Wie heeft een Rossner Amerika dressuurzadel??????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Noah
Berichten: 39
Geregistreerd: 23-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-01 20:13

Hallo,

Ik zoek nog steeds een zadel voor mijn paard met zijn hoge schoft. Nu bladerde ik in de Divoza-gids en een Rossner Amerika dressuurzadel leek me ook wel fijn. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik zie ze nl. tweedehands ook wel eens te koop en dan zijn ze vaak nog maar een paar maanden oud, dus ik vraag me af of deze zadels tegenvallen! Wie heeft zo'n zadel of kent zo'n zadel en kan mij er wat over vertellen?

Danielle
Berichten: 236
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 21:06

Hoi,
Ik heb zo'n zadel en ik ben er zeer tevreden over, hij ligt heel goed, goede kwaliteit leer en ik vind hem heerlijkj zitten. Vrijwel iedereen die erop gaat zitten vind hem lekker zitten. Je zit vrij diep en ook heel stevig. Ik heb hem nu 1,5 jaar en wil niets anders meer! Groetjes Danielle

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 22:08

HOi, ik heb op m'n eerste paard een nieuwe rossner amerika gekocht, zag er toen iets anders uit dan nu, toen vond ik ze iets mooier, maar oke, daar gaat het niet over. Ik vond het een heerlijk zadel voor een goede prijs.!!!!!!!!!!!!!! Zat heeeeeeeeerlijk gewoon en lag ook goed op het paard. Nou, ben ik enthousiast genoeg??? Een aanrader!!

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 23:58

Ik vind dat deze zadels een erg fijne zit hebben!
Ik ga zelf zaterdag een Rossner-Amerika-vzh-zadel kopen.

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 09:47

Zoals ik al vaker heb aangegeven op dit forum zijn er best zadels te koop die niet zo duur zijn en toch goed,waaronder deze Rossner.

Saillant detail :Rossner en JC hebben naast elkaar op de werkbank gelegen
Kijk maar eens in een oude catalogus ,dan kun je zien dat de Rossner America en de JC granada identiek zijn (behalve de prijs Verward)

Nathalie w

Berichten: 750
Geregistreerd: 05-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 10:04

Mijn vriendin heeft een Rossner Amerika en het rijd echt fijn en past op veel paarden.

Noah
Berichten: 39
Geregistreerd: 23-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-01 21:08

Bedankt voor de reacties! Als iemand zo'n zadel voor mij te koop weet ........

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 21:44

Ik heb er ergens een te koop zien staan, op marktplaats geloof ik. Ik reageer zelf niet, omdat het in drenthe was......
succes!!

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 14:44

Mijn buurvrouw heeft zo'n zadel en die zit echt lekker! Als ik nog eens een nieuw zadel koop, dan wil ik ook zoiets!