Wat heb ik toch een geweldig lief paard!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mer1980

Berichten: 18811
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Wat heb ik toch een geweldig lief paard!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-03 12:22

Gisteren kwam een meisje van stal van misschien net 10 jaar oud en superklein even bij Ro met veulen kijken. Toen kreeg ik het idee haar even op mijn Ro te laten rijden. De altijd drukke nerveuze Ro met een kind van 10 op der rug. Ben ik niet goed bij mijn hoofd ofzo Verward

Maar goed capje op beugels 14! gaten korter kind erop en rijden maar. Nu weet ik hoe belangrijk het is een paard super scherp aan het been te hebben en zeer makkelijk nageeflijk. Ze reed met mijn paard keurig aan de teugel zo weg in stap en draf echt geweldig en Ro zo braaf alles doen wat ze zegt. echt super!!!! Haha! Knipoog Haha!

Wat is een blij gezicht van zo'n meisje mooi om te zien. Ze was zo gelukkig dat ze een paard aan de teugel kon rijden. echt zo mooi... Lovers Lovers

Merilyn

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!


Mellow

Berichten: 6467
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 12:27

aaah wat lief.
bart een jongetje van 8 ging een keer op skimp en die reed haar ook zo aan de teugel.
die koppies dan zo lief.

Dennis

Berichten: 31462
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 13:52

Leuk he!!!!
Ik heb ook wel een meisje van 8 op een KWPN merrie gehad. Beentjes kwamen niet onder het zadel uit. Maar dat kon de pret niet drukken, gewoon rijden met die hap.
Op Dennis(die dan 'maar' een shet is, maar dus wel hengst) zet ik ook rustig kleine kindjes. Heb zelfs een meisje van 3 gehad die helemaal los op Dennis 'reed'.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 14:04

Ah wat grappig! Lachen Lief van je paard dat ze zo haar best doet! Mijn oude verzorgpony deed ook altijd errug haar best wanneer er kinderen op gingen zo lief ook!

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!

Taruta
Berichten: 488
Geregistreerd: 28-09-03
Woonplaats: noordhoek in zuid-afrika!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 14:16

leuk man!!!

Chrissie!!:+:


marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 14:46

guttie! echt waar!
wat schattig zeg!
kan me voorstellen dat ook jij daar trots op bent!

Agossie

Berichten: 16370
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 15:07

Geweldig dan hè, die paarden. Ik heb een neefje van bijna 2 (Derek!!) die wel eens bij mij op mijn paard komt zitten. Hij vindt het ook zo gewèldig! Loopt thuis al te roepen dat-ie "Hina paardje hop" wil!!! Haha! (Hina is zijn manier van mijn naam zeggen...) Aan de teugel? ... ach maar weinigen lukt het om mijn paard aan de teugel te krijgen, nietwaar Merilyn?? Knipoog

Instructrice heeft ruimte voor nieuwe leerlingen. Stuur een pb voor meer informatie. (Regio Utrecht.)

"Wrede mensen noemen we beesten, maar we kunnen beter wrede beesten mensen noemen."

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 17:06

Lief dat je paardje gewoon zo met dat meisje meegaat, en ook gewoon loopt voor haar!
Sommige paarden die hebben zo van: " wat heb ik nou op me rug, hup eraf" lief paardje dus jij !

Belker

Berichten: 15293
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 19:34

Wat dat betreft weten ze echt wel wat ze op hun rug hebben. Dan zie je ineens de beschermende aard van het wezen paard. Idd, mooi.

Grappa is verkocht aan een meisje van 10 die er zo mee wegreed en als er 1 in de omgang een gebruiksaanwijzing had was het Grappa wel.

Fiesta, freiberger, what else?

Suzanne F.

Berichten: 49162
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 20:54

Belker schreef:
Wat dat betreft weten ze echt wel wat ze op hun rug hebben. Dan zie je ineens de beschermende aard van het wezen paard. Idd, mooi.

Grappa is verkocht aan een meisje van 10 die er zo mee wegreed en als er 1 in de omgang een gebruiksaanwijzing had was het Grappa wel.


Hahaha, lief joh. Lotje had dat dus echt niet gedaan. Die had dat kindje er so naast gehad. Tong uitsteken

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 22:38

Hee wat goed zeg! Naast El Roy kan nu ook Ro door een klein kind gereden worden Lachen Hihi, doe je het toch ergens goed he? Hihi

Triorette (Tiara) Z2+10 foto's *mama van L'Amourette*
Berghof's Faith L1+4 *mama van La Vie*
Op 6 november 2015 gepromoveerd tot mama van Laurens :D
Dressuurinstructie - Training - Sportmassage bij paarden - Meer info? Zie http://www.masja.net

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 22:51

Ah dat is echt lief!!

Holsteiner: Charakter. Charisma. Klasse!!!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 23:53

Ah zo cute!!! Lovers

Het is idd heel mooi om te zien zoiets. Maar Ro is ook wel een poepie hoor Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Paradise

Berichten: 1936
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 02:13

leuk he die kindjes erop Haha!
soms neem ik mijn neefje van 2 ook wel eens mee om een stukje buiten te rijden.. hij zit dan voor me.
mijn paard loopt dan echt heel voorzichtig zonder onverwachtse bewegingen, echt super lief

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 09:20

leuk joh ... en altijd fijn dat je nu weet dat je er ook een klein kindje op kunt zetten .... weet je gelijk weer hoe lief je paardje is *LOL* Haha!

Time flies when you're having fun!
Hij is eindelijk van mij :D
[RT-HAW] Brendon (fries) voor het eerst op HAW

Littleghoul

Berichten: 1823
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Austerlitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 14:18

Hahaha wat grappig! *LOL*

Dat kleine kindje helemaal blij.. echt lief!

Eva ons kleine wonder, geboren 28-11-2010!
*RIP* Cupido.. je bent altijd in mijn hart!! Ik hou van je!!
14-05-96 † 19-03-07

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 14:31

Gek he? Alsof ze het weten. Ik kan mijn nichtje van 3 zo op Isolda zetten.
Isolda loopt dan heel voorzichtig, voetje voor voetje. (ik houd haar wel vast trouwens Haha! )

jessielover
Berichten: 229
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 12:11

Zie je wel meer Ro is niet altijd nerveus:P
Maare dat is heel goed van dat meisjes(Y)
xxxxJooske

Als de zon niet op de aarde schijnt.., schijnt ze op de wolken!

mallaslover

Berichten: 409
Geregistreerd: 14-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 12:25

ah lief hooor van je paardje!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: colette40, IASCrawler en 124 bezoekers