Ziek paard, of toch niet

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-01 20:27

Bij mij op stal staan 4 bejaarde paardjes, waaronder ook een grote(1,80+ ) zwarte tuiger ruin, van inmiddels 28 of 29. Nu ging een uurtje geleden de telefoon, een van mn stalgenoten vertelde dat hij na het eten met zn benen ging schrapen en telkens wilde gaan liggen. Toen we aan het praten waren ging hij ook nog liggen kreunen, hij ligt normaal gesproken zelden of nooit, zeker niet net na het eten, dus we besloten de dierenarts te bellen. Ik ben gelijk naar stal gereden om te kijken hoe het met hem was, maar toen ik aankwam was hij al opgestaan, en hij was gras aan het eten(ze had hem mee naar buiten genomen) Er leek niks aan de hand te zijn, en hij gedroeg zich of er niks was gebeurt. Veearts maar weer afgebeld, en hem knabbelend op zn hooi achtergelaten.
Ik ben benieuwd hoe ik hem morgen aantref, en dat op dierendag. Alle paarden hadden speciaal wat slobber bij hun voer gehad(normaal krijgen alleen de oudjes dat) hij was vast beledigd dat we *zijn* voer zomaar weggaven aan al die *jeugdigen* Haha!
Afijn, ik was al helemaal voorbereid op het ergste, maar hij heeft me alleen maar laten schrikken geloof ik }> Ik hoop maar dat er echt niks aan de hand is met hem, hij is toch al niet het gezondste paard paard op stal Verdrietig