Bij divoza geweest

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
bol
Berichten: 1304
Geregistreerd: 15-01-02
Woonplaats: delft

Bij divoza geweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-03 16:45

Hallo ben vandaag bij divoza geweest met mijn 14 dagen oude westernzadel zie (VMR)pagina 3.kan mijn zadel laten repareren en de beschadigingen poetsen ze weg ga hier denk ik niet mee akoord.Moet morgen terug bellen.

tranen duizende tranen, slaap zacht mijn meisje,voor altijd in mijn hart.


dylectie.


Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 18:41

snap het niet helemaal Verward
maar ga wel even je topic proberen te vinden..

Dag lieve mama...

bol
Berichten: 1304
Geregistreerd: 15-01-02
Woonplaats: delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-03 08:39

ik ga er niet mee akoord omdat ik het zadel 14 dagen geleden nieuw heb gekocht en door een matriaal fout ik nu met schade zit en ik dit en hele slechte zaak vind.

tranen duizende tranen, slaap zacht mijn meisje,voor altijd in mijn hart.


dylectie.

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 13:42

Dat is inderdaad wel heel schandalig dat ze niet gewoon een nieuw zadel geven.
Nu zit jij gelijk al met een gerepareerd zadel!!! Schandalig toch!!!

Sorry hoor maar ik is dus 1 van de VELE redenen dat ik NOOIT iets bij divoza koop!!

Al mijn ervaringen met die winkel zijn slecht!!!
Rotzaak met echt een mega slechte service, dat blijkt maar weer, maar voorlopig zijn jij ermee in je maag!! Boos!

Als je daar je geld uit komt geven helpen ze je graag, maar heb je een probleem laten ze je zowat in je eigen sop gaarkoken!!!

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 14:22

Ik denk dat je recht hebt op een nieuw zadel.
Daar zou ik op staan, of anders geld terug!!!!!!!!!!!!


bol
Berichten: 1304
Geregistreerd: 15-01-02
Woonplaats: delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-03 16:54

HOi ik heb gebeld vandaag met divoza en gezegd dat ik niet akoord gaat met reperatie. Ik heb er maar 8 keer op gezeten ,en het gaat pas vrijdag naar de zadelmaker en ,als ik dan geluk heb is het volgende week vrijdag pas terug mijn paard is al de dupe geweest omdat de achtersingel in zijn liezen schoot doordat,het yzeren oog van de voorsingel brak.Je kun wel nagaan wat er gebeurde, helemaal in paniek gelukkig zat ik er nog niet op.En ben nou niet nog eens van plan om zolang zonder zadel te zitten.
het is een matrieele fout dus gewoon me geld terug of een engelszadel en dan maar door sparen voor een echt western zadel.Wordt morgen terug gebeld ze moets het overleggen wat een Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! zaak is ook de laaste keer geweest dat ik daar wat gekocht heb.

tranen duizende tranen, slaap zacht mijn meisje,voor altijd in mijn hart.


dylectie.

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 16:57

bol schreef:
wat een Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! zaak is ook de laaste keer geweest dat ik daar wat gekocht heb.


Groot gelijk, NOOIT meer iets kopen daar, helaas moet je eerst dit meemaken om daar achter te komen Scheve mond

bol
Berichten: 1304
Geregistreerd: 15-01-02
Woonplaats: delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-03 17:34

Net gebeld door divoza opgelost nemen het zadel terug ga er morgen heen.

tranen duizende tranen, slaap zacht mijn meisje,voor altijd in mijn hart.


dylectie.

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 17:38

bol schreef:
Net gebeld door divoza opgelost nemen het zadel terug ga er morgen heen.


WOW...... dat is echt wereldschokkend nieuws...
Jij blij..... en nu? Ergens anders zadel kopen? Want nu zit je nog zonder. Evelien heeft ook zeer goede zadels voor normale prijzen, komt aan huis passen, idee?
Viv

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 20:37

Hou op over Divoza..... ik heb geloof ik 6 weken geleden gevraagd voor die MountainHorse laarzen of ze ook te koop waren in een brede schacht..... nou ik zit nu nog op antwoord te wachten.. hoe bedoel je service......

** Als je de beste zitplaats in huis wilt, zul je de kat moeten verplaatsen **
** Pas heeft iemand mij een schattig katje gegeven.... en het katje is van mening dat iemand mij aan hem heeft gegeven **

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 20:43

Cinzano schreef:
Groot gelijk, NOOIT meer iets kopen daar, helaas moet je eerst dit meemaken om daar achter te komen Scheve mond


Toch hebben ze leuke hebbedingetjes...Ik vind het dus een geweldig leuke winkel maar ik heb er ook nog nooit een zadel of wat dan ook gekocht...
Wel oliebol voor jou ja...Zou naar een andere winkel gaan...

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 20:49

Vippie"]
[quote="bol schreef:
Net gebeld door divoza opgelost nemen het zadel terug ga er morgen heen.


WOW...... dat is echt wereldschokkend nieuws...
Jij blij..... en nu? Ergens anders zadel kopen? Want nu zit je nog zonder. Evelien heeft ook zeer goede zadels voor normale prijzen, komt aan huis passen, idee?
Viv
[/quote]

Evelien heeft mijn zadel ook nog bij d'r, misschien past dat wel.. Haha!

