Swift was kwijt.....en nu voor altijd..

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Swift was kwijt.....en nu voor altijd..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-03 16:18

Hallo Bokkers

De (rijmende) titel zegt het al een beetje...
Ik kwam op stal aan want had om 4 uur les, maar HUH Verward , Swift stond niet op de wei en de andere paarden nog wel
Dus ik loop naar zijn stal toe, helemaal leeggemaakt, en schoon
En er zouden vanochtend kopers komen dus ik beetje in paniek ren alle stallen af en alle weides door, Nergens swift, HUH? Swift kwijt...
eigenaar van de stalling kwam thuis en ik vroeg of hij wist waar Swift was gebleven, maar hij wist van niks, stond vanochtend nog gewoon in de wei.
Dus hij belde Sanneke, de eigenaresse van swift op om te vragen waar hij is.
Zegt ze: Hij is vanochtend verkocht en meteen opgeladen en meegenomen
Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Huilen Huilen Verdrietig

IK HEB NIET EENS AFSCHEID KUNNEN NEMEN
zondag had ik m voor het laatst gezien, dat was met wedstrijd, toen zei ik nog: tot vrijdag.....maar nu zie ik hem nooit meer

SWIFT YOU'RE ALWAYS ON MY MIND !!!

ik ben nu net thuis, en kan het nogsteeds niet begrijpen..
Swift weg? wie had dat nou gedacht...nu al? Verdrietig

maja wie koopt er nou niet zo'n superschat al deze:
Afbeelding

ALS IEMAND WEET WAAR HIJ IS ZEG HET DAN...SWIFT IK WIL NOG 1X AFSCHEID VAN JE NEMEN

XXX renee


Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 16:25

Zulke dingen zijn de minkant van paarden: de dood en verkocht moeten worden...
Ik weet helaas niet waar die is, ik zal eens speuren in mijn omgeving, maar lijkt me stug dat ie daar komt te staan...
Veel sterkte!
Dikke knuffel Nathalie

UK_eef

Berichten: 4215
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Gemeente Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 16:42

hoezo vraag je niet gewoon waar hij heen is verkocht?

ellenlouise
Berichten: 3784
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: In het groene hart van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 16:45

Dit was toch niet je verzorgpony hoop ik? Anders is het wel heel vreemd dat jij niet bent ingelicht.
sowieso wens ik je veel sterkte!!!!

There is no reality, only perception.

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-03 16:52

ellenlouise schreef:
Dit was toch niet je verzorgpony hoop ik? Anders is het wel heel vreemd dat jij niet bent ingelicht.
sowieso wens ik je veel sterkte!!!!


ja dat is..eh wassie wel.. Verdrietig

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 17:03

Als hij echt je verzorgpony was, dan vind ik het niet netjes van de eigenaar dat hij je niet heeft ingelicht dat er die dag mensen zouden komen kijken. En inderdaad, soms hebben kopers een trailer mee en nemen het paard direct mee. Maar moest hij niet gekeurd worden? Heel jammer dat het zo snel is gegaan. Je kunt het beste aan de eigenaar vragen waar hij heen is, dan kun je er tenminste nog een keertje heen.

Je suis Charlie.

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 17:28

Jeetje.. dit was bij Lisa toen toch ook al zo?!
Dat je geen afscheid hebt kunnen nemen?!
Vervelend hoor..ik vindt het ook niet netjes van zijn eigenaresse..
Sterkte ermee...
Als je wat kwijt wilt ofzo.. Pb me dan maar Lachen

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-03 17:54

THX jordy
Ja bij Lisa was het ook zo ...
En ik gaa inderdaad vragen waar hij heen is zodat ik er nog eventjes heen kan om hem nog één keer te zien
nu zit ik dusz zonder pony, als ik dit wist haddik al voor iets nieuws gekeken ...**sNiK**

Xyris

Berichten: 9442
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 18:05

Ik heb 2 weken terug presies hetzelfde gehad, was een verzorgpaard die ik bijna als van mezelf beschouwde, die ik al 5 jaar kende ineens verkocht... zonder dat mijiets gezegd was, zelfs niet dat hij uberhaupt verkocht zou worden! Is echt heel banketstaaf, ik zal mijn omgeving ook in de gaten houden! succes!

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Kirsty

Berichten: 695
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Wageningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 18:20

Wat een rotstreek van die eigenaar zeg, die kan toch weten dat je van hem houdt! Echt stom, ik zou gewoon vragen aan wie ze hem verkocht heeft en of je hem nog een keer mag zien! Gewoon doen!!

Van vallen leer je opstaan...!

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 18:20

Aaah oliebol he renee...SNel iets nieuws verzinnen! En als je swift een keer op kan zoeken en je wil niet alleen ga ik wel mee Tong uitsteken
maar wat zei josje eigenlijk??

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-03 18:51

Liesje_Lover schreef:
Aaah oliebol he renee...SNel iets nieuws verzinnen! En als je swift een keer op kan zoeken en je wil niet alleen ga ik wel mee Tong uitsteken
maar wat zei josje eigenlijk??


