Problemen in de wereld...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Problemen in de wereld...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-03 13:50

Ik zit nu weer net een aantal verhalen te lezen over mensen die hun paard zijn verloren of andere familie leden.
Of van mensen die het niet meer zien zitten, die helemaal geen zin meer hebben om naar huis te gaan, omdat daar de problemen weer op hun liggen te wachten...
Of mensen uit de derde wereld, die niet eens een dak boven hun hoofd hebben in de winter, en wij maar zeuren als we willen gaan rijden en het regent een beetje...

Zelf heb ik niet van zulk soort problemen...
Als ik al zulk soort dingen hoor denk ik telkens van: 'wat mag ik blij wezen dat ik gewoon naar school kan en de kast in kan lopen omdat ik trek heb ik chips'

Dat zoveel mensen met elkaar oorlog voeren en waarvoor?!
Alleen maar omdat 2 mensen elkaar niet uit kunnen staan...
O dan is het niet erg, gooi die stad maar plat...
Wat is dat voor een instelling...?! Verward
Gewoon kinderen van mijn leeftijd die mee moeten vechten in de oorlog...die verplicht mensen moeten vermoorden...

Sorry dat ik jullie hiermee lastig val, maar zijn jullie dan niet blij dat jullie niet in zulk soort landen wonen, of zulke problemen hebben...
Ik denk dat ik helemaal niet meer mag klagen als ik bijvoorbeeld een keer de paarden moet afzeggen omdat het regent en niemand mij kan brengen...

Soms voel ik me er gewoon rot over omdat ik hier thuis zo in een bad kan gaan liggen en de mensen in de derde wereld gewoon een moord doen voor een klein beetje schoon drinkwater Ach gut ...
Oke, je kan er geen einde aan maken, maar we kunnen wel blij zijn, omdat wij daar niet wonen...



Gerbenfroh

Berichten: 15007
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 13:55

jah klopt zo denk ik ook wel eens..maarja de economie hier zakt en zakt ook maar we kunnen strax niks meer betalen .. [JH] bakenbende, wat vinden jullie er nou van >> ...
maja..

Whatabouther.nl
Award-winning travel blog - travel stories - travel videos - lifestyle - chasing dreams

† 29-10-11 Mama, ik mis je.

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-03 13:57

gerbenfroh schreef:
jah klopt zo denk ik ook wel eens..maarja de economie hier zakt en zakt ook maar we kunnen strax niks meer betalen .. [JH] bakenbende, wat vinden jullie er nou van >> ...
maja..


Ja dat is wel zo, maar we wonen iig nog in een land dat veilig is tegen oorlog, dat gewoon nog netjes soms de buurlanden helpt.
Het enige waar wij ons soms druk over hoeven te maken is, stroomt het land in 2005 niet over, of moeten we die vent wel in de politiek nemen.
Pfff waar je je al niet druk over kan maken...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _kimm, GoogleAdsense, Googlebot, Ingrid_ms, Invisible, MyWishMax, nafnaf, Pantykous, x_spekkie_x en 42 bezoekers