Bit vastpakken bij springen.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Noie

Berichten: 2780
Geregistreerd: 13-08-02

Bit vastpakken bij springen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-03 14:09

Ik heb al gezocht, maar kon eigenlijk niet het juiste vinden vandaar dit topic.

Ik zit nu net in de M en dat gaat eigenlijk niet zo goed. De eerste keer uitgebeld en de tweede keer ook. Tussen de eerste en tweede keer heb ik les gehad en deed ze alles weer! Ze sprong super fijn net zoals anders, dus dacht ik ach was gewoon een rotdag volgende keer beter. Maar de tweede keer deed ze het weer. Ze pakte echt het bit vast en weigerde heel erg vuil! Nu heb ik gister dus een beetje zitten oefenen, maar ze doet het zelfs op een klein kaffeletje. Scheve mond Ik weet eigenlijk niet wat ik moet doen, want zo erg heb ik het nog niet meegemaakt. Er zit absoluut geen stuur meer op dan.
Heeft iemand hier ervaring mee?


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 14:10

Waarom blijf je niet lessen?


UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 14:13

Probeer het eens dressuur matig op te lossen. Ik weet niet hoe je dressuur is maar in het M komt er toch heel wat kijken en misschien toch wat moeilijk voor je pony.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Noie

Berichten: 2780
Geregistreerd: 13-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-03 14:39

Ik blijf ook wel lessen hoor, heb alleen deze week geen les ( gaat niet door ) Dressuurmatig loopt ze eigenlijk wel heel fijn. Wel ontspannen enzo...

Pauline
Berichten: 12186
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 20:02

Pak je meteen de teugels heel strak als je aanrijdt? Dan is haar reactie die ook vastte pakken om te voorkomen dat je in de mond trekt. Ik weet verder ook niks maar probeer toch ontspannen te blijven, even terug een stapje en les zodat een expert kan kijken wat er gebeurd.

Noie

Berichten: 2780
Geregistreerd: 13-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-03 20:24

Ik heb vandaag een oefenparcour gereden... Eigenlijk ging het best goed! 1e keer heeft ze 2 x heel vuil geweigerd. Iemand die er veel verstand van heeft, heeft me even geholpen, het was iig niet mijn fout zei hij maar ze was gewoon ontiechelijk aan het etteren. 2e x heeft ze niet geweigerd en sprong ze fijn rond! Nou hopen dat ze het op wedstrijd ook zo blijft doen, maar we zullen zien Lachen

Taruta
Berichten: 488
Geregistreerd: 28-09-03
Woonplaats: noordhoek in zuid-afrika!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 13:57

ik zou gewoon blijven lessen lessen zijn zowiezo heel errrug belangrijk als je verder wilt komen.
en misschien helpt een ander bit het eerste paard van me ma pakte ook het bit vast maar sinds ze een coperebitje had gekocht deed hij dat niet meer Vingers aflikken

Chrissie!!:+:

Noie

Berichten: 2780
Geregistreerd: 13-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-03 19:08

Ja dat doe ik ook zeker wel Lachen Koperbitje heb ik wel vaker van gehoord dat ze het daar goed opdoen. Maar wil eerst gewoon kijken of het over gaat. Het gaat iig al een stuk beter.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 16 bezoekers