uitrijdeken pagony tigger (aanbieding)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

uitrijdeken pagony tigger (aanbieding)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-03 09:31

Ik heb net op de site van divoza gezien dat de pagony tigger uitrijdeken in de aanbieding is.
Heeft iemand van jullie ervaring met deze deken.
Ik vind het in principe een leuke aanbieding, leuke kleuren, de deken is wat ik zoek (waterafstotend). Het enige nadeel is waarschijnlijk dat er geen klitteband bij de zadeluitsparing zit, maar misschien kan ik dat er makkelijk zelf aanzetten. (iemand daar ervaring mee)
Maar goed, heeft iemand 'praktijkervaring' met deze deken? Ik denk wel eens: "als ik die deken zou moeten verkopen, dan zou ik er ook niks slechts over zeggen".

Alvast bedankt voor de reacties.

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 09:35

ik heb vorig jaar ook een uitrijdeken op tentenkamp gekocht.
ik geloof dat hij nou weer in het foldertje staat, maar weet het niet zeker.
hij is waterdicht/afstotend (kan iig tegen een hele harde bui) en voor zit klitteband.
ik vind hem best fijn. hij is alleen best warm omdat het fleece is met daarover heen waterdichte stof. dus als het niet echt koud is kun je beter gewoon een fleece uitrijdekentje gebruiken.

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 09:38

heb ook ff op de site gekeken. volgens mij is die Pagony Tiger en andere als ik heb.

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 10:25

Een vriendin van mij heeft m ook, er zit wel klitteband bij de zadel uitsparing, en er zit geen voering in. Ze heeft m pas 1 keer gebruikt, dus weet niet echt wat ze ervan vind, maar hij bleef goed liggen en dr pony bleef droog (en het regende hard!) Knipoog

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-03 12:31

Oke bedankt. Ik ga er nog eens heel hard over nadenken en als ik geen tegens kan bedenken dan ga ik 'm straks bestellen.