Consulent Equiral en ''doormeten'' van je paard

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sampie
Berichten: 358
Geregistreerd: 02-01-02

Consulent Equiral en ''doormeten'' van je paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-03 20:03

Heeft iemand at al laten doen, ik wel dus gisteren. Enja hoor Equiral Blends zijn goed en Fytogold is ook goed bevonden.

Ik weet niet hoe het werkt, iets met energie ofzo legde hij uit maar of het nou allemaal echt waar is................ weet iemand het?? Met zo'n pendel en die wijst toe of af Verward

Het voer wat ik nu geef (Equiral Sport en Pasture Mix) was wel goed, dus ze stoot het niet af, maar die andere zijn beter. Maarja hij zal ook niet z'n eigen voer afwijzen denk ik.

Nou eerst de oude voorraad opmaken en dan kies ik toch voor FytoGold denk ik, anders moet ik nl. 3 soorten (Chi/Water en Vuur) aanschaffen.

Mist

Berichten: 9487
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 20:16

De test op zich was wel grappig om te doen (die vragenlijst bedoel je toch) persoonlijk hecht ik er verder niet veel waarde aan. iig niet genoeg om hun voer aan te schaffen.

Sampie
Berichten: 358
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-03 20:24

nee, hij had een soort pendel en dan leggen ze wat voer op z'n kont en dat beweegt die pendel een kant uit wat ze verklaren met toewijzen of afstoten. Ik heb ook voer van havens, ook goedgekeurd, maarja niet zo goed als wat hij promoot natuurlijk............... Ik zag wel duidelijk verschil tussen Fytogold en de Blends en hetgeen ik nu voer, wat ook redelijk uit de test kwam maar die andere zijn beter.

Het consult was gratis dus waarom niet dacht ik maar daarna wilde hij wel meteen 3 zakken achterlaten, nou dat hoefde nou ook weer niet.

Uit die 30-vragen kwam ik zelf heel ergens anders op uit dus ik weet het niet meer, maar vroeg me af of zo'n pendel nou echt werkt of dat die man met z'n hand dat ding in ''beweging'' zeg.

Mist

Berichten: 9487
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 21:08

sorry... deze had ik niet zien aankomen!! Wist je vantevoren dat hij dat zo ging doen ?? Geef me de telnr. van die man...wil ook lachen! Kijken of hij die pendel op 1.78cm ook zo onder controle heeft !!

Nee, ik begrijp dat je zoiets probeert, ik wil ook alleen het beste voor mijn paarden, maar hier geloof ik dus echt niet in!

Sampie
Berichten: 358
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-03 22:22

ja grappig hoor!! Haha! Maar ze werken per regio, dus als je zegt waar je zit kan ik het voor je opzoeken of je belt met Equiral, toch altijd leuk om mee te maken. *LOL*

Jeetje ben ik dan de enige hier die het heeft meegemaakt.................... maar Eric Laarakker enz. werkt ook met zo'n ding bij z'n onderzoeken. Ze kunnen er ook ''pijnplekken'' mee opsporen zeggen ze. Nouja, dan is er warmte en meer energie ofzo zeker, de pendel draait dan links of rechtsom

Morgen wel bellen hoor!!! hihi

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 07:49

Goh ik wist niet dat ze van Equiral zo pro fytohorse zijn, das namelijk geen voersoort van hunzelf...
Ik voer sinds kort ook Gold en ben er zeer tevreden over. Denk dat je voor je aan dat voer begint beter even kunt kijken op de site van Garvo of het geschikt is voor jouw paard www.garvo.nl/fytohorse/

Verder ben ik antie Equiral natural blends en de manier hoe Equiral met problemen rond dit voer omgaat, maargoed das puur persoonlijk, hihihi

Succes ermee...

Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 17:57

Er was laatst ook een consulent bij ons op stal geweest.Helaas was hij al weg toen ik kwam,maar goed ook want ik zou dubbel gelegen hebben Haha! .
Persoonlijk geloof ik dus echt niet in die onzin.Ook omdat het betreffende paard uit de test kwam als een aardepaard en nu had ze opeens vuur nodig Verward
Hmm mss laat ik er ook maar eentje langskomen,kijken of ie het overleeft Schijnheilig
Budje heeft hele erge voernijd Tong uitsteken