blegghh sommige mensen grrrr

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
neres

Berichten: 1933
Geregistreerd: 20-06-03

blegghh sommige mensen grrrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-03 07:18

hoi hoi,
gisteren was ik bij marit we waren een beetje aant knuffelen Lovers en toen kwam er een meisje van de ponyclub ineens kijken. ( de ponyclub ligt tegen de wei van marit) Dus we staan een beetje te praten en ze vraagt heel veel nou het was wel leuk....

Todat ze erachter kwam dat ik maar 3 jaar paard heb gereden en dat is al een hele tijd geleden ( ongeveer 4 jaar) natuurlijk weleens af en toe gereden maar niet veel. Begon ze al wat lacherig te doen en toen ze (volgens haar moet je toch minsten vanaf je 3e op een paard zitten, of er eentje hebben). Toen ze hoorde dat marit mijn eigen paardje was begon het. Wat haalde ik wel niet in mijn hoofd om zonder ervaring een paard te kopen. Het was zielig voor het paardje en hoe ik het dan wilde gaan doen als ik haar in ga rijden? marit zou een vervelend verwende haflinger worden omdat ik niet wist hoe ik met paarden om moest gaan....en uitendelijk beland ze bij een handelaar..... enz enz

Ik wist niet wat ik moest doen: kwaad, en mn tranen kwamen al naar boven. Verdrietig

Boos! ik stond met mn mond vol tanden... ik heb niet zoveel ervaring, maar ik doe echt niet zomaar iets ik krijg veel hulp van iedereen. En ik wil alleen maar dat het voor ons tweeen zo leuk mogelijk is. En ik denk dat er heel wat paarden slechter af zijn met hun baasjes dan marit. En verwend is ze echt niet ze doet alles heel goed. Maar toch... daar gaat je goede moed.... zo even de grond in geboord door zon stom tutje.

Heb haar toen maar verteld dat ze maar weg moest gaan. En daar ging ze op haar mooi ingevlochten paardje... Moest alleen wel lachen toen ie een paar bokken na maakte.

Wat kunnen mensen toch bot, stom, en gemeen zijn!! Boos!
sorry voor het lange verhaal maar ik wilde het toch ff vertellen



Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 07:24

Ach ja, dat houd je toch. Die haat en nijd en vooral in de paardenwereld. Iedereen weet het altijd beter.
Hou de eer aan jezelf en laat haar lekker verder gaarkoken!
Ik zou zeggen; besteed er verder geen aandacht aan want dat verdienen ze niet. Als jij happy bent met je paard dan is dat voldoende en daar heeft niemand over te oordelen en zeker niet iemand die je niet eens kent!

I recommend a psychoptherapist to clean up your brain

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 07:28

volgens mij was dat meisje gewoon stikjaloers dat zij niet zo snel een eigen pony heeft Haha! Niets van aantrekken. Gewoon doorleven.

Nadhir

Berichten: 1293
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 07:50

Ach niks van aantrekken, zulke meisjes zijn er altijd, ze denken dat ze alles beter weten en dat ze ook beter zijn....

Maar ja joh, niks van aantrekken jij hebt je eigen paard en heel veel plezier ervan he!!

Je bent niet sterker dan je paard, maar wel slimmer en sneller.

Berdien en Daphne: Zusjes en Kei hippe Yostipaardenmiepjes in hart en nieren!

Robyn

Berichten: 1592
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 08:02

Ach joh laat dat kind lekker l*llen..

Ze is waarschijnlijk gewoon vreselijk jaloers.

Gewoon lekker genieten van je paardje, en van jaloerse tutjes moet je je helemaal niks aantrekken..

Bijna klaar met mijn opleiding!!!

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 08:06

Wat een domme doos zeg wat denkt ze zelf wel niet om iemand zo maaar even te vertellen wat wel en niet hoort bij het houden van een paard
Ik zit dan misschien wel al vanf mijn 6de op een paard maar dat maakt helemaal nix uit !!! Mijn vriendin die rijdt pas sinds een paar maanden en ze gaat vaak mee naar kane om te leren hoe ze ervoor moet zorgen enzo en dat gaat heel goed En die is over een paar maanden echt wel klaar voor een eigen paardje ze krijgt hulp van iedereen
Wat een gezeik zeg ... Maar je moet je er niets van aan trekken hoor Waarschijnlijk is ze gewoon jaloers !!!!
Geniet van je paardje en laat de mensen lekker zeggen wat ze willen jij weetwel beter

