wish me luck... ik ben blij!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SaskiaB

Berichten: 3278
Geregistreerd: 28-07-03

wish me luck... ik ben blij!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-03 16:49

Al heel lang zitten mijn borsten enorm in de weg, want ze zijn enorm Haha!
en ik ben maar zo ienimieni, dus ik ging naar de plastische chirurg in het ziekenhuis hier in de buurt, Maar die man was zo negatief: t duurt wel 4 maanden voor je het van de verzekering hoort, je moet 4 kilo afvallen en dan is er nog een wachtlijst van 3 tot 6 maanden. Huilen

Naar huis dus, ik braaf 4 kilo afgevallen, maar toch maar eens naar t amc geweest, waar mijn echte dokter ook zit (ivm ziekte v crohn) die vrouw was heel aardig en die zei dat ik niet te zwaar was en dat t 5 daagjes duurde voor ik iets horen zou van de verzekering en dan nog 2 of 3 maanden wachten.

Na 9 dagen heb ik toestemming gekregen van de verzekering, en 6 november, dus dat is iets meer dan een maand, ben ik al aan de beurt. 4 november moet ik alleen nog naar de anestesist en dan 2 dagen later, gaat er wat gewicht af. Oh wat zal mijn rug feest gaan vieren, en hoe fijn kan ik daarna paardrijden zzonder dat ik allemaal lagen overelkaar aan moet trekken ivm zwabbergevaar Haha! Knipoog

Er is alleen 1 nadeel ik mag ongeveer 6 weken niet paardrijden en t gaat nu net zo goed met sjors. maar goed ik kan t fjovrili concours nog rijden en daarna heeft sjors gewoon even vakantie. Ik laat er wel een heel lief meisje oprijden dat zal niet zo veel kwaad kunnen.

happy happy happy, ik zal uiteraard het resultaat laten zien ter zijne tijd, weliswaar met kleren aan, maar dan zie je t verschil. en ik zal vertellen hoe t allemaal was in t ziekenhuis (5 of 6 daagjes ziekenhuis)

ik kan t nu al aanraden om te doen als mensen hierover zitten te twijfelen

sorry ik ga nu stoppen,
doegie OK dan!

Liesje4ever

Berichten: 1423
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 16:52

Nou succes dan maar! Lachen

Soeskia schreef:
maar goed ik kan t fjovrili concours nog rijden


Enneh, Tasja en ik doen ook mee met het fjorvrili concours, wat start jij? Wij knhs L1, misschien zie ik je daar nog Lachen

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 16:53

Heel veel succes ermee!

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 17:10

Kijk, dat klinkt als een goede reden om een correctie uit te laten voeren. Succes!

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 17:15

heel veel sterkte met je operatie, nu maar hopen dat de operatie slaagt... vast wel toch Lachen

marsss

Berichten: 3131
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 17:24

heel veel sterte alvast!