piercing....pijn???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
favorietje
Berichten: 956
Geregistreerd: 22-11-02

piercing....pijn???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-03 19:24

Ik wil zeer graag een piercing in mijn lip,vraag me alleen af hoeveel pijn het doet! wil m of echt door mijn lip of ergens boven of onder mijn mond!
iemand anders nog leuke plaatsjes voor in je gezicht???

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 19:26

Ik kreeg een verdoving, je voelt het wel, maar wat maakt het uit, binnen 1 sec is het voorbij!

favorietje
Berichten: 956
Geregistreerd: 22-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-03 19:28

verdoving?das de oplossing kan je dat overal laten doen met verdoving?

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 19:30

Nee volgens mij niet en volgens mij mogen ze dat normaal gesproken ook niet geven..
Ik heb de mijne laten zetten bij tattoo bob, ik kreeg een inimini prikje, ik voelde het nog wel, maar denk een heel stuk minder dan zonder..

Jady

Berichten: 2099
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 21:19

Ik wil ook heel graag in mijn onderlip,maar durf niet...iedereen zegt dat het op de tepelpiercing na,de pijnlijkste piercing is die er is.

En die verdoving....ik sch*t in mijn broek voor naalden en prikken alles wat daar op lijkt....Maarja,als het echt zo'n pijn doet kom dan maar op met die verdoving.
Word die verdoving aan de binnenkant van je lip gegeven of ....?

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 21:27

Ik wil ook graag een piercing in m´n lip. Ik wil trouwens ook nog een wenkbrauwpiercing en een neuspiercing Tong uitsteken

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 21:51

Ik heb er een in mn bovenlip en dat deed niet echt zeer hoor, voordat je au kan zeggen is de pijn alweer voorbij Knipoog

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 23:23

Ik vind het ook wel mooi, een piercing onder je lip. Ik zou het best willen maar ik mag geen piercings in mn gezicht. Of ik moet er eens heeeeeel goed over praten Knipoog

manic

Berichten: 6987
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 23:37

Geen ervaring met lip piercings, maar heb er een aantal aan de bovenkant van mijn oor. Ik ben dus echt een pieper wat pijn betreft, maar dit deed echt weinig pijn. Ff natuurlijk als ze die naald erdoor prikken, maar dan valt het eigenlijk mee. Bij mij deed het ringetje er in doen het meeste zeer maar valt allemaal erg mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 11:53

Ik heb momenteel twee piercings, één in mijn navel en één in mijn tong. Allebei de keren pijn gehad bij het zetten. Wil nog heel graag een tepelpiercing, ken een jongen die hem met verdoving heeft laten zetten dus ga maar eens vragen waar dat wel niet was.

Wat ik wel toe moet geven is dat het zetten niets is vergeleken met de nazorg, wat bij mij beide keren niet zonder problemen is verlopen hoewel ik me aan alle regeltjes hou...

SisLeone
Berichten: 2867
Geregistreerd: 17-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 21:32

Heb een wenkbrauwpiercing en een neuspiercing. Vond de pijn wel meevallen. Echt prettig vond ik het niet maar ja... wie mooi wil zijn moet af en toe wel een beetje pijn lijden. Nu ben ik gelukkig geen mieperd. Een vriendin van mij heeft een piercing onder de lip en die is wel een mieperd maar zelfs zij heeft het glansrijk doorstaan...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 21:35

vind het sowiezo nix een piercing... brrr. maar je kunt ze van tevoren wel vragen om een verdoving?

katinky
Berichten: 8
Geregistreerd: 29-06-03
Woonplaats: hoek van holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 17:09

heyy

ik wil ook een piercing in mn wenkbrouw dan OK dan!
maar ben alleen schijterig of het pijn doet Tong uitsteken
ik denk wel dat ik het nbog ga doen daar heb je toch geen verdoving voor nodig? of wel Verward

nou ja lijkt me iig wel kick *LOL*

HyperActivE

Berichten: 220
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 17:16

je voelt er geen fiets van, ik iig.. En ik werd niet verdofd ofzo. Maar een vriend van mij voelde het wel heel erg. Het is wel grappig het rommelt een btje bij je oog.. wel leuk..


Afbeelding

En staat het??

biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 18:13

Ik heb er ook 1 in mijn lip.
Doet ff een beetje pijn, maar das na 3 uur weg.

Afbeelding

zo zit hij bij mij (beetje roze filter erover, sorry)

verdoven mag trouwens alleen gedaan worden door artsen dat spul is levensgevaarlijk en je kan er door verlamd raken!
een "gewone" piercer mag dat absoluut niet doen!

HyperActivE

Berichten: 220
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 18:16

ja 't ziet er wel een btje roze uit zo Haha!