Kane me kanjer!!!!
Dressuur B + heel veel en nu ook L1 +16 yeah L2 here we come ! :)

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 08:38

wat een stom mens zeg, nou lekker nix van aantrekken hoor laat haar maar praten en denk bij jezelf; Ik zie je nog wel als mijn beessie is ingereden en waar schijnlijk beter dan dat paard van haar Jij rijd tenminste zelf in en dat kan je denk ik van haar niet zeggen!!!! eel plzier met Marit he

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

boerinnetje

Berichten: 656
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: In de driehoek, Zwolle, Deventer, Apeldoorn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 09:04

Laat haar maar mooi, en probeer je er zo weinig mogelijk van aan te trekken. Ik heb ook niet zolang gereden voordat ik Jura kocht. Maar wij redden ons wel. Ik heb een heleboel mensen om me heen die mij willen helpen als ik iets niet weet. Tuurlijk word/werd er op de manege waar ik reed, over gepraat. Maar daar trek ik me niets van aan. Ze zijn gewoon jaloers.

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 09:09

Ach, probeer maar te benken dat ze het goed bedoelde
voor je paardje; dan vind je het misschien niet meer zo erg?

En door jouw reactie heeft zij misschien geleerd hoe ze haar
goedbedoelde boodschap beter niet kan brengen. Knipoog

-:) Je kunt niet alles hebben. Trouwens, waar zou je het moeten laten. NN -:)

Ode

Berichten: 1537
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 09:11

Daar moet je je niets van aantrekken.
Makkelijker gezegt dan gedaan denk je dan.
Maar ik ken je probleem.
Ik heb zelf 2 veulens en heb geen tijd meer om zelf te rijden.
Als ik dat vertel tegen mensen zie ik ze bedenkelijk kijken.
Tegen de tijd dat mijn veulens in gereden mogen worden neem ik weer les.
En ik ben niet van plan om mijn paarden alleen in te gaan rijden.
Ik wil hulp van iemand die weet waar hij mee bezig is.
Dus ik maak me niet druk...tegen die tijd dat het kan komt alles goed.

Het is wel irritant dat mensen zo kunnen oordelen terwijl ze je niet eens kennen en ze niet een weten hoe jij met je paard om gaat.
Maar die mensen zijn er altijd en zal je altijd houden.
Je moet er gewoon boven staan.

Je bent wat je diepe, bezielende wens is en zoals je wens is, zal je wil zijn.
Zoals je wil is, zullen je daden zijn en zoals je daden zijn, zal je lot zijn.

recreatie +2

Raiza

Berichten: 1608
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: In het mooie zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 09:18

Trek het je niet aan. Ach gut Het meisje zal inderdaad wel jaloers zijn.
Het is juist fijn als je paardje al een goede band met je opgebouwd heeft voordat je hem in gaat rijden, dan vertrouwt hij je. Er zijn veel mensen met weinig ervaring die beter voor hun paardje zorgen dan sommige mensen met al veel ervaring! En dat meisje kan toch niet weten dat jij misschien wel een natuurtalent bent.... *LOL*

sassa
Berichten: 177
Geregistreerd: 12-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 10:46

Hey meis, wat een trut zeg, waar bemoeid ze zich mee!!!!! Je weet zelf dat marit het naar haar zin heeft bij jou, en al heeeel veel vooruit gegaan is sinds ze bij jou is. dus nix van aantrekken!!!!!!
Sommige mensen kunnen nu eenmaal niet begrijpen dat je een paard ook voor recreatie kunt hebben.....
Ik kom echt snel weer kijken!!!!

neres

Berichten: 1933
Geregistreerd: 20-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-03 10:53

thnx allemaal!! dankje sas, ja tuurlijk moet je snel komen hartstikke leuk!!!

kelllly5
Berichten: 8
Geregistreerd: 29-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 11:12

Ik zou me ook niet te druk maken. Iedereen moet het leren. Als je maar doet met goede wil en wil leren

Ann

Berichten: 13234
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 11:35

Maak je er niet druk over, ik heb ook eerst een Tinker gekocht en ben daarna weer begonnen met rijden na 15 jaar niet op een paard te hebben gezeten, zo nu en dan neem ik een priveles in de manege en heb rijtechnische hulp achter de hand Lachen

(De 2e rijles moest ik wijken voor het been doen en schouderbinnenwaarts, ging goed overigens Haha! )

Gillian
Mei 1993 - Sept 2016


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BritHittepit, Rinkex en 35 bezoekers