Mannen en terugbellen/smsen; nú ben ik het zat...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Mannen en terugbellen/smsen; nú ben ik het zat...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-03 17:26

Jullie hebben ongetwijfeld mijn date-avonturen gevolgd *LOL*
Ik ben de laatste tijd met een paar mannen wezen eten/stappen/etc. Ik ben niet echt op zoek naar een relatie ofzo, maar het is best gezellig zo Nagelbijten / Gniffelen en je houdt er een aardig netwerkje aan over Haha!

Maar ik ben het nu écht helemaal zat. Stoom uit je oren Ondanks het feit dat ik ze duidelijk maak dat ik geen relatie wil maar best open sta voor vriendschap, lijken al die kerels ineens af te taaien. Verward Het is altijd hetzelfde liedje, eerst jagen ze weken achter me aan, dan ga ik eens met ze uit, dan schijnen ze het licht te zien dat het echt niks wordt. >;) Et voila, spoorloos. Geen belletje of smsje kan er meer af.

Van de week was ik het helemaal zat; kennis waarmee ik uit eten was geweest reageerde niet op mijn smsje, nam de telefoon niet op, dus heb ik maar quasi-grappig gestuurd: Is het toeval dat ik niks van je hoor of voer je een 'ik negeer Laura'-actie?

Een andere kennis (die toevallig net aan de vriendin is Extreme duivel ) kwam online op msn. Ik typ: Hallo! en woppa, hij wist niet hoe snel die MSN op afwezig moest zetten. Gaaaap Vervolgens werd mijn e-mail (Wat kinderachtig dat je meteen offline gaat. Ik wilde alleen weten hoe het met je was.) ook niet beantwoord.

ARGHHH!!?? Moeten al die mannen een cursusje 'zo-ben-ik-beleefd'? Wat ís dat nou toch. Ik bedoel, ik hoef echt niks met ze, maar dit vind ik ook niet leuk Ziek
Laatst bijgewerkt door Laura op 02-10-03 17:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!


Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 17:30

Dat vind ik dus ok heel irritant! Ik zei op msn ook een keer hoi tegen degene die ik leuk vond en huppa...offline. En zo is dat wel een paar keer gebeurd. En als ik een smsje stuurde of een mail dan kreeg ik ok nooit iets terug. Dan heb ik echt zoiets van; grrrrr Boos!

    Dance to express, not to impress.

martijn

Berichten: 417
Geregistreerd: 25-04-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 17:34

hmmm, niet alle mannen zijn zo natuurlijk hoor...

edit: dus er is nog hoop....

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-03 17:35

Jaja. Nou ehm, even tellen... welgeteld 5 van de 6 van dit moment laten niks meer van zich horen. Dus procentueel gezien heb ik vrij weinig hoop Haha!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

AltijdLente
Berichten: 688
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 17:36

'joh laat die gasten lekker, gewoon hetzelfde spelletje terugspelen ja toch

martijn

Berichten: 417
Geregistreerd: 25-04-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 18:03

of gewoon hard to get blijven spelen, en dan vanzelf merk je wel of iemand echt veel voor je over heeft..... en misschien de moeite waard is ook voor jou

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 19:09

Gewoon niet druk over maken... lekker laten waaien... Haha!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Charaz

Berichten: 24257
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 19:12

Hmm vriendlief heeft er ook een handje van vraag ik laatst 'heb je mijn sms nog gehad?' 'ja hoezo?' ik 'waarom stuur je niks terug dan'. hij 'ja wat moet ik erin zetten dan' *zucht* of als ik bel en net op dat moment valt zijn telefoon uit, nee hoor hij wacht wel tot ik terug bel.

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 19:13

als een man interesse heeft, laat hij gegarandeerd van zich horen. doet hij dat niet, is het meestal niks. zelfde als bij vrouwen eigenlijk Knipoog

Amor Vincit Omnia

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 19:32

Mannen zijn ietwat gemakzuchtiger dan vrouwen, maar ook daar valt mee te leven hoor Haha!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 00:21

laat de mannen maar een keer achter jou aanlopen, ook al wil je graag verder contact met ze, ze merken het toch wel als je geen contact meer zoekt, dan zoeken ze wel weer contact met jou (tenminste.... vanuit mijn ervaringen...)

---->>> e_l_m_o is nu Sitie <<<----

Learn from the mistakes of others.You can’t live long enough to make them all yourself.

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 07:53

Grr ik kan er ook zoooo boos om worden dat mannen nooit bellen, maar wij hun altijd Lips are sealed Nu is het afgegelopen

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 08:35

Ik denk dat mannen heel snel zich geen houding weten te geven. Communicatieve vaardigheden zijn niet hun sterkste punt: over het algemeen is dat meer het vlak waarop vrouwen uitblinken. En daar loop jij nu tegen aan vrees ik. Het is allemaal miscommunicatie. Ze weten niet hoe ze jou moeten opvatten denk ik.

Het is ook niet gemakkelijk om gewoon bevriend te raken met een man. Meestal komt er uiteindelijk toch meer bij om de hoek kijken. bij ons op stal is een nieuwe stalgenoot sinds kort. Ik vind het heel leuk dat hij een man is. Nog prettiger vind ik, dat hij homo is. Ik kan lekker vrijuit met hem omgaan en optrekken, zonder dat iemand iets verdenkt, zonder dat ik bang hoef te zijn dat hij op den duur iets van me zal willen of denken dat ik iets van hem wil. Homo's zijn wat dat betreft echt een verademing. Vaak zijn zij voor vrouwen de enige mannen die mogelijkheid bieden tot normale, vrije omgang.

De hond is de betere mens

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 09:29

Laura, laat ze maar terug komen als ze zover zijn dat ze zich als kleuter-af kunnen gedragen. Momenteel vertonen ze een geestelijke leeftijd van 9, ik zou dat toch graag op willen trekken tot minimaal 18 of 20 Haha!.


youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 09:35

SuperPepeijn schreef:
als een man interesse heeft, laat hij gegarandeerd van zich horen. doet hij dat niet, is het meestal niks. zelfde als bij vrouwen eigenlijk Knipoog


Hier ben ik het wel mee eens.. Bloos Als ik een man niks vind dan laat ik ook niks van me horen, en hoe meer ze wel van zich laten horen dan.. doormiddel van sms, bellen, mail enz. Hoe verder ik ze van me afstoot..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie