"Win een paard!" Dit is toch verboden!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
apenstaartje

Berichten: 709
Geregistreerd: 24-01-01

"Win een paard!" Dit is toch verboden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-03 16:48

Zag bij Marktnet.nl de volgend advertentie staan


Aangeboden: Win een paard !

Je kunt een paard winnen op deze site. Tevens kun je verschillende paarden bekijken.

Meer info: http://www.sporthorses.nl

Vervolgens ben ik naar de site gegaan.
Sporthorses geeft dit paard weg aan een gebruiker van ons SMS zoeksysteem !!!!!

SMS op je mobiele telefoon “paard aan” naar 4004 (0,55 ct p.o.b.)

Tatjana is een 3 jarige merrie. Zij kan heel goed bewegen en vindt een sprongetje maken ook erg leuk. Haar vader is Kennedy. De vader van Kennedy is Ferro. Ferro is het paard waarmee Coby van Balen naar de Olympische spelen is geweest. Tatjana heeft een schofthoogte van 1,66 m. Ze is donkerbruin en heeft op haar hoofd een kol. Haar moeder is een ster-merrie met als vader Bergerac. Tatjana is zadelmak. Tatjana is klinisch en röntgenologisch goedgekeurd en had geen aanmerkingen. Verder heeft zij geen stalondeugden.

Om onze SMS-diensten te promoten geven wij iedere maand, een paard aan iemand die gebruik maakt van ons SMS–zoeksysteem. Het SMS-zoeksysteem geeft een bericht wanneer er een paard te koop wordt aangeboden.(max. 2 p.d.)

SMS op je mobiele telefoon “paard aan” naar 4004 (0,55 ct p.o.b.) En je doet automatisch mee.

Op 4 november krijgt iemand die zich heeft aangemeld een telefoontje met het bericht dat het paard bij hem of haar thuis wordt afgeleverd. Na ongeveer 1 week wordt het paard afgeleverd.

De uitslag zal ook 4 november op sporthorses.nl verschijnen.

P.s. Besef wel dat als je een paard krijgt, deze een stal en verzorging nodig heeft. Je mag natuurlijk het paard weigeren, er wordt echter geen geld uitgekeerd. Een andere SMS-zoeksysteem gebruiker zal dan het paard krijgen. Na levering van het paard is sporthorses.nl niet aansprakelijk mocht het paard niet bevallen of mochten er andere verborgen gebreken naar voren komen. Het paard is klinisch en röntgenologisch goedgekeurd.

Over de uitslag valt niet te bellen of te corresponderen/mailen.

Wil je niet meer meedoen sms dan "paard uit" naar 4004

Voor vragen: info@sporthorses.nl
***

Sorry hoor maar buiten dat het volgens mij wettelijk niet toegestaan is vind ik het bepaald geen goede reclame stunt. Betreffende organisatie heb ik een mail gestuurd met daarin mijn ongenoegen.



Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 16:52

Hier is toch al een topic over?

ga 'm ff zoeken

edit: Ja
Laatst bijgewerkt door Sammie op 01-10-03 16:53, in het totaal 1 keer bewerkt

- Offline -

JoT

Berichten: 4009
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 16:53

Volgens mij is dit een grapje, dit kan toch niet kloppen?! Zou wel een hele slechte reclame zijn voor deze stal. Als ze zo met hun paarden omspringen, zou ik daar niet graag een paard kopen. Ik weet dat Your Horse wel een wedstrijd heeft (had?) waarbij je een paard kan winnen, maar daar gaat dan ook wel een selectieprocedure van heb ik jou daar aan vooraf.

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 16:54

Het is ook niet van ee nstal, maarvan een centrale verkoopsite

- Offline -

apenstaartje

Berichten: 709
Geregistreerd: 24-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-03 16:57

Sorry, Ik heb gezocht maar kon er geen topic over vinden DeesDeBest in ieder geval wel.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 16:57



Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Brusi06, Fudge, janneke584, Lui_, rifat en 107 bezoekers