Logboek endurance

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Logboek endurance

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-03 23:26

Heb net een logboek aangevraagd bij de DER.
Volgend jaar wil ik immers klasse II gaan starten en dan is dat verplicht.
Nu hoorde ik gisteren echter dat in het logboek 3 klasse I wedstrijden moeten staan geregisteerd (snappen jullie het nog ? Haha!)
Hoe zit dat nou ? Vanaf klasse II is het immers pas verplicht ? Of wordt het voor opsturen in het logboek vermeld???

Groetjes, Mirjam

Ganna

Berichten: 854
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Bijna in Utrecht. De dames in HR

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 09:25

Nee hoor dat hoeft niet. Gewoon aanvragen als je klasse II gaat rijden (meer dan twee weken van te voren aanvragen anders heb je hem niet optijd) er hoeven geen 3 klasse I wedstrijden in de staan.

Alvaron

Berichten: 1764
Geregistreerd: 26-03-02
Woonplaats: aan de voet van de Posbank

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 13:26

Heb je je veterinaire kaarten nog van je Klasse I wedstrijden? Als je die opstuurt dan kunnen ze die bijschrijven in je logboek. Kost niks en dan is je "probleem" opgelost. Veterinaire kaarten krijg je dan ook weer teruggestuurd.

Ik start zelf (hopenlijk volgend jaar) weer Klasse I, (ben jaren geleden Klasse II startgerechtigd geweest) en was m'n oude logboek kwijt. Had nog wel de veterinaire kaarten en die heeft Annette Pegels netjes overgeschreven in m'n nieuwe logboek.

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 13:27

Is inderdaad niet verplicht. Ik ben wel eens opgebeld, vlak voor mijn eerste klasse II, ik moest toen 3 goed uitgereden wedstrijden opgeven en dan zouden zij het uitzoeken. Maar ik mijn logboek staat verder niks (ik had mijn logboek echt al wel voor ik klasse II startte, ik geloof dat er 2 klasse I´s in staan).

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 20:56

Ik heb me gewoon ingeschreven voor K2 en mijn vet-kaarten van de 3 K1 meegenomen mocht er iemand naar vragen.
Is verder niet naar gevraagt maar voor de zekerheid. Maar ik neem aan dat dit soort dingen toch ook op te vragen zijn zoals bij dressuur. Kun je ook overstappen zonder dat je het kunt "bewijzen"

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-03 23:26

Gelukkig .... ik schrok namelijk wel toen dat tegen me gezegd werd....ben je klasse II startgerechtigd, mag je nog niet starten!!! Dat is dus gelukkig anders.

Austerlitz zal denk ik mijn eerste klasse II worden, dat lijkt me een mooie afstand om mee te beginnen.

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 08:34

dat was afgelopen april ook mijn eerste klasse 2...ik dacht echt waar ben ik aan begonnen, kan ik dat wel, kan mijn paard dat wel, twijfel twijfel..
Nu heb ik inmiddels 4 klasse 2's gereden en een klasse 3!! we hebben echt onze grenzen verlegd dit jaar!!
Dus jij ook veel succes daarmee, en aan je resultaten te zien gaat dat prima lukken!

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 08:53

Lijkt me inderdaad geen probleem voor jou!!! Maar wat een gezeul allemaal. Logboek, paspoort, vetkaart etc.

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 09:12

volgend jaar neem ik zo'n trekkers rugzak mee, hihi!

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 09:24

Is het wedstrijdseizoen '04 trouwens al bekend of zijn die data/plaatsen elk jaar hetzelfde? Ik moet ook maar eens gaan kijken welke ik wil gaan rijden (stuk of 6 als het lukt) en wanneer ik de training dan op moet gaan pakken...

Ganna

Berichten: 854
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Bijna in Utrecht. De dames in HR

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 10:02

De kalender van volgend jaar is nog niet bekend, over het algemeen hebben wedstrijden wel hun "vaste weekend" zo begint elk jaar met Kootwijkerbroek gevolgd door Austerlitz, Zelhem is altijd tegelijk met de Achterhoekse paardendagen, is dat niet pinksteren? En Holten eerste zaterdag van september, Ommen laatste zondag van september.
Maar eerst nog Katwijk en Wanrooy en daarna komt er weer een organisatoren vergadering en worden de kalenders weer vast gelegd, en overlegd hoe en wat.
Nog even wachten dus, in de her en der van december zal de nieuwe kalender wel staan.

gerritje

Berichten: 757
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 20:50

Westernfreak schreef:
Gelukkig .... ik schrok namelijk wel toen dat tegen me gezegd werd....ben je klasse II startgerechtigd, mag je nog niet starten!!! Dat is dus gelukkig anders.

Austerlitz zal denk ik mijn eerste klasse II worden, dat lijkt me een mooie afstand om mee te beginnen.


zeker doen. Austerlitz is een mooie en makkelijke wedstrijd. alleen als het erg veel geregent heeft wordt de bodem wel een stuk zwaarder. Maar de afstand is voor een eerste k2 echt prima. ook voor jezelf.
zelf vind ik het prima te doen. onstwedde trouwens ook. is ook erg oke als eerste vervolg wedstrijd.

Leuk. we zien je aankomend seizoen dan wel in k2.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 16:25

Austerlitz was ook ons debuut in klasse 2, ik vond het prima te doen! Ik vind het alleen wat minder dat je twee keer hetzelfde achtje rijdt (ik houd wel van wat variatie in de route), maar alles went. Haha!

Nog gefeliciteerd met jullie overwinning in Ommen, weer met zulke mooie waarden! Cool

(Ik had op vakantie de DER-site al even gecheckt, maar ben nu pas in de gelegenheid om weer op Bokt te reageren...)

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 17:48

Gelukkig ook wat positieve berichten over Austerlitz. In Ommen spak ik een groom die ons die wedstrijd afraadde in verband met een veel te groot deelnemersaantal en daarmee gepaard gaande desorganisatie.
We zijn trouwens wel eigenwijs genoeg om dat dan maar voor kennisgeving aan te nemen en zelf op onderzoek uit te gaan Lachen

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 17:52

Ik vind de vetgate in Austerlitz niet echt prettig. Die ligt midden in het bos, de ondergrond is behoorlijk oneffen (afgezaagde boomstammen, kuilen) dus een misstap is daar zo gemaakt. Verder ligt-ie precies midden op de route (klasse 1 en 2 komen er allebei een paar keer langs) en de P/A is op dezelfde open plek (een paar meter verderop). De rijroute loopt er tussendoor, van beide kanten en het is er dus erg onrustig. Op zich wel een goede leerschool voor de paarden, Ret brak er de boel af maar in Wittelte en Holten liet hij zien dat hij ook rustig kan zijn op een vetgate. Haha!