Ik voel me weer hip! (eeh.. ik bén hip)

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Ik voel me weer hip! (eeh.. ik bén hip)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-03 14:23

Ja, ja...
Het heeft lang geduurt, maar gisteren heb ik toch maar mijn (oude) stoute schoenen aangetrokken en ben ik de buurt in gegaan.
Eigenlijk eens om me te verlekkeren aan kleding en/of schoenen die ik me toch niet kan veroorloven, maar tja, wie weet kom je iets leuks tegen.
De kleding waarin ik liep/loop kon eigenlijk écht niet meer..
Dit voornamelijk omdat ze gewoonweg veel te groot waren geworden en in sommige gevallen de gaten erin begonnen te vallen Haha!
Mijn laatste kledingaanschaf (een trui) was dan ook al meer dan een jaar geleden.

En ja hoor! Sannie is geslaagd!
Ik ben thuis gekomen met...
Een paar zwarte laarsjes die tot aan mijn knieen komen met heftige punten en een soort van stiletto hakjes.
Een nette zwarte broek met een mooie vouw erin en een riem eraan.
Een leuk zwart topje met spaghetti bandjes
Een doorschijnende blouse, overwegend zwart met creme, witte, oranje, rode en bruine strepen erin verwerkt

Vorige week is er al noodgedwongen zo'n 15 cm van mijn haar af gehaald en ik durf met recht te zeggen.. dat ik me op dit moment geheel herboren voel.
Sannie voelt zich weer lekker en ontzettend hip... dus pas maar op!!!! Ik ben in aantocht! Tong uitsteken
Enne.. ik zal eens kijken of ik iemand kan charteren die foto's van me kan maken. Knipoog

Enne.. ik moet natuurlijk eerlijk bekennen dat ook de kledingmaat een super gevoel geeft Schijnheilig


Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 14:26

Leukkkk, helemaal modern weer he... Ben benieuwd naar de foto's Knipoog

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 14:38

Harstikke leuk om te horen.. lekker he om je in het nieuw te steken. Jammer dat het altijd zo'n pijn in je portemonnee doet.
Laat je snel foto's zien van je nieuwe ik?

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 14:48

goed zo meid. go for it. ik weet hoe moeilijk je het hebt dus ik vind het heel fijn dat je je even hebt verwend. dat doet een mens goed!


marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 14:49

goed zo!
dat is nog eens fijn!
ben ook benieuwd naar de foto's!

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 14:53

Okee dan!
That's the spirit! OK dan!
Vasthouden dat gevoel zou ik zeggen.
Ben ook wel heeeel benieuwd naar de foto's.
Doe je dan een voor en na de metamorfose-foto?



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Juudith, alweerkwijt, Black_Moon, charootje, ComscoreBot, Ik_is_Ik, Laura82, Mariett, Muronia, Regenpier, Remembrance, rien10, shaddy82, xBeauuu, xPabloBokt, xPearl, YvonneV en 56 bezoekers