Wat zal k doen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Wat zal k doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-03 22:55

Zaterdag over een week ( 11 oktober) ga ik naar Hemmen op wedstrijd!
vanaf hier vandaan is het ongeveer een uur rijden en ik moet om 9 uur smorgens! (gaaaaaaaap)
Maar nu vraag ik me af of het wel zo´n zin heeft om te gaan want ik sta ingeschreven in de M2 maar mn punten heb ik al!
Ik ben nu flink aan het oefenen voor de Z1 en we kunnen alle oefeningen al wel!
Nu d8 ik als ik die wedstrijd in de M2 nou om laat schrijven in Z1 ga ik nog voor mn punten maar eigenlijk wou ik pas november in de Z1 gaan starten om te kijken wat mn pony in een binnenbak doet ( schrikt vrij snel maar blijft tegen woordig wel ´rijbaar´)
Wat zouden jullie doen? gewoon Z1 rijden en kijken wat er gebeurt ( om vanuit dat protocool weer verder te trainen)
Of M2 blijven rijden om lekker wedstrijd ervaring op te doen?

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour



LindaVelings

Berichten: 1223
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 04:08

Als je vind dat je klaar bent voor Z1, zou ik lekker starten in die klasse Haha!

"Save a horse, ride a cowboy"
Rainy & Rico

jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 08:44

als je al in de M2 zit heb je denk ik al aardig wedstrijdervaring, daar zou ik dan niet voor gaan.
Aan de andere kant heb je dan nog maar 1 week om hem echt klaar te maken en volgens mij had je dat niet echt ingepland zo.
Als je genoeg punten hebt zou ik denk ik wel de overstap maken. Het is al lastig (en duur) genoeg om te starten.
veel sukses in elk geval

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-03 08:47

dankje wel! Ik denk dat ik opzich wel die proef kan rijden mischien niet voor een winstpunt maar wel zeker 170 punten.
Mn vader zegt dat het wel redelijk gaat ( hij heeft er geen verstand van maar een buitenstaander ziet toch meestal alleen het geheel en dat vond mn pa goed)
Dus ik ga het waarschijnlijk gewoon proberen! Mn pony zelf kan t allemaal wel dit is de 3e keer dat ie Z loopt met 3 verschillende eigenaren waar van 1x Z2 !

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour

Annetjuh

Berichten: 1065
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 20:30

Gewoon doen! Zie je meteen hoe ver je bent! Ik bedoel, zou je er echt trots op zijn, om weer een beker in de M1 te winnen? Het is wel leuk natuurlijk, maar het is altijd spannend om weer iets nieuws te proberen!

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-03 21:21

ja dat vind ik ook! Ik heb nu 10 wedstrijden in de M2 gereden waar van 2 of 3 wedstrijden geen prijs en geen winstpunten!
Maar ff afw8en hoe het loopt want mn pony heeft lopen vechten en is nu een beetje kreupel en mag tot dinsdag niet rijden! en dan zaterdag wedstrijd het lukt op zich wel om hem dan Z klaar te krijgen want hij heeft een goede conditie en de juiste spieren en als t toch niet lukt hebben we lekker pech gehad Haha!

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 19:58

Je hoord het ingrid!! Gewoon lekker Z1 starten!!!!!

Live,LOve,'ndLaugh

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-03 08:34

ja k doe ut gewoon lkkr boejuh als ik geen wp heb Haha!

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Flip00 en 49 bezoekers