kinderachtig???!!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

kinderachtig???!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-03 17:53

Ik ga verhuizen naar Maarssen en daar heb ik helemaaal geen zin in omdat Vico..mijn lievelingspony best wel erg ziek is en hij is kreupel en wilt niet meer eten! Verdrietig Hij is ook al very oud.....en het einde is op komst Verdrietig
En nu moet een van mijn andere lievelingen die net nieuw op de manege staat ook nog eens weg moet omdat ze niet goed loopt!!

Ik vertelde dit tegen iemand anders en die vond mij maar kinderachtig!!!
vinden jullie dat ook?? Scheve mond
En zei dat ze blij was dat ik ging verhuize Boos!
Ze is zelf zo erg doorgegaan dat ik nu zowat zit te janken achter de pc!


sam_antha

Berichten: 2044
Geregistreerd: 10-08-03
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 17:56

wat een poedersuiker kind is dat zeg! Ik zou me ook zorgen maken hoor!!

Damn, moet iedereen altijd elkaar de grond in boren Verdrietig

'Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.'

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 18:19

Dat is helemaal niet kinderachtig! Ik zou dat ook verschrikkelijk vinden. Gewoon niks van haar aantrekken, hoor!

Geniet maar lekker van de tijd die jullie samen nog hebben en maak wat mooie fotos van hem en de andere paarden. Lachen

Kerstmuts


Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 20:51

dus als jij veel om je lievelingspaarden geeft ben je kinderachtig???
ik ben bijna 15, en ik vind het nog altijd verschrikkelijk als er een paard op de manege word verkocht. En als ik 20 of 30 ben zal ik dat ook nog vinden. er is helemaal niets mis mee en ik vind het alles behalve kinderachtig, het wil juist zeggen dat je veel om paarden geeft Ach gut
en ik ben het met Guinevere eens, geniet nog van de tijd zolang het nog kan Knipoog

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 20:53

Dat is niet kinderachtig van je!! Ik zou me er ook zorgen om maken. Je geeft gewoon heel veel om ze. Ik kan ook geen afstand doen van een paard.

Paradise

Berichten: 1936
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 21:25

Laat je niet gek maken door die meid joh
Zij is degene die kinderachtig is door zo te reageren..
Geniet van de tijd die je nog hebt met je paardje en koester de momenten die je samen hebt meegemaakt..

sterkte!!

lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 07:30

Nee hoor je bent absoluut niet kinderachtig!
laat je niet op de kop zitten door zo een naar kind!
Veel sterkte en geniet van het beestje zo lang het nog kan!
liefs Lindi

Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 10:30

Je titel klopt wel alleen niet op jou... Iemand "uitlachen" of de grodn inboren om zijn of haar gevoelens dat is kinderachtig, niet jij...
Geniet lekker van de paardjes, maak mooie foto's en trek je niet te veel aan van dat soort mensen!

The future is nothing more than another today. It's just that when you get there, you have more yesterday's behind you and a fewer tomorrows to look forward to.

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-03 13:21

ok...bedankt voor de reacties...morgen ga ik weer naar de manege en dan zal ik wel zeggen als er verbetering/verslechtering is met Vico! En of blue eye weg is....

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 14:11

Cher laat ze maar lekker kletsen! Ik begrijp hoe je je voelt meissie! Je mag me altijd bellen/smsen he Lovers Maar als je er iets over weet hoor ik het graag. Hoeso gaat blue eye weg? Verdrietig

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-03 14:13

Ze is afgekeurd...ze liep niet goed

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 16:03

Je bent helemaal neit kinderachtig hoor!
Ik zou me net zoveel zorgen maken om een paardje.
En dat kind gewoon lekker laten praten!
Veel sterkte!!
Dikke knuffel van Nathalie

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131846
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 16:13

Ik vind het helemaal niet kinderachtig, het siert je juist dat je zoveel om deze dieren geeft.
Je bent pas 13 en dan is het hartstikke moeilijk om met dit soort dingen om te gaan.
Toen ik zo oud was als jij (da's al lang geleden hoor Knipoog ) was ik er ook helemaal kapot van als er iets met m'n pony of met m'n kat aan de hand was.
En zelfs nu is het nog weleens moeilijk, maar op een gegeven moment leer je er wel beter mee om te gaan; dat komt gewoon vanzelf door de jaren heen omdat je het dan al tig keer meegemaakt hebt en voor jezelf een manier hebt gevonden om met je verdriet om te gaan.
Het klinkt afgezaagd, maar misschien kun je proberen om wat afleiding te zoeken.
Aan de ene kant heb je je verdriet, maar gelukkig zijn er ook nog leuke dingen, die moet je jezelf niet ontzeggen.
Heel veel sterkte Ach gut

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-03 19:13

Ik ben vandaag dus geweest en het ging super met vico...en blue eye gaat helaas echt weg! Kheb haar nog lekker verwend enzo...!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annienke, BleikjA, Celebi, Desi_2409, DotBot, Elegance_, Mark0919, Martje80, Mieke, SusanH, Ubermetrics en 36 bezoekers