.

Mochten de mensen niet reagen op zo iets kun je na een weekje eens persoonlijk langs gaan en ze nogmaals op je brief wijzen.

barbara8aug
Berichten: 404
Geregistreerd: 17-09-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-03 19:08

Relliej"]
[quote="Mexx2 schreef:
en laten we het eens omdraaien!
het is net zo moeilijk om een sreieuze bijrijder/verzorger te vinden voor je paard/pony!!


idd
[/quote]
Ja oke, dat is waar ...

sam_antha

Berichten: 2044
Geregistreerd: 10-08-03
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 19:17

Waar ik woon worden vooral mensen gevraagd van boven de 16 jaar dat is ook wel vervelend... Maar misschien binnenkort Haha!

Geef nooit op en dan kom je er wel! *LOL*

barbara8aug
Berichten: 404
Geregistreerd: 17-09-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-03 19:19

ja dat doe ik zeker Lachen nooit opgeven

Mistic

Berichten: 4380
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 20:50

Ik heb er zelf ander half jaar over gedaan om een paard te vinden die leuk is en dat het met de eigenaar goed klikt.
Gewoon blijven zoeken dus. Kijk anders iets verder van huis, waar je met het openbaar vervoer ook nog kunt komen.
Op het moment dat je het minst verwacht, lukt het je.

Succes

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 21:55

Nou woon ik een heel eind uit je buurt dus sowieso heb je hier niets aan maar ok.
In eerste instantie zoek ik ook gewoon iemand die komt verzorgen, meteen laten rijden doe ik nog niet omdat mijn paard jong is en ik voel me toch wel verantwoordelijk als er wat zou gebeuren.

Als je eens een paard zou gaan verzorgen die je niet meteen mag rijden?
Veel meiden knappen hier op af terwijl dit toch echt heel erg belangrijk is.

Bij mij zou sowieso het meisje pas mogen rijden als ik zeker weet dat ze goed voor mijn paard zorgt, en dus niet alleen maar voor het rijden ermee bezig is.
Als dat blijkt en het klikt tussen die twee zou ze er zo op mogen rijden, les volgen en ga zo maar door, dan zou het gewoon gratis rijden en verzorgen zijn en mag ze ermee doen wat ze wilt.
Maar dan wel nadat bewezen is dat mijn paard meer is dan alleen maar een beest om op te rijden.

Indie
Berichten: 1675
Geregistreerd: 06-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 22:09

een keer bij een stal of manege bij jou in de buurt vragen ....
ik heb ze aangeboden gekregen (van het weekend nog ) omdat ik bij die stal me eerste verzorgpaardje had (gewoon gevraagt) en van het een komt het ander
...

Alja

Berichten: 25583
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 22:22

een verzorgpaard vinden is misschien moeilijk maar een bijrijder in de buurt waar ik woon is helemaal verschrikkelijk
wens je veel suc6

miekie

Berichten: 723
Geregistreerd: 22-08-03
Woonplaats: Axel, Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 23:43

heb er nooit 1 kunnen vinden tot ik er uiteindelijk zelf 1 had.. mijn paardje heb ik helaas moeten verkopen, maar heb nu nog wel 3 bijrijd/verzorgpaarden. heb niet hoeven zoeken, maar werd gevraagd. beter kan het niet toch? maar denk inderdaad dat het in zeeland gemakkelijker is dan in de grotere plaatsen. hier hebben gewoon veel meer mensen een eigen paard. er is hier meer ruimte Lachen

Xyris

Berichten: 9447
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 00:00

ja, het is heel moeilijk, ik heb het geluk dat er in het gooi veel mensen met paarden zijn, maar ik heb eens 2 jaar lang niks kunnen vinden, nou heb ik sinds januari weer een paar verzorgpaarden... het begon met 3... nu zijn het er een stuk of 15 :S niet normaal meer, kan het niet bijbenen

iefke

Berichten: 28837
Geregistreerd: 28-08-03
Woonplaats: Tilburg e.o.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 09:15

Ik ben helemaal gek gebeld, kom toch ook uit de buurt van Tilburg... Ik zal weleens zoeken voor je... Had idd een advertentie op Marktplaats gezet.
Kende BOKT toen nog niet *schaam*