Huis of op reis????

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cowgirl

Berichten: 23740
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Huis of op reis????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-03 15:49

Ik heb gister een huisje toegewezen gekregen.
Ik moet het nog gaan bekijken maar aangezien er een tuintje bijzit klinkt het al erg aantrekkelijk en ik wil gewoon erg graag het huis uit .

Maarrrr nu komt het.

Begin dit jaar had ik besloten om in sept een langere tijd naar Australie te gaan en eventueel wat andere landen bezoeken(ik had er dus al moeten zitten).
Ik had al heel wat dingen rond toen ik een hernia kreeg en daardoor dus alles aan de kant moest gooien.

En ik wil nog steeds ontzettend graag weg, liefst vandaag als morgen.

Ik weet nu dus eigenlijk niet wat ik moet kiezen, het is helemaal moeilijk omdat ik nog steeds niet 100% ben en dus zowieso al niets kan plannen kwa reizen. Maar ik ben het thuis inmiddels ook spuugzat. Niet dat er ruzie is ofzo maar het is gewoon tijd dat ik op mezelf ga.

Ik denk gewoon niet dat het er ooit nog van komt als ik eenmaal op mezelf woon.

Dan toch nog even thuis uitzingen en dan volgend jaar alsnog op reis en daaarna een huis?

Advies?

Bij komen alle klote dingen of alle leuke dingen altijd tegelijk, het is nooit verspreid Boos!

Lestria

Berichten: 1068
Geregistreerd: 30-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 15:54

Balen zeg!

Als ik jou was zou ik toch voor het huis kiezen. Zeker gezien je gezondheid. Je moet nog maar zien waar dat allemaal strand. En als het volgend jaar helemaal goed is en je wil alsnog op reis dan kan je je huisje altijd nog onderverhuren.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 15:54

Heb je niet de mogelijkheid om nu het huis te gaan huren en dan volgend jaar te gaan reizen?

Ik zou eerst het huis doen, omdat je dan al een stuk rust in je leven krijgt. Reizen is altijd nog een optie.