Afrastering

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Afrastering

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-03 13:12

Het onderwerp is vast vaker langs gekomen maar omdat ik het ben doe ik het lekker nog een keer Tong uitsteken

Het gaat om het volgende: mijn vriend en ik zijn druk bezig met het kopen van ons eigen huisje in Duitsland. Naast de papieren santekraam die je daar van krijgt zit ik ook al te denken aan de afrastering van ons weiland (klinkt wel stoer eigenlijk..... ). Het gaat om een stuk land van 5000 m², breedte zo´n 20-25 meter en lengte zo´n 250 m. Aan de ene lange kant een weiland met koetjes, aan de andere lange kant onze eigen weg (klinkt nog leuker Haha!), beide korte zijdes bush-bush waarbij de ene grenst aan de tuin en de andere aan een zeer rustige openbare weg.
Nou wil ik graag een goede afrastering hebben want mijn lieftallige sTinkertje heeft een berucht opfokverleden van steeds uit haar wei ontsnappen. Verder zal ze waarschijnlijk vergezeld worden door een (mini-)Shet. Dus de eisen voor de afrastering zijn: duurzaam in onderhoud, ontsnapproof (alhoewel een goede 220 ook erg goed werkt bij Fayette Schijnheilig ) en natuurlijk veilig. Als 10 jarenplan willen we een houten omheining hebben maar eerst dus gewoon schriklint.
Ik wil dus van jullie graag weten wat jullie ervaringen zijn met de verschillende soorten schriklint?