zit me mn handen int haar,welke deken molt ie niet

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

zit me mn handen int haar,welke deken molt ie niet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-03 16:13

Natal is een eersteklas natuur dekenmoller. echt niet normaal meer. Hij gooit ze op een of andere m,anier af en verscheurt ze in stukjes, welke dikke winterdeken is volgens jullie aante raden in het geval van Natal, ik heb gehoord van z.g.n hengstendekens? heeft ioemand meer info?
Liefs,
[ ]

So close,
no matter how far.


Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 17:20

is een muilkorf geen optie? zoƫen waarmee hij wel kan grazen, maar niet mee aan dekens kan plukken??

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

Hdoortjez
Berichten: 207
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: ???

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 17:22

hoihoi, heb je al eens een echte newzealand deken geprobeerd? als het kouder wordt dan kan je een dikke staldeken er onder doen. de deken insmeren met hertshoorn olie, wil ook nog weleens helpen. en een plastic bijtkap? die kap maak je aan het halster vast en kantelt naar achteren als ze gaan eten. doordat de kap naar achter kantelt kan je paard niet bij de deken. maar kan wel eten en grazen. heeft goed geholpen bij het paard van een kennis van mij. succes

het moment maakt de man, de eeuw de vrouw!!!

leer de schone kunst van het elegant te laat komen!

mrie
Berichten: 6443
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 19:01

Is geen deken geen optie?? Als hij nou geen deken wil en jij je alleen maar frustreerd en veel geld aan dekens uit moet geven waarom dan niet zonder??

Bejaarde bokkers weten meer

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 19:06

pino vrat ze ook altijd op,zodra ik er een opdeed, hapte meneer er een stuk uit
nog steeds heeft ie een hekel aan dekens, maar ik heb een hekel aan een dikke vacht, en meneer laat zich (zelfs met veel verdoving) niet scheren, dus het is kiezen of delen !!
ik had als oplossing gevonden : vloeibare antibijt echt verschrikkelijk vies spul, ik deed het elke keer op mijn nieuwe dekens, en HIJ BLEEF ER VANAF ! Lachen ook stalbandages bleven waarempel gewoon zitten !
probeer dat eens, of neem een dikke canvas deken, niet zo mooi en meestal loeizwaar, en je moet ze waxen om ze waterdicht te houden , maar die gaan jaren mee, dus die krijgt die van jou vast niet in een keer stuk!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 19:08

En als allerlaatste oplossing een lattenrek om zijn hals? Kan hij er helemaal niet meer bij Haha!

Je suis Charlie.

PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-03 20:07

Ja hij freet ze nirt hij gooit ze gewoon af maarhoe ?
Mrie, geen deken is een beetje accosiaal bij een wedstrijd paard heh, ik ga hem ook scheren dus dan heeft hij helemaal een deken nodcig

So close,
no matter how far.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 20:10

Ik zou een deken proberen met Amerikaans sluitingssysteem. Dus 1 buiksingel, en om ieder achterbeen een singel.

Dit dus:
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Cassidy op 03-10-03 20:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Je suis Charlie.

mrie
Berichten: 6443
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 20:18

Niet kunnen spellen dat is pas asociaal...

Bejaarde bokkers weten meer


CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 21:04

die engelse deken van de foto die ken ik wel! ik ben er alleen niet zo weg van sorry, misschien is deze wel wat steviger, maar de deken die ik ken die had best een dunne stof, en was ook niet bepaald warm, als jou paard die voorsluiting steeds stuk maakt kun je bij de ruitersportzaak gewoon de voorkant dicht laten naaien ! bij bijvoorbeeld zo'n canvas ?

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 21:12

mrie schreef:
Niet kunnen spellen dat is pas asociaal...

Misschien dat de opmerking van pintonatal je in het verkeerde keelgat schoot, maar dit vind ik wat overdreven hoor.
Probeer het even via pb anders uit te praten?

Sorry, was nogal offtopic.

Ik zou ook kiezen voor dat smerige anti-bijtspul.
Schijnt te helpen.
Succes!


PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-03 09:14

Kiara"]
[quote="mrie schreef:
Niet kunnen spellen dat is pas asociaal...

Misschien dat de opmerking van pintonatal je in het verkeerde keelgat schoot, maar dit vind ik wat overdreven hoor.
Probeer het even via pb anders uit te praten?

Sorry, was nogal offtopic.

Ik zou ook kiezen voor dat smerige anti-bijtspul.
Schijnt te helpen.
Succes!
[/quote]
Hee Thnx, maar die opmerking was idd vaag.. Maar Kiara bedankt he voor watje zij, tegen die mrie.
Derest ook bedankt voor jullie reacties

So close,
no matter how far.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 12:58

crossmonster schreef:
die engelse deken van de foto die ken ik wel! ik ben er alleen niet zo weg van sorry, misschien is deze wel wat steviger, maar de deken die ik ken die had best een dunne stof, en was ook niet bepaald warm, als jou paard die voorsluiting steeds stuk maakt kun je bij de ruitersportzaak gewoon de voorkant dicht laten naaien ! bij bijvoorbeeld zo'n canvas ?


Ik heb een Big D, en die is niet stuk te krijgen. Helaas wel prijzig. Maar als je paard een deken met kruissingels af ziet te krijgen, dan is dit het proberen waard.
Of anders toch een hekwerk om zijn hals....Lips are sealed

Je suis Charlie.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: YandexBot en 142 bezoekers