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

bol
Berichten: 1304
Geregistreerd: 15-01-02
Woonplaats: delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-03 08:17

Bedankt voor jullie reactie,s ik ga eerst door sparen voor een goed western zadel dit gebeurd me geen 2e keer.

tranen duizende tranen, slaap zacht mijn meisje,voor altijd in mijn hart.


dylectie.

mesastamp

Berichten: 3853
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 08:22

ik koop er altijd super service en noouit problemen gehad maar is maar net wat je ervaart zelf denk ik

Just Beleve and HOPE

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 15:55

Cinzano schreef:
Dat is inderdaad wel heel schandalig dat ze niet gewoon een nieuw zadel geven.
Nu zit jij gelijk al met een gerepareerd zadel!!! Schandalig toch!!!

Sorry hoor maar ik is dus 1 van de VELE redenen dat ik NOOIT iets bij divoza koop!!

Al mijn ervaringen met die winkel zijn slecht!!!
Rotzaak met echt een mega slechte service, dat blijkt maar weer, maar voorlopig zijn jij ermee in je maag!! Boos!

Als je daar je geld uit komt geven helpen ze je graag, maar heb je een probleem laten ze je zowat in je eigen sop gaarkoken!!!


Idd hou maar op!
Ik kan er ook een boekje over open doen Boos!

Maar verder zal ik jullie daar niet mee lastig vallen grrr die zadelmaker daar.......

Daar waar het verstand van de ruiter eindigd begint zijn grofheid![/color]

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 16:03

Ik ben zowel in Zoetermeer als in Leek bij Divoza geweest en Zoetermeer vond ik echt niks aan.
Ik heb ook het idee dat de service in Leek veel beter is.

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 16:05

Ik had het over Divoza Zoetermeer. Ik ben nog nooit in die in Leek geweest....

Daar waar het verstand van de ruiter eindigd begint zijn grofheid![/color]

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 16:21

Die van Leek is super.

Holsteiner: Charakter. Charisma. Klasse!!!

DWSS
Berichten: 667
Geregistreerd: 04-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 16:32

Ik zou nooit iemand aan raden om een wetsren zadel bij divoza te kopen , over het algemeen zijn het slechte zadels die je voor veel minder geld ook op zadelmarkt kunt kopen.
Spaar wat door en voor een 750 eurotjes heb je een merk 2e hands westernzadel.
Ik kan je wel een adresje geven

meagan_sarah
Berichten: 175
Geregistreerd: 17-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 18:04

Divoza is een leuke winkel, zolang je niets hoeft terug te brengen. Ik heb eind julli (expres voor het regen-seizoen) een pagony tiger outdoor lite gekocht. Na een uurtje in de regen bleek dat hij niet waterdicht is. (heb ik ook een topic over gestart). Opgebeld mocht hem terug sturen, ze zouden hem testen en omruilen, is inmiddels twee weken geleden. Vorige week dinsdag bedacht ik me dat ik toch liever een merk deken wilde en hem om wilde ruilen voor een merk dek. Dus ik opgebeld en gevraagd hebben jullie hem al binnen? Nee hij is nog niet binnen, was het antwoord. Ik vond het een beetje vreemd en ze gingen zoeken. Hij bleek uiteindelijk wel binnen te zijn maar ze hadden hem aan de verkeerde kant open gemaakt en konden de afzender niet vinden (blunder 1). Ze vonden het omruilen prima en zouden bellen als het nieuwe dek opgestuurd zou worden. Er werd steeds maar niet gebeld dus heb ik afgelopen maandag zelf gebeld. Weer gingen ze het opzoeken. Bleken ze het voor het gemak maar even vergeten zijn in te voeren (blunder 2). Ze zouden hem diezelfde maandag gelijk s'middags op de post doen (dek was in voorraad) en woensdag of uiterlijk donderdag moest hij er wel zijn. Woensdag niets en toen de post donderdag kwam stond ik al bijna met de deur open. Maar inplaats van een pakketje van de Divoza kreeg ik een brief: Helaas is de deken uitverkocht en tijdelijk niet leverbaar. Boos! Ik ben in tijden niet zo boos geweest. Ik heb gelijk de telefoon gepakt en opgebeld en uitgelegd dat de deken wel in voorraad was toen ik belde en dat ik zeer verontwaardigd was dat ik zo lang moest wachten. Weer gingen ze het opzoeken, misschien hadden ze er nog eentje in de winkel liggen, ze zouden terug bellen. Kwartiertje later werd ik terug gebeld. Ze hadden hem apart gelegd en vergeten op te sturen (blunder 3). Uiterlijk volgende week maandag moet hij binnen zijn. We wachten af. Maar voorlopig is dit het laatste wat ik bij de Divoza gekocht heb. Heb tal van goede ervaringen maar dit valt mij zeer tegen.


gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 18:19

Ik heb er juist een hele goede ervaring. Had een deken gekocht in Zoetermeer (Rambo Rhino), maar die paste niet op mijn paard. Omdat ik het te ver vond heb ik de deken teruggestuurd. Dat was op maandag. Op vrijdag had ik keurig een maat groter binnen.

Don't dream your life, live your dreams!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amber15, carin0903, GrapeshotBot, sterregoud, Vagabondo, xSimonee en 122 bezoekers