Morgen gaat het weer gebeuren!!! Wedstrijd met SuperJurga!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-01 16:33

Morgenavond om ongeveer 22.00 en 22.30 uur start ik weer een wedstrijd in de B-dressuur! Haha! Heb er zo'n ongelovelijke zin in! Wel beetje laat, maar dat overleef ik ook wel weer! Jurga en ik gáán er gewoon weer voor, maar nu voor de TWEE winstpunten! Eerste keer weer binnen, ben benieuwd hoe het gaat, maar dat zal geen probleem zijn denk ik, aangezien ik ook al weer een aantal weken les heb in deze binnenbak.
Dus dat zal wel loslopen. Ik heb maandag- en dinsdagavond lekker een half uurtje dressuur getraind in de bak thuis, woensdagavond had ik les wat op zich heel lekker ging. Gisteren had ze een dagje vrij en vandaag heb ik lekker een buitenritje gemaakt. Morgenvroeg mag ze eerst nog weer met mijn vader mee naar menles en dan 's avonds dressuur! Ze loopt de afgelopen weken steeds erg goed en lekker relaxed te sjouwen. Nu hopen dat ze het vasthoudt tot morgenavond! *LOL*
Ik ben erachter gekomen dat als ik veel in het bos rijdt, een keer longeer en mijn vader één à twee keer per week ment met haar en maar één of twee keer dressuur oefen, dat ze veeel en veeeeel beter wil werken in de dressuurles. Dus dat wordt voor mij gewoon relaxed rijden en af en toe knop om voor de dressuur. Ze blijft dan lekker fris in haar koppie en gaat niet zo lopen emmeren en sterk worden. Want dat merkte ik woensdagavond met les nog wel, dat ik die twee dagen ervoor dressuur had getraind en dat ze meteen een stuk sterker was en stugger in haar mond. En als je dat kunt voorkomen door weinig te dressuren en meer ontspannen te rijden...nou, dan is de keus niet moeilijk! Ik ben al gek op buitenritten... Lovers haha.
Dus het komt wel goed! Helaas gaat het zometeen weer vriezen snik.... (hoezo beetje voorbarig?) en dan wordt het buitenrijden weer minder...
Maar...de LunterenBoktbuitenrit staat nog voor de deur haha en daar heb ik zo'n zin in, want het wordt onwijs gezellie. Voor degenen die er nog niets over hebben gelezen, zie boktmeetingenforum! Iedereen is welkom!!! Haha!
Maar weer verder over mijn wedstrijd. Ik heb een groom gevonden in maarten, dusse...of dat goed gaat is nog de vraag.... Maarten: je gedraagt je hoor!!! Anders doe ik net alsof ik je niet ken!!! Party!! Ik heb in ieder geval één fanclublid bij me haha. Nu de rest nog... Nog meer mensen die willen boktmeeten met mij haha???? Ik zal er ff bij vertellen dat het echt een attractie is, ik op Jurga! Dus degenen die zich vervelen....*hint*
Morgen eerst maar eens rustig aan de dag opstarten met menles en dan rustig Jur gaan klaar maken, wachten tot de avond. Mijn tante (favo) voorlezen en dan zelf als de wiedeweerga mijn paard pakken en losrijden. Hopen dat ik ook deze keer niet nerveus wordt haha. Ik word altijd gek van het feit dat ik altijd allles op het laatste moment moet doen bij gebrek aan mijn grooms...en dan noemen ze me dus zenuwachtig, maar dat is niet zo haha. Laat ze maar denken haha. Ik ga er gewoon weer voor!!
Heb een jurylid waarbij ik al twee van mijn vijf B-winstpunten heb gehaald (150, 155 en 2x 156 punten bij gehaald), dus het moet kunnen. vanavond ff goed de proefjes doorlezen...en de tip van iemand van bokt hier opvolgen om de hele proef eens voor mezelf uit te denken hoe het er uit zou moeten zien... Dan komt het wel goed! Ik weet dat ik het kanb en dat Jurga het kan. Heb ook nog een wedstrijd opgegeven op vreemd terrein op 3 november, dus ik ben benieuwd hoe dat zal gaan. Doe ik puur voor de ervaring. Maar voorlopig ga ik proberen zo ver mogelijk naar de 15 B-punten te komen, want ik heb in mei mijn eerste L1 opgegeven, na het veulenen als ik weer begin dus. Kan nog ff oefefen. Verslag van de wedstrijd morgen volgt, maar ik wil nu succesjes van jullie, dan gaat het helemaal goedkomen met Ilona en haar SuperJurga! Knipoog

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 16:38

spannund!!!!!Maar wel heel leuk natuurlijk, heeel erg veel succes meid, en we willen natuurlijk uitgebreid verslag he.. Haha!

Ineke2

Berichten: 33036
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 16:52

Leuk! Heel veel succes! Jij en jurga redden het wel!
Helaas kan ik niet komen kijken, maar ik eis wel verslag hoor Knipoog

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 16:52

alsjeblieft een succesje van mij

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 16:54

Succes!!!! Party!! Party!! Party!!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 17:14

Succes en sterkte en laat even weten hoe het gegaan is.

