AUW AUW naar revalidatiecentrum

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

AUW AUW naar revalidatiecentrum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-03 16:43

vandaag was de dag; voor het eerst naar het revalidatiecentrum.
Bedoeling is 3 keer per week, ook met aqua-therapie.

Ik heb me ten eerste al vergist in dat ik het allemaal wel alleen kon......... deur open, ik erdoor, deur weer op slot, liftdeur (Zwaar!!!!) open doen en ik erin en me niet laten pletten, weer eruit (weer zo zwaar), buitendeur open en ik erdoor. pFffffffffffffffffffffffff auw

Toen ik de taxi naar het revalidatiecentrum en tjee, de fysio afdeling was verder weg dan ik dacht, dus ik deed een uurtje erover om er te komen met m'n looprekje en ondertussen vervloekte ik mezelf dat ik niet een rolstoel had gepakt (receptioniste zei: het is heel dichtbij hoor......hoek om en dan gelijk rechts............) Maar ja, van bank naar het toilet is nog ver voor mij dus G*TVER wat deed dat pijn!!!!!!!! Maar ik was er.

Kennis gemaakt met de fysio (jammer, niet zo'n leuke jonge sportieve, knap uitziende vent met een goddelijk lichaam..... Haha! ) Maar wel een aardige man. Mijn gegevens waren niet helemaal compleet en er moest eerst contact op worden genomen met mijn orthopeed uit het ziekenhuis, dusse.........ik kon nog niets doen.
He wat jammer................... ik had ondertussen zo'n pijn dat ik dacht dat ze me af konden voeren........gelukkig bracht die man me weer bij de deur met een rolstoel...........en nu zit ik fijn weer thuis en ga ik op de bank en kom er niet meer vanaf voorlopig................AUW

Hij zei tegen me dat het niet niks was wat ik nu mankeer en ondertussen bedacht ik me dat hij gelijk had Haha!
Meestal roep ik namelijk dat het niets is en dat ik over 3 weken weer werk, ren en vlieg.......................maar op sommige momenten realiseer ik me wel dat het wat ernstiger is dan dat ik zelf wil toegeven soms.............................hoezo eigenwijs.

Nou kortom; een pijnlijk "uitje" maar okee, dat hoort erbij he.........

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 17:03

Ing in 1 woord omschreven: eigenwijs, hihihii lekker in je wheelchair volgende keer dus. Kom op meis je kunt het..... ff doorbijten...... wel stoer dat je met je rolator ging... hihihi

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-03 17:05

Vippie schreef:
Ing in 1 woord omschreven: eigenwijs, hihihii lekker in je wheelchair volgende keer dus. Kom op meis je kunt het..... ff doorbijten...... wel stoer dat je met je rolator ging... hihihi


neeeeee tis gelukkig GEEEEEEEEEEEEEN rollator, dan zou ik me helemaal hondsberoerd voelen, tis een looprekje ja begrepen, GEEEEN rollator, geen wieltjes dus Haha!
oh mijn god ze denken echt dat ik 80+ ben............ Cool

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 17:16

IngridM"]
[quote="Vippie schreef:
Ing in 1 woord omschreven: eigenwijs, hihihii lekker in je wheelchair volgende keer dus. Kom op meis je kunt het..... ff doorbijten...... wel stoer dat je met je rolator ging... hihihi


neeeeee tis gelukkig GEEEEEEEEEEEEEN rollator, dan zou ik me helemaal hondsberoerd voelen, tis een looprekje ja begrepen, GEEEEN rollator, geen wieltjes dus Haha!
oh mijn god ze denken echt dat ik 80+ ben............ Cool
[/quote]

is toch gaaf zo'n pimpelpaarse of zuustokrose, hihihihii wieltjes rollen makkelijk en handig mandje voorop en handremmen.. ik zou het wel weten... looprekje staat stoer wil je zeggen, hihihi Haha!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 17:29

Ag meid toch. Door zetten hé!
En laat die mensen lekker denken Tong uitsteken
Beterschap!

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 17:54

Hehe, wat oliebol zeg.
Veel sterkte en ik zal voor je duimen dat het weer allemaal goed komt. Denk maar lekker aan je eigen autootje waar je over een tijdje in rond crosst.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-03 17:59

Vippie schreef:
[looprekje staat stoer wil je zeggen, hihihi Haha!
[/quote]


zo kan die wel weer he........ Haha!

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 18:38

Wat een ellende en nou wordt je hier ook nog gepest met je supersonische rollator ook Haha! .

Je had het misschien iets te optimistisch ingeschat maar dat kan je beter hebben dan dat je helemaal gedeprimeerd 'rond gaat lopen'.

Voor de volgende x wens ik je veel succes en ik hoop dat je weer snel echt op de beent bent!!!

Sterkte hoor!

Belker

Berichten: 15302
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 19:47

Oeps en dan moet de revalidatie nog beginnen.
Wees gewaarschuwd. ze zijn erg hard in een revalidatiecentrum, erg confronterend ook.

