Horse Plaza Nieuwegein

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Horse Plaza Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-03 21:11

Weer iemand toevallig of je gewoon in de Horse Plaza in Nieuwegein mag binnenlopen, of moet je daar een speciaal pasje voor nodig hebben?
En hoe zit het daar met de prijzen? Duur/goedkoop?

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!


Odin

Berichten: 2503
Geregistreerd: 26-04-03
Woonplaats: Haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 21:12

Je mag er zo naar binnen, het is een winkel voor particulieren. Ik vind ze zelf niet echt duur, in vergelijking met sommige andere zaken.
Schuin tegenover Horse Plaza zit nog een paardenzaak, Freddy's. Hier hebben ze ook hele leuke spullen, dus kun je het mooi combineren als je toch daar naartoe gaat.

27-10-13: Weer eens wat rijfoto's: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=198&t=1748038
Romanov (Rubin Royal x Ramino x Weltmeister [OLD]): M2 + 6 dressuur

Irre

Berichten: 2153
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Kaatsheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 21:13

Wij zijn er toevallig vorige weeek geweest. Normale prijzen. Heeeeel veel kleding t.o.v de rest van de spullen.

In het land der blinden is eenoog koning!

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-03 21:15

Ik ben van plan om daar niks te gaan kopen, behalve een liksteen.
Hoe zit het met de kleuren rijbroeken die ze daar hebben, zijn er veel kleurtjes?

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!

Irre

Berichten: 2153
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Kaatsheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 21:16

Kusia schreef:
Ik ben van plan om daar niks te gaan kopen, behalve een liksteen.
Hoe zit het met de kleuren rijbroeken die ze daar hebben, zijn er veel kleurtjes?


Ze hebben rekken vol met rijbroeken en dekjes in allerlei soorten en maten. Keus genoeg!

In het land der blinden is eenoog koning!

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-03 21:21

Hebben ze daar toevallig ook veel verlichting, met name voor minishetjes?

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!

rhijnauwen

Berichten: 5043
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 21:22

Kusia schreef:
Ik ben van plan om daar niks te gaan kopen, behalve een liksteen.
Hoe zit het met de kleuren rijbroeken die ze daar hebben, zijn er veel kleurtjes?

die liksteen hebben ze vast wel ergens dichter bij jou in de buurt en vast ook wel goedkoper *LOL* ik vind de zaak een grote tegenvaller en ben ook blij met de ruitershop aan de overkant www.freddysruitersport.nl
Laatst bijgewerkt door rhijnauwen op 30-09-03 21:25, in het totaal 1 keer bewerkt

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park

Irre

Berichten: 2153
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Kaatsheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 21:24

Weet niet wat ze allemaal wel hebben en niet. Ik vond het ook niet erg bijzonder. Freddies is een leuk zaakje inderdaad.

In het land der blinden is eenoog koning!

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-03 21:26

rhijnauwen"]
[quote="Kusia schreef:
Ik ben van plan om daar niks te gaan kopen, behalve een liksteen.
Hoe zit het met de kleuren rijbroeken die ze daar hebben, zijn er veel kleurtjes?

die liksteen hebben ze vast wel ergens dichter bij jou in de buurt en vast ook wel goedkoper *LOL* ik vind de zaak een grote tegenvaller en ben ook blij met de ruitershop aan de overkant www.freddies.nl
[/quote]
Ik moet morgen voor 15 minuten naar school (Utrecht) en daarvoor moet ik 4 uur in totaal reizen en dat vind ik dus zonde. Vandaar dat ik dan even bij Horse Plaza langs wil gaan. Bij Freddy's zal ik ook zeker een bezoekje brengen.
Wat is goedkoper Horse Plaza of Freddy's?

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 21:26

Ik ben er ook een keer geweest, koude boel daar, ik had eerder het idee dat ik in een supermarkt stond ofzo.

Freddies is veel leuker!