Josje ging weg, voordat ik te horen kreeg dat ie echt verkocht was
want ikke zoeken zoeken, waar isssie nou...kon m nergens vinden
mn instructeur zei nog heb je m al opgezadeld voor les ik zei nog lollig: nou mn pony is kwijt...maar toen hoorde ik dat ie verkocht was (josje was toen al weg) ik voelde me echt klote, ik bel dr strax wel

Ik wist wel dat ie verkocht zou worden , maar dat zou voor de carnaval zijn en niet NU meteen...ik ben er wel depri door geworden..maja
hopelijk vind ik Swift terug en vind ik een nieuwe lieve pony zodat ik swift snel weer vergeet (niet vergeten, maar niet verdrietig over zijn bedoel ik)

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 18:56

Wat erg voor je zeg! Echt banketstaaf om het op deze manier te doen! Boos!
Ik hoop voor je dat je zijn neiuwe eigenaren kunt achterhalen en hem op kunt zoeken.
veel sterkte in ieder geval. Ach gut

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 19:49

Was josje al zo snel weg dan?? Of hebben jullie zolang zitten zoeken?
Wel lekker voor d'r Tong uitsteken zij moest perce met jou mee heeft ze nog niks kunnen doen...maar echt lekker banketstaaf voor jou!

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 19:58

oww wat erg!! t zelfde is bij mij ook al eens gebeurt, met me verzorgpony, ik wist dat ze verkocht werd, wil ik er op zaterdag heen, lees ik een mailjte dat ze die avond ervoor al was opgehaald Scheve mond
heel veel sterkte!! het was zo'n mooi beesie...

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-03 20:19

Liesje_Lover schreef:
Was josje al zo snel weg dan?? Of hebben jullie zolang zitten zoeken?
Wel lekker voor d'r Tong uitsteken zij moest perce met jou mee heeft ze nog niks kunnen doen...maar echt lekker banketstaaflig voor jou!


Ik heb me echt kappot lopen zoeken, ikke helemaal in paniek waar ie nou was, ik heb echt rond lopen rennen als een gek en daarna rustig gezocht, rond kwart over 4 is ze weg gegaan en ik ben toen nog gebleven......
Josje zelf verveelde zich kapot

Annuh, ik vond t zelf ook een prachtig beessie, als ik dan die fotos terug kijk denk ik steeds: 'ik heb toch wel geluk gehad met zon lieverd'

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 20:21

aah wat erg Scheve mond
zo is ukkie ook verkocht, ik had ook afgesproken te gaan rijden. Toen kwam ik thuis van een slaapfeest en onderweg zei ik dat tegen mn moeder.
Die zei: dat zal niet gaan, hij is straks opgehaalt... Huilen

heel erg veel sterkte...

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 20:21

zo moet je ook maar denken, je heb (neem ik aan) veel plezier met hem gehad.... met dat verzorgponytje van mij ook. k heb echt een geweldige tijd met dr gehad... maar ik hoop wel echt dat je er nog achterkomt waar hij nu is.... dan kan je misschien nog eens langs enzo...

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-03 20:25

ja....steeds zeg ik, ah morgen naar Swift, eh.. morgen spullen ophalen...
en dan staan de tranen weer in mn ogen
Zo'n leuke tijd gemaakt, zo veel geleerd , zo genoten met/van Swift
en eergister zei ik nog: ik wil hem echt nooit meer kwijt.....
maar zoals ik al zei: de herinneringen aan hem zijn heel mooi en die vergeet ik never nooit niet

Swift waar je ook bent ik kom je binnekort opzoeken en ik hou echt heel veel van jou **traantje**

Ode

Berichten: 1537
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 21:22

Renee_vd schreef:
nu zit ik dusz zonder pony, als ik dit wist haddik al voor iets nieuws gekeken ...**sNiK**


Succes met verwerken.

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-03 08:43

dankje Odje


Keesje

Berichten: 1985
Geregistreerd: 09-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 09:01

WAAAAAAAAT???? dit kan echt niet is dit swift het lieve snelle paardje waar ik altijd op reed als irene (een vriendin van mij die hem verzorgde voor sanneke) hem niet aan kon,
ik zit hier echt te trillen op mijn stoel het was echt een schatje. Hij heeft vaak genoeg bij ons gestaan ik heb met hem door de bossen gegaloppeerd en vaak genoeg gezien hoe hij zijn berijdster over de hindernis hielp zonder er zelf overheen te gaan.
Vaak genoeg heb ik hem gereden als er weer iemand huilend op haar zat en dan na een half uur was het weer mogelijk om haar erop te laten rijden.
ooow mensen ik zit hier echt bijna te huilen, SWIFT LIEVE SCHAT IK ZAL JE NOOIT VERGETEN!!!!! een hele dikke knuffel van mij en een kusje van binky!!!

Keesje

Berichten: 1985
Geregistreerd: 09-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 09:02

hoe is het trouwens afgelopen met zijn "hoefkanker" wij hebben hem daar ook mee verzorgt en hij heeft lang bij ons "droog" gestaan! is dat over gegaan na al die ritjes naar Utrecht?

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-03 09:19

hoefkanker? , hij heeft rotstraal, toch geen kanker??
maar kei toevallig dat jij Swift ook kent, heb jij misschien nog sweety fotos van hem? ik wel ik zal ze mailen key??


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: hoogendroog, Mariska_vD, Rhinocornn, Rodevlinder, SemrushBot, siloux, Tomboy0, wend2009 en 25 bezoekers