marillion schreef:Rosalover schreef:Ja je heb wel gelijk een kleinere pony is voor haar makkelijker maar dan moet deze pony verkocht worden want mijn ouders willen niet 3 pony's of paarden hebben.Heej heej
wat een mooie pony!![]()
![]()
ziet er leuk uit!ook de foto waar jij dr op rijdt enzo!
![]()
![]()
alleen snap niet waarom je zusje er op gaat rijden eigenlijk,, want ze is wel heel klein voor je pony,, en zo kan ze ook niet zo goed been geven met haar korte beentjes,,miss kan ze beter eerst op een wat kleinere pony? (b of ctje?) (niet omdat ik denk dat je pony je zusje er af gaat gooien hoor!
zeker niet..
,, maar miss is dat fijner voor dr ofzo?)
Maar ziet er wel leuk uit hoor! suc6 ermee!!![]()
![]()
gaat vast wel goed komen!![]()
groetjess
en wij hebben voor starlight gekozen en die willen wij nooit meer kwijt ik heb namelijk alles van haar geleerd en zonder haar had ik nu nog niet op dit niveau gereden samen met starlight ben ik binnen 1 jaar van de b naar de z1 gereden dus voor ons betekent zij heel veel.
vorig jaar juni is starlight hoefbevangen geweest en bijna moesten wij haar laten inslapen gelukkig heeft zij terug gevochten en loopt zij op dit moment weer heel goed dus deze pony heeft voor ons heel veel waarde en als je ziet hoe lief zij voor mijn zusje is zowel met poetsen als rijden wat is er dan belangrijker dat zij goed been kan geven of de liefde die een meisje van 5 jaar aan haar geeft, en als deze pony verkocht zou worden dan komt zij hoogstwaarschijnlijk weer volledig in de sport terug en dat kan zij denk ik niet meer volhouden dus dat doen wij haar niet meer aan
ik hoop dat er nu wat duidelijkheid is waarom mijn zusje een grotere pony heeft
Ja ik snap t !
Echt een leuke pony!