14-11-'14 Sven ♥
02-06-'17 Quin ♥

www.meesteraap.nl -> Dé webwinkel met musthaves voor schoolgaande kids!

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 21:26

Ik vind het een geweldige zaak!
Steffi & ik hebben er 3 uur (min.) rondgelopen (en waren meteen een stuk lichter in onze portomonnee!)

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

Alja

Berichten: 25521
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 21:30

vind het een waardeloze winkel en vind freddys veel leuker, beter klantvriendelijker , goedkoper (want ik kon daar afdingen))

ONDERSCHRIFTLOOS

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 21:56

troep troep troep
dat is het eerste wat in me opkomt, het is dat ze soms partijen in de aanbieding gooien, verder wordt je niet echt vrolijk van die winkel...
Maar inderdaad, godzijdank hebben we Freddy's aan de goede kant... Haha!

* Het is stiiiiil aan de overkant... * Haha!

sabineG

Berichten: 1063
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: rees-millingen dld.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 22:05

idd, Horse Plaza kun je zo af en toe wel een koopje weghalen maar de service en kwaliteit laten nog wel eens te wensen over. Ik ga eigenlijk altijd naar Fred want hij heeft goede service, super kwaliteit, leuke acties, mooie spullen enz... En vaak krijg je een zak snoepjes voor je paard kado of iets anders met korting... Dus ik zou naar Freddy's gaan...
Suc6!

Bevalt prima in duitsland...

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 23:03

Horse plaza is van de Horselover keten, dus dan kun je net zo goed naar Hypodrama gaan.
Maakt verder geen verschil, alleen is Nieuwegeint wat luxer ingericht

Goedgekeurd onderschrift :)

droebel

Berichten: 882
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: wijk bij Duurstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 12:54

ik ga ook altijd naar Freddys. ben 1x naar hyporama geweest, maar vindt het een schijtzaak. het personeel is niet bepaald vriendelijk en heeft al helemaal geen verstand van paardenspullen. sommige dingen zijn wel goedkoper.

Hoe beter ik de mens leer kennen,
hoe meer ik m'n hond waardeer!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 13:36

Mhhover Freddy's heb ik ook nog wel het nodige .
Vind het niet echt proffessioneel staan als je aan het winkelen bent en het personeel (tegen andere klanten) staat een andere zaak af te kraken Boos! . Er stonden nog 4 andere mensen bij ik baalde er goed van. Ik wilde een zadel kopen maar die heb ik nu ergens anders gekocht.

Ik ga alleen naar Horselover als iets goedkoops nodig heb ook aangezien de halve stal daar werkt voel ik me niet op mijn gemaak.

Nee lekker bestellen bij divoza bevalt me prima.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

BBL

Berichten: 288
Geregistreerd: 22-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 13:36

Ik vind Freddy's dus 3x niks, totaal niet klantvriendelijk! Ben er afgelopen week nog geweest voor een paar laarzen en 't leek wel alsof ze niet wilden verkopen! Dan echt Horse Plaza hoor, de medewerkers komen netjes vragen of ze je kunnen helpen ergens mee en als je aangeeft dat je alleen even wil kijken is het ook prima. Ik vind dat ze veel keus hebben en zo slecht zijn de spullen helemaal niet. Laarzen van Cavallo blijven van Cavallo kwaliteit, of je die nu koopt bij Freddy's, bij Horse Plaza of waar dan ook.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 13:38

Had ik dus ook BBL en ik wilde een zadel kopen ????.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS


AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 13:48

BBL schreef:
Dan echt Horse Plaza hoor, de medewerkers komen netjes vragen of ze je kunnen helpen ergens mee en als je aangeeft dat je alleen even wil kijken is het ook prima. Ik vind dat ze veel keus hebben en zo slecht zijn de spullen helemaal niet. Laarzen van Cavallo blijven van Cavallo kwaliteit, of je die nu koopt bij Freddy's, bij Horse Plaza of waar dan ook.


