Zucht. Paardrijles is vervloekt

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Zucht. Paardrijles is vervloekt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-03 01:39

Volgens mij rust er een vloek op mijn paardrijles! Knipoog

Eigenlijk zou ik vorige week voor het eerst in drie jaar weer paardrijles hebben. Een uurtje voordat ik weg moest zat ik dus al helemaal klaar, super enthousiast en een beetje nerveus. Belt ineens de manege op of ik hun bericht had gekregen. Uh, welk bericht? Verward Bleek dat ze de dag ervoor gebeld hadden om te vertellen dat mijn les gecancelled was omdat ze al een halve week geen stroom hadden door de schade van Isabel (de orkaan).

Maar goed, het was gelukkig mogelijk om mijn les te verplaatsen naar deze week, dus ik dacht dat is wel handig want dan kan ik tenminste een beetje aan mijn nietbestaande conditie werken.

Helaas heb ik toen dus iets te enthousiast tennis gespeeld met het gevolg dat ik mijn hand licht gekneusd heb Boos!. Ik heb toen maar braaf mijn verband aldoor omgehad en mijn pillen geslikt, maar is het beter? Nou nee dus! Maar goed ik wil natuurlijk wel rijden dus dan maar zonder verband doen alsof er niks aan de hand is.

Dat was in principe al erg genoeg, maar ik ontdek net dat ik ook net ongesteld ben geworden en dus morgen mijn zwaarste dag heb, die waarschijnlijk extra zwaar is omdat ik twee weken overtijd ben. Scheve mond Mijn rug doet al pijn bij de gedachte aan paardrijden dus dat kan nog wat worden in combinatie met mijn hand en ongetrainde spieren! ~~}>

En nee hoor, ook dat is nog niet erg genoeg! Bekijk ik net uit voorzorg de weersite (het zou namelijk de hele week zonnig zijn), blijkt dat het morgen gaat regenen precies wanneer ik aan het rijden ben ... in de buitenbak.

Maar als ik alles overleef en nog enigszins kan typen dan schrijf ik morgen wel een verslagje. Lachen

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 07:12

Zeker weten dat je gaat? Haha!

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-03 07:41

Haha, nou als het aan mij ligt wel! Ik ben bokken met een pijnlijke hand al meester dus paardrijden moet ook wel kunnen.

En pijnstillers maken het een stuk draaglijker Tong uitsteken

Dromen Ik ga maar snel naar bed, dan ben ik in ieder geval een beetje bij de pinken morgen.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 07:45

Pas maar op dat je niet overbelast. Straks heb je er nog veel meer last van...

Ann

Berichten: 13253
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 07:49

Misschien is het beter om even rustig aan te doen, als je je hand overbelast, duurt het alleen maar langer voordat je beter bent en heb je er veel langer last van, ben wel benieuwd naar het verslag als je wel gaat Haha!

Nadhir

Berichten: 1293
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 08:47

Ik zou denk ik toch maar wachten, dalijk overbelast je je hand ofzo...
Maar als je toch gaat heel veel succes en ik hoop dat je het goed gaat. En dat je er veel plezier van hebt.

Succes OK dan!

Ode

Berichten: 1537
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 10:16

haha...nou het lijkt er idd op dat je les vervloekt is Haha!.
Ik hoop dat de les zelf wel goed gaat.

Succes en heeeel veeel plezier!!

MaRviK_LoVe
Berichten: 25
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 18:23

hopen dat het goedkomt ja!
succes!

sam_antha

Berichten: 2044
Geregistreerd: 10-08-03
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 19:31

wat een pechtijd :S Succes!!