Pat Parelli in Keulen was super!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
prompter

Berichten: 11048
Geregistreerd: 28-09-02

Pat Parelli in Keulen was super!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-03 20:25

Vandaag naar Pat Parelli in Keulen geweest, wat een geweldige dag was dat ! Mensen de meest fantastische dingen met allerlei paarden zien doen, van Haflinger tot Anglo-Arabier.

Ik heb paarden zien passageren, piafferen, vacquero rijden met zo'n lange stok, pirouettes zien galopperen, een internationaal springruiter die over een dubbel gaat van 1.60 m, waarbij hij de galopsprongen varieerde van 4-7, en dat allemaal op een halster - of helemaal zonder iets aan het hoofd *LOL* !

Wow, dat wil ik ook allemaal! Gelukkig heb ik bijna alles op video gefilmd en kan ik het allemaal nog eens rustig terug kijken..... en ook nog Pat himself de hand kunnen schudden - er moesten veel meer van zulke dagen zijn.... Lachen

Extremely rare and Beyond Compare


Ann

Berichten: 13239
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 20:46

Dat klinkt goed allemaal, jammer dat er geen Savvy Day's in Nederland worden gehouden, ik wil wel een kopie van de videoband van je kopen Haha!

Gillian

prompter

Berichten: 11048
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-03 22:01

Ann schreef:
Dat klinkt goed allemaal, jammer dat er geen Savvy Day's in Nederland worden gehouden, ik wil wel een kopie van de videoband van je kopen Haha!


Hmm, da's niet erg legaal ben ik bang Haha!... kom hem maar een keertje hier kijken

Extremely rare and Beyond Compare

Ann

Berichten: 13239
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 22:54

Dat is prima, als ik in de buurt van Den Haag moet zijn, PB ik je van te voren Lachen

Gillian

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 23:14

Ik heb Pat vijf jaar geleden in Wanrooij gezien, sta zelfs nog met hem op de foto.
Had hij een paard mee? De vorige keer had hij een Quarter mee met de naam Studebaker...Haha!

Je suis Charlie.

prompter

Berichten: 11048
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-03 10:14

Cassidy schreef:
Ik heb Pat vijf jaar geleden in Wanrooij gezien, sta zelfs nog met hem op de foto.
Had hij een paard mee? De vorige keer had hij een Quarter mee met de naam Studebaker...Haha!


Nee Cassidy, hij en Linda reden op geleende paarden: Pat op Lena's Paul van Birger (die er stukken beter uitzag dan een tijd geleden, veel meer vlees op zijn lijf en een tevreden blik in zijn ogen, ik heb zijn oortjes niet één keer naar achteren zien gaan) en Linda op een grote bruine van instructrice Carmen Zulauf.

Extremely rare and Beyond Compare

carinev

Berichten: 362
Geregistreerd: 24-09-03
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 11:00

Waar halen jullie die datums waar dat wie komt demonstreren? Vooral dan pat Parelli, Emiel Voest en co?

prompter

Berichten: 11048
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-03 12:09

carinev schreef:
Waar halen jullie die datums waar dat wie komt demonstreren? Vooral dan pat Parelli, Emiel Voest en co?


Van Pat is dat niet moeilijk te vinden Carine, op www.parelli.nl vind je alle parelli-data. Van Emiel weet ik niet zo veel, hij heeft ook een eigen website.

Wanneer je in de kerstvakantie naar Paard Ahoy komt in Rotterdam, dan kun je in ieder geval Emiel en Eddy Modde, de Nederlandse Parelli-instructeur aan het werk zien

Extremely rare and Beyond Compare

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 12:44

Je kunt op de website ook naar een nieuwsbrief toe, daar wordt wat meer informatie gegeven over data en evenementen.

Ik heb zelf bij een introductieavond aangegeven dat ik de nieuwsbrief wel per post wilde ontvangen, en die krijg ik dan ook regelmatig toegestuurd. Het is dezelfde als op de website....In die nieuwsbrief staan ook de data van clinics en evenementen.

Je suis Charlie.

callippo

Berichten: 3200
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 14:17

Helemaal mee eens: Het was echt absoluut super geweldig!!!!

Erg mooi wat die springruiter zei toen hij nog hoger ging springen:

voor zuke finesse had hij meer nodig dan een halster met 2 teugels.
En wat deed hij.....
.
.

Hij haalde het hele halster eraf en reed verder met alleen een touwtje om de nek, hahaha

13 april 2024 De grote voorjaarseditie van EquiDay
met 3 showringen vol paardvriendelijke demonstraties, 150+ stands, veel lezingen en workshops.