Ik heb een paar maanden geleden mijn Cavallo laarzen bij Horse Plaza besteld en heb echt een superservice gekregen Ze hebben alle tijd voor mij genomen en ben nog steeds super tevreden met mijn Cavallo's. Ik vind het best een mooie winkel, groot en overzichtelijk. Ik hoor wel vaker klachten over het Hipo personeel maar heb daar persoonlijk bij Horse Plaza in Nieuwegein niets van gemerkt.

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 13:56

Ik vind Freddy's vreselijk.............
Ook vond ik de prijzen er niet echt goedkoper ofzo.
Bij Freddy's hadden ze minder keus.
Wel hadden ze bij Freddy's meer exclusieve merken qua kleding.


Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 15:30

Ow ik kom juist altijd bij Freddy. Ik ken hem al van Horseland, daar werkte ie eerst. was toen een hele goede zaak ,maar is overgenomen door Hypo, en sindsdien kom ik er niet meer. Kijk, en dat Fred de overkant af stind te kraken kan ik me een beetje voorstellen, als je weet hoe het allemaal is gegaan.. Fred werkte bij horseland. Toen ging hans horseland verkopen, en Fred wilde hem hebben,maar hypo ook. Hypo heeft de zaak overgenomen. Fred is toen zijn eigen zaka begonnen, en bijna alle horselandklanten zijn meegegaan. resultaat is dat horseland op zijn gat lag. Toen zijn ze uit (woede??) recht tegenovver zijn winkel horseplaza begonnen om hem eruit te concurreren.. dat is tot nu toe niet gelukt.. gelukkig.. Ik kan me best voorstellen dat het best hoog zit. Ik moet zeggen dat we het er idd soms over hebben als ik daar ben, en het staat idd niet erg prof, maarja.. ik kan het me wel voorstellen. Altijd als ik er kom krijg ik er superservice, en hij heeft gewoon goede producten. Hij heeft minder keus, maar hij verkoopt alleen de producten waar hij achter staat, dat onderscheid hem van de rest, anders had ie net zo goed hypo kunnen worden... Ik heb er nog nooit iets gekocht wat niet goed was. Ze hebben gewoon hele goede professionele producten, misschien voor een (recreatie)ruiter die wat minder eisen stelt aan kwaliteit inderdaad te duur. Dat is gewoon het verschil. Alsik daar kom voor een rijbroek, hoef ik niet te zoeken, Ik zeg wleke kleur ik wil, en hij pakt er gelijk drie die gelijk goed passen. Dat vind ik gewoon fijn. Ik krijg er altijd korting, en als er iets is krijg ik mijn geld terug of wat anders als ik dat wil... Neeee,. dan maar wat langer reizen, maar voor mij geen andere winkel!

A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on

Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 15:31

Bovendien is Claire die er werkt echt een hele goeie met reparaties en opvullen van zadels! Daar kan hypo nooit aan tippen.

A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on

BBL

Berichten: 288
Geregistreerd: 22-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 16:15

Misschien is het persoonsgebonden dan, want toen ik kwam voor laarzen was men er nog te beroerd om me te helpen met passen. 't Is in ieder geval niet een toevalstreffer geweest, ik heb dit elke keer als ik naar Freddy's ga en dat is tegenwoordig alleen als ik iets echt nergens anders meer kan krijgen. Maar dat Claire erg goed is met zadels heb ik ook gehoord, ik heb daar zelf geen ervaring mee, ik heb het voornamelijk over de service of eigenlijk meer het gebrek er aan

Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 17:27

Ja dan zal het misschien persoonsgebonden zijn idd. Ik heb er in ieder geval nog nooit last van gehad. Als je er binnenkomt krijg je gelijk een kopje koffie, en wordt ik prima geholpen!

A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, Melzazu, RenateHidden en 54 bezoekers