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 17:17

zo! dat is weer een echt Loon verhaal!

GO JURGA GO LOON!!

<B> SUCCES </B>

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 17:23

HEEEEEL Veeeel suc1000000000000000


en je bent een kampioen Haha! Denk daar maar aan Haha!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 18:00

Gaat vast helemaal goed komen morgen Ilona, met jou en Jurga!! Jullie kunnen het!! Trouwens, ik denk dat die groom van jou zich best wel zal gaan gedragen hoor en goed zijn best gaat doen Haha!. Pfff, uitslag was toch na 01:00 uur of niet? Gaaaap Ach, dat gaan we ook nog wel redden hoor!

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 20:24

Heeeeeeeeeeeeel veel succes en rij ze er allemaal uit die concurrentie!!!!! }> Lachen

favo

Berichten: 416
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: gem.ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 20:36

Succes, en fijn dat je mee voorleest.

janna

Berichten: 4536
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 22:41

s
Laatst bijgewerkt door janna op 05-04-22 06:45, in het totaal 1 keer bewerkt

-

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-01 22:58

Thanks allemaal! Gaat lukken hoor, maar ik wil nog veel meer succesjes! En gaat het mis, jammer dan, maar Iloon en SuperJurga gaan ervoor morgen! Gelukkig is het een half uur vroeger geworden.
Nee meneer de groom, uitslag is niet pas na één uur....is direct na de rubriek, gaat snel bij ons hoor! Hoop dat ik om die tijd allang in mijn mandje lig... Slapen

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

ikke

Berichten: 37457
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 23:04

Succeshoor, ik zal aan je denken tijdens m'n bokt-sessie.
Maar als je nu twee maal eerste wordt, krijgen we dan allemaal gebak? Kwijl Vingers aflikken Vork Extreme duivel

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 23:04

Heel veel succes, maar dat is eigenlijk overbodig, het gaat gewoon heel goed. Minstens 2 winstpunten, maar we gaan voor 3 toch? Party!!

Navragen is beter dan afvragen.

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 23:44

Hee, doe je best hè, en heel veel plezier! Aan de groom kan het in ieder geval niet liggen... Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 00:46

O jee, wat een rot tijd Boos! , heb je nog zo lang om je zenuwachtig te maken! Maaruh..... ik hoor hier van de andere bokkers, dat ze volste vertrouwen in je hebben Lachen ! Ik wens je dan ook veel succes! Groetjes, Sterre

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 04:01

heeeey zet hem op! moet lukken 2 punten!

Ik mag zondag weer in de M1 en we hebben ook een beetje een meeting:) op de zaterdagavond rijden gucci en piggy in de B en op de zondag rijd nimbertje in de M1 (en nog 2 groningers in de L1 en L2)
Doree komt mij groomen en misschien dat akerna en marjolein en maaike ook nog komen.
maare http://www.ovj.nl staan ook nog wedstrijden op van onze vereniging 2 proeven en geen stomme tijden *LOL*
kunnen we daar meeten! al zie ik je tijdens de lunteren rit wel maar toch het is in apeldoorn dus lekker dichtbij Lachen

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 06:10

Hee leuk hoor! Spannneennndd! Haha!
Succes!!!

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 06:25

heel erg veel succes en alleen terugkomen met 2 winstpunten he...
uitgebreid verslag is verplicht!!
Groetjes wendy

http://www.bokt.nl/markt/ad/224075/easculap-econom-ii-gt474-scheerapparaat easculap econom II scheerapparaat te koop

http://www.bakeencake.com voor op maat gemaakte taarten


astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 07:08

bokt-gebak dat wil ik meemaken! 2 winstpunten is trakteren toch???????????

Het leven is als een restaurant.... je krijgt wat je besteld hebt
Het leven is als een pijpkaneel...ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 07:27

Veel sucses!
Gelukkig voor jullie is het geen springen *denkt aan de foto* }> *LOL*

Laat je nog weten wat het geworden is?
Bproefje moet vast lukken met dat mooie paardje van je Tong uitsteken!!

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 09:23

Succes succes succes! Ga voor die punten!!!

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 10:38

succes meissie je gaat het redden!
ik kan helaas niet komen... maar heb het erg druk vandaag vanwege mijn verjaardag.
Maar volgende keer kom ik kijken bij je..... laat maar op tijd weten wanneer

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-01 10:43

En een verslaggie van de morgen van de wedstrijd. Net menles gedaan (mijn vader dan) en ik ben natuurlijk meegeweest. Ging super, maar daarover ook verslag bij het wedstrijdverslag. Party!! Maar ik ben echt nog niet zenuwachtig.... ben ik eiggie nooit echt met wedstrijd... *klopt af*
NOG MEER SUCCESJES!!!!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: jildou1979, Mark0919 en 45 bezoekers