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 22:01

IngridM schreef:
neeeeee tis gelukkig GEEEEEEEEEEEEEN rollator, dan zou ik me helemaal hondsberoerd voelen, tis een looprekje ja begrepen, GEEEEN rollator, geen wieltjes dus Haha!
oh mijn god ze denken echt dat ik 80+ ben............ Cool


oke oke een dranghek met knijpremmen dan voor jou Haha!
Dat viel vast vies tegen vandaag wat zul jij geslapen hebben toen je thuis was, of lukte dat niet meer van de pijn?
jammer dat de fysio geen lekker ding is, hoef je jezelf daar ook niet voor uit te sloven Lovers

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 22:03

Ervaring is de beste leermeester zeggen ze, en dat blijkt wel weer. Volgende keer dus toch maar in je rolstoel....
Sterkte!

Kido

Berichten: 5332
Geregistreerd: 04-08-03
Woonplaats: Ergens op deze aardbol.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 22:31

hoe bedoel je eigenwijs maar een rolater is echt veel makelijker want het rolt en dat rekje moet je optillen!!!!!!!!!!!!!!!!!
en je kan er mee crossen en je heb hem in coole kleuren!!!!!!!!!!!!!!!!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-03 23:23

Kido schreef:
hoe bedoel je eigenwijs maar een rolater is echt veel makelijker want het rolt en dat rekje moet je optillen!!!!!!!!!!!!!!!!!
en je kan er mee crossen en je heb hem in coole kleuren!!!!!!!!!!!!!!!!


nee dat heeft echt niet met eigenwijs te maken, moest met een rekje (NEE rhijnauwen het heeft geen knijpremmen..........) vanuit het ziekenhuis naar huis en een rollator was voor mij zelfs gevaarlijk, teveel gevaar om ermee te vallen (helemaal op m'n laminaatje thuis.......) Haha!
En 1 been mag nog niet belast worden, dus een rollator zou uberhaupt niet kunnen, want daarvoor MOET Je met 2 benen kunnen lopen..........

oliebol hee, nog erger dus dan 80+ die kunnen dan in ieder geval nog met 2 benen lopen...... Haha! nee hoor geen probleem bij mij komt alles weer goed maar het duurt ff

en nee niet geslapen inderdaad, AUW!!!!!!!!!!!!!!!!

vanavond maar flink m'n "drugs" slikken voor het slapen gaan...... Vingers aflikken

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 07:46

IngridM schreef:
En 1 been mag nog niet belast worden, dus een rollator zou uberhaupt niet kunnen, want daarvoor MOET Je met 2 benen kunnen lopen..........


Kan niet wachten op het moment dat je op 2 beentjes mag lopen..... Haha! Haha! oho gemeeheen..... (pestkopbui van gister is nog niet over, hihiih)

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 09:29

Zo zo.... ben blij dat je weer heelhuids thuis bent gekomen, maare.... was het niet iets makkelijker geweest als je die vent van de taxi naar boven had laten komen Verward
Had je al een hoop ellende (gevloek) gescheelt. Of doen ze dan niet?

en hoe ging het vanmorgen (want nu moest je toch alweer voor de 2e keer?)

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-03 10:25

Cinzano schreef:
Zo zo.... ben blij dat je weer heelhuids thuis bent gekomen, maare.... was het niet iets makkelijker geweest als je die vent van de taxi naar boven had laten komen Verward
Had je al een hoop ellende (gevloek) gescheelt. Of doen ze dan niet?

en hoe ging het vanmorgen (want nu moest je toch alweer voor de 2e keer?)


geen idee of ze dat doen. Van richard had ik dat ook moeten vragen maar ingrid = eigenwijs dus denkt dat ze het allemaal zelf wel kan..........ik neem vrijdag m'n moeder maar mee denk ik.....

Enne, ik mocht vanochtend niet komen (pfffff) omdat ze nog niet hadden gesproken met mijn orthopeed, dus hij durfde niet teveel te doen met me..........he wat jammer nou........

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 10:26

IngridM schreef:
Enne, ik mocht vanochtend niet komen (pfffff) omdat ze nog niet hadden gesproken met mijn orthopeed, dus hij durfde niet teveel te doen met me..........he wat jammer nou........


Ach heb je weer een vrije dag, kan je weer effe uitrusten.... Knipoog

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-03 10:21

Cinzano schreef:
Ach heb je weer een vrije dag, kan je weer effe uitrusten.... Knipoog


tja en die had ik ook HARD nodig......... Scheve mond

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 10:30

Ach, je moet tenslotte zelf je grenzen leren kennen he Haha!
Succes de komende tijd! Aan je doorzettingsvermogen zal het niet liggen...

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 12:41

Ja meid, veel succes komende weken! Je bent een bikkel!

ukkiepuk

Berichten: 4217
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 13:50

Jeetje wat een dag joh, en dan schiet je er in feite nog niet veel mee op aangezien de fysio niets wilde doen Verward

Ik vind het echt geweldig dat je er zo positief tegenaan kijkt, aan doorzettingsvermogen zal het iig niet liggen, veel succes nog verder...... OK dan!