Ronduit belachelijk!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-01 17:36

Tsss...Vanmiddag kwamen 2 meiden langs,de 1 had een shetland jaarling vast en de ander reed op een vos shetland merrie.Dat kind was gewoon op de straat aan het galloperen Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Belachelijk!!!!


LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 18:18

tja, en zo zijn er zoveel dingen achterlijk.
Hier een dorp verderop had een boer een shet (iets groter dan honey) als "grasmaaier"
Hij werd door een aantal meiden verzorgt, meiden van mijn formaat qua lengte, en ik gok ook qua gewicht. En die gingen er door leuk met zijn 3en!!! tegelijk op zitten, en dan over het harde galoperen.
Die boer ze weg gestuurd, maar die meiden bleven stiekum komen, dus heeft de boer voor het welzijn van het beestje het beestje maar verkocht, en heeft nu wat geiten lopen...

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-01 19:04

tssss belachelijk!

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 20:01

Nou zeg dat is echt zielig Verdrietig
Ik ken ook een meidje dat met haar paard altijd over het fietspad galopeerd Boos! en dan vind ze het raar als dat beest een keer kreupel is Verward


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 20:09

getsie wat een dierenbeulen. en die van stef dat is echt zielig Scheve mond\ sommige hebben gewoon geen goed hart he.
tjeezus ninja (een falabella van 80 cm) stond bij een boer hier in de buurt toen kwamen er kindjes hem verzorgen en mijn moeder zag een keer zon meisje erop zitten. ze mochten er ook niet meer mee wandelen toen deden ze dat nog een keer toen ben ik boos op hun afgestapt gelukkig is ninja nu weer terug naar de eigenaar (familie/vrienden)

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 05:09

haha ik ben ook zo'n dierenbeul als ik alleen naar buiten ga dan gallopeer ik namelijk op de plek en het maakt niet uit waar,harde ondergrond of niet.
vandaar dat ik niet meer alleen naar buiten ga.
lot was wel te houden maar hij bleef maar galoperen.

Ik ben trouwens al wel een paar keer met een ander paard aan de kletter gegaan richting huis ook over de weg.
Tja goed is het niet maar misschien kon dit meisje er niets aan doen? of misschien weet ze het wel helemaal niet dat kan ook he

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-01 11:09

Nou,ik heb wel vaker met haar gereden,en het ruiterpad lag naast de weg,en toch ging ze op de weg galoperen Frusty Ik zal dit maar is aan de eigenaar van de pony vertellen Schijnheilig

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 11:12

dat is wel klikken maar het gaat wel om de bestwil van de pony.
kom je btw op msn shalane? Haha!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Lieke

Berichten: 11350
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 12:17

T is wel heel banketstaaflig maar t kan heel goed zijn dat ze het niet weet. Ik wist het vroeger ook niet en heb het ook gedaan omdat de boer zij dat het best kon Frusty Niet gelijk oordelen maar t is wel slim om het tegen de eigenaar te zeggen

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 12:25

Ja zoiets had ik ook gezien, dat galopperen op de verharde weg. Bij mij in mijn vroegere straat. Daar kwamen 2 meisjes langs, allebei op een welsh cob volgens mij (weet het niet zeker, ik zag ze maar heel ff), toen gingen ze gewoon ff op de weg gallopperen, alleen maar om op te vallen Boos! Boos! Boos! Pff...

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-01 12:31

Ik ga echt geen medelijden met die grieten hebben hoor Boos! Ze weten gerust wel dat ze niet op de weg mogen galoperen Frusty

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 19:07

Ik zou gewoon de persoon aanspreken die het doet.
Gewoon effe vragen of die niet weet dat het slecht is om op een harde ondergrond te galloperen, dat ze dat beter in de berm kan doen.

Groetjes ANke

www.immetjeshoeve.com
*Mennen*Centered Riding*Equine Bodywork*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Chantalla, Crista, Frieke84, marinst, petraaken, pillow, sterregoud, xSimonee en 178 bezoekers