Gez.Onderlinge wedstrijden in Zuid-Holland!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Milka

Berichten: 2113
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Strijen

Gez.Onderlinge wedstrijden in Zuid-Holland!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-03 11:21

HoiHoi,

Wie weet er onderlinge wedstrijden in de provincie Zuid Holland???

MvdB_

Berichten: 710
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 12:53

bedoel je wedstrijden waar je geen startkaart voor nodig hebt??? Pak het telefoonboek en bel alle maneges in de buurt op! Zo hebben wij het ook altijd gedaan toen ik nog niet gestart was. Succes.

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 13:02

Onderlinge wedstrijden zijn meestal onderling Haha!
Dus, alleen voor de mensen die lid zijn van die vereniging/manege. Dus ik denk dat je er weinig mee opschiet.

MvdB_

Berichten: 710
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 13:07

Mijn pony staat niet op een manege of bij een vereniging. Toen ik nog niet gestart was reed ik altijd wedstrijdjes bij maneges in de buurt. Er zijn best veel maneges die aan hun onderlinge wedstrijden mensen van buiten af laten mee doen!!! Haha!

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 13:10

Dan is het dus geen onderlinge, maar een onofficiële wedstrijd!

Milka

Berichten: 2113
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Strijen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-03 15:45

Hahaha, okeej, onofficiele wedstrijden dus.
Ja, daar heb ik ook aangedacht, maar we hebben niet zo ontzettend veel maneges in de buurt. Op dit moment rijd ik dan barokke paardenwedstrijden (ook onderling), maar 2 november is voorlopig alweer de laatste en ik wil graag veel ervaring op gaan doen met mijn paard!!

Don_Marcello

Berichten: 1226
Geregistreerd: 16-07-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 23:33

Hé ik heb ook een andalusier en heb jaren in Maasdam gewoond! (in de van Hogendorplaan) Was ook in wassenaar bij de ZHJV op de barokke wedstrijd. Dat is (nu) ook mijn thuisvereneging.

Waarom wordt je geen lid bij de JWF of Cavalier en vraag een startkaart aan? Er zijn nog wel meer verenigingen in de Hoeksche waard:
Cavalier in Strijen hebben volgens mij ook vaak onderlinge wedstrijden.
Manege Flemmming (met RJV Centaur) Manege de Mustang in Zuid-Beyerland en Hippich centrum Hoeksche waard in Oud Beyerland, maar als die al onderlinge wedstijden doen is dat voor hun eigen pensionklanten.

sam_antha

Berichten: 2044
Geregistreerd: 10-08-03
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 15:36

soms kunnen er bij ons ook mensen van buiten af meedoen! www.die-flardingha-ruiters.nl in de agenda staat er wanneer er onderlinge zijn Lachen

Weet alleen echt NIET zeker of het bij elke onofficiele mag!

Marije_jiplover

Berichten: 25342
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 16:29

Ik weet niet hoe ver je iwlt reizen, maar bij ons op de manege mag je twee keer onderling meestarten zonder dat je lid bent van de vereniging. Dit is in Tinte (op Voorne-Putten). Alleen zitten momenteel de paardenwedstrijden erg snel vol en dan gaan leden voor niet-leden.
Nadeel is alleen, dat onze bak vrij klein is (18X35).

Twinklebel

Berichten: 4590
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 19:36

Bij het Blauw-Gele vendel in Pijnacker is 23 november een oefendressuurwedsrijd.

Milka

Berichten: 2113
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Strijen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-03 16:52

Das ook toevallig, Don_Marcello!
Ik woon in de van der duyn van maasdamlaan, dat is in dezelfde wijk, haha.
Ik ben ook lid (geen rijdend lid meer) van de JWF, maar mijn paard is wel gechipt volgens zijn papieren, maar die chip kunnen ze niet meer aantonen. Opnieuw laten chippen, denk ik dan. Maar mijn paard is echt een zenuwpees dus eerst maar eens wat ervaring op gaan doen op onderlinge wedstrijden. Als het echt heel goed gaat, want hij loopt als de beste en kan makkelijk veel hoger starten (hij is Z niveau gereden) dan de B onderling, kan ik hem altijd nog laten chippen, paspoort aanvragen en dan een startkaart maar das wel veel geld om dat nu ff te doen en er vervolgens straks niks meer uit te halen. Vandaar dat ik opzoek ben naar onderlinge wedstrijden en dan graag een beetje in de buurt.
De Barokke Paardenwedstrijden vind ik echt te gek om te doen, maar daar zit ik ook wel 2 uur voor in de auto en mijn paard breekt letterlijk de trailer af! Niet echt fijn, maar 2 november ben ik er weer bij, hoor, met mijn paard!