Paarden ontsnapt!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Paarden ontsnapt!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-03 09:03

En uiteraard op Dierendag denken ze dat ze een eindje over de weg mogen gaan wandelen Schijnheilig .

Gister was ik aan het oppassen bij de achterburen en toen ik weg was heeft zich het volgende afgespeeld:

Mijn vader was aan het werk bij de stallen en moest zand en stenen gaan halen (aan de andere kant van de loods). Hij had vergeten de poort dicht te maken en Imker dacht natuurlijk: Laat ik eens even mijn benen strekken, Sunny wil ook vast en zeker mee, dus dat wordt dikke pret Bloos! .
Imker werd op de voet gevolgd door Sunny en samen hobbelden ze als een stoomwals (niet snel, maar ook niet te stoppen Haha! ) de oprit af. Mijn schoonmoeder heeft een poging gewaagd ze te stoppen, maar ze trokken zich niets aan van een met een theedoek zwaaiend vrouwtje, vreemd hoor Verward !

Einde oprit rechts, de weg op.... Na 100 meter harde weg (waar gelukkig geen auto's reden op dat moment, anders had ik de schade niet kunnen overzien), afslag naar rechts en de eerste wei in die we kennen. Sunny was halverwege blijven steken, Imker hinnikte een keer en ze kwam hem achterna de wei in. Pa snel de wei dichtgedaan en heeft ze maar even gelaten, want die wilden natuurlijk echt niet meer terug naar huis.

Gelukkig zijn er geen ongelukken gebeurd, bij ons in de straat wordt flink hard gereden, en pa en schoonma hebben de paarden na een uurtje weer gevangen en thuis achter in de wei gezet.

Wijze les voor pa: Doe de poort altijd dicht, Imker is niet gek!! Clown

Toos paardloos


_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 09:49

het ging lekker gistere zie ik hier wel op bokt Tong uitsteken ... daar een paard ontsnapt hier een paard ontsnapt ... daar een dier dood Verdrietig ga zo maar door ...
gelukkig is er niks ergs gebeurd

Time flies when you're having fun!
Hij is eindelijk van mij :D
[RT-HAW] Brendon (fries) voor het eerst op HAW

xjessiex

Berichten: 715
Geregistreerd: 23-09-03
Woonplaats: wkp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 13:07

Haha! tsja voor paarden is nix leuker dan vrijheid.
Alleen voor de baasjes is het minder leuk Scheve mond .
Ik zou echt helemaal flippen als ik me paardjes alleen over de weg zou zien lopen.
Hopelijk blijven ze voortaan braaf staan waar ze horen.
Groetjes jes

Haifa Is een Meisje
Mijn Meisje Go jij! Go jij!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-03 14:27

xjessiex schreef:
:D tsja voor paarden is nix leuker dan vrijheid.
Alleen voor de baasjes is het minder leuk Scheve mond .
Ik zou echt helemaal flippen als ik me paardjes alleen over de weg zou zien lopen.
Hopelijk blijven ze voortaan braaf staan waar ze horen.
Groetjes jes


Mijn vader heeft nu zijn lesje goed geleerd. Ik moet er niet aan denken wat er gebeurd zou zijn als er een auto op ze geklapt zou zijn.... Huilen Ik was ook niet thuis toen het gebeurde, ik denk dat ik dan *een klein beetje heel erg* geflipt geraakt was.

Het beentjes-strekken heeft Imker goedgedaan, vandaag liep hij in ieder geval super!!! Haha!

Toos paardloos

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 14:46

Wat een ondeugend paard toch..
En dan ook nog anderen opstoken mee te gaan op verkenning.... Lachen
Foei!

Fijn dat er niks naars gebeurd is!



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Blacky94, Jussem, Vagabondo en 127 bezoekers