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 16:13

ok, het was zooooooooooo vet,
(eerst was ik verliefd op rs heer, haha die was afgelopen jaar 2 dagen in nederland, toen zag ik hem weer maar viel het tegen, haha,
toen zag ik die spanjaard, en die italiaan, jamjam, hahahah)
ik heb ook op parelli gelet hoor, vond het echt zo super,
vond dat meisje met dat kleine arabiertje echt een super uitstraling hebben,
level 3 op je 16e wow (is het dan erg als ik jaloers ben, haha)
ik heb ook mooie dingen op video,
maar de topper voor mij is Honza, echt waar, die man is zoooo goed, en hij is zo in balans met zn paard, heb nauwelijks hulpen gezien,

hij doet het dus voor Art, en niet proffecional, denk dat hij de energie lekker in zn eigen paard wil steken, vind het echt zo geweldig, en ben blij dat ik ben wezen kijken,

(zat bij callipo in de auto, paar keer 170 gereden, haha, dikke slip voor het stoplicht en een aantal stoepen geraakt, haha, maaaaar ik werd niet misselijk terwijl ik echt autoziek ben, hahah toppie calippo

* Wil jij een karakteranalyse van jouw paard!?
* Kijk dan op: http://www.karakteranalyses.nl
* Voor meer informatie mag je me een pb sturen

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 16:41

dat klinkt heel erg gezellig, waarschijnlijk ga ik binnenkort ook naar Duitsland. Het lijkt me heel erg leuk!

Holsteiner: Charakter. Charisma. Klasse!!!

sanne83
Berichten: 5334
Geregistreerd: 22-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 20:27

honza Kwijl die passage zonder iets om, ik zat echt te kwijlen... En dat grondwerk, gewoon wijzen naar zo'n vat en het paard rent erheen en springt eroverheen. Die italiaan was ook leuk Vingers aflikken , 1,60 parcourtje zonder hoofdstel....ik vond eigenlijk alles geweldig!!


SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 20:38

honza, jamjam,
italiaa, jamjam, sanne, wij begrijpen elkaar, hahhahah

* Wil jij een karakteranalyse van jouw paard!?
* Kijk dan op: http://www.karakteranalyses.nl
* Voor meer informatie mag je me een pb sturen

prompter

Berichten: 11048
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-03 20:47

sanne83 schreef:
honza Kwijl die passage zonder iets om, ik zat echt te kwijlen... En dat grondwerk, gewoon wijzen naar zo'n vat en het paard rent erheen en springt eroverheen. Die italiaan was ook leuk Vingers aflikken , 1,60 parcourtje zonder hoofdstel....ik vond eigenlijk alles geweldig!!


Verdorie, was jij d'r ook?

Ik heb wel een "Sanne" voorbij zien rennen, maar als je d'r nou "Sanne83" op had gezet, dan had ik je wel aangehouden Haha!

Extremely rare and Beyond Compare

prompter

Berichten: 11048
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-03 21:23

callippo schreef:
Helemaal mee eens: Het was echt absoluut super geweldig!!!!

Erg mooi wat die springruiter zei toen hij nog hoger ging springen:

voor zuke finesse had hij meer nodig dan een halster met 2 teugels.
En wat deed hij.....
.
.

Hij haalde het hele halster eraf en reed verder met alleen een touwtje om de nek, hahaha


Jaaaaaa, dat was geweldig he *LOL* ?

Dat heb ik gelukkig allemaal met mijn videocamera gefilmd, alleen begint nou net de TV te bleren dat de videokoppen eerst schoongemaakt moeten worden Verdrietig , en waar haal je op zaterdagavond zo'n #^%#^# schoonmaakcassette vandaan Boos!

Extremely rare and Beyond Compare

sanne83
Berichten: 5334
Geregistreerd: 22-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 17:08

promptertje"]
[quote="sanne83 schreef:
honza Kwijl die passage zonder iets om, ik zat echt te kwijlen... En dat grondwerk, gewoon wijzen naar zo'n vat en het paard rent erheen en springt eroverheen. Die italiaan was ook leuk Vingers aflikken , 1,60 parcourtje zonder hoofdstel....ik vond eigenlijk alles geweldig!!


Verdorie, was jij d'r ook?

Ik heb wel een "Sanne" voorbij zien rennen, maar als je d'r nou "Sanne83" op had gezet, dan had ik je wel aangehouden Haha!
[/quote]

waarom hebben we niet even een bokt-meeting gehouden...
ik kijk net even in het profiel van superroos, ik heb jou wel gezien, je zat naast evelien, toch?? ik dacht al dat ik je ergens van kende, maar ik wist niet meer waarvan

carinev

Berichten: 362
Geregistreerd: 24-09-03
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 21:52

promptertje"]
[quote="carinev schreef:
Waar halen jullie die datums waar dat wie komt demonstreren? Vooral dan pat Parelli, Emiel Voest en co?


Van Pat is dat niet moeilijk te vinden Carine, op www.parelli.nl vind je alle parelli-data. Van Emiel weet ik niet zo veel, hij heeft ook een eigen website.

Wanneer je in de kerstvakantie naar Paard Ahoy komt in Rotterdam, dan kun je in ieder geval Emiel en Eddy Modde, de Nederlandse Parelli-instructeur aan het werk zien
[/quote]

Wauw, dat interesseerd mij zeker.
Weet jij de juiste datum en plaats van paard Ahoy?

prompter

Berichten: 11048
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-03 21:53


Extremely rare and Beyond Compare

carinev

Berichten: 362
Geregistreerd: 24-09-03
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 22:00

BEDANK!!!
Daar ga ik zeker naar toe!!!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 99 bezoekers

cron