Jurrian in het ziekenhuis

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Jurrian in het ziekenhuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-03 12:41

Gelukkig alleen maar voor controle. Maar o,o,o wat een enorme e*kels lopen daar rond.
Bij de kinderarts ging alles goed, even luisteren en kijen (vndhij al niet leuk ) en voor de zekerheid een rontgenfoto van zijn longetjes.
Dus wij meteen door naat de rontgen, was het 9.20u. Mooi dacht ik, kan hij op tijd slapen....helaas Boos!
Ik vroeg nog even:hoe lang gaat het duren, hij moet zo naar bed" om die dame te inspireren ons voor te laten gaan Schijnheilig ja dat wist ze niet.
Dus wij wachten....en wachten...en wachten...Dromen
Op een bepaalkd moment waren wij nog alleen, komen nieuwe mensen en die worden meteen geholpen Verward
Even later weer anderen, dus Marcel gaat het eens vragen. Zegt ze: O zitten jullie er nog? Ik zal; dan eens even bellen voor jullie want het is een ander soort foto Stoom uit je oren Het was al 10.15u! We zaten al bijna een uur daar te niksen, tsssk.

Eenmaal aan de beurt had die kerel haast. Zeiden ze: kleed hem maar even snel uit en dan moet hij heir op dit krukje zitten. Tja, beetje moeilijk als je nog neit zo stevig zit. Maar goed, met zijn hoofdje tegen de plaat, huilen, stopt die keel zijn vieze vinger in e mond om die kaak te fixeren, dat dacht ik dus niet! Hij krijsen (Jurrian dan he) ikke boos, heeeeel boos toen hij later zijn hoofd tot 2 keer teo lomp tegen die plaat aanjaste! Ik had echt tranen in mijn ogen staan, wat een gesol met zo'n kleintje Ik vond het echt schandalig, als ze er even de tijd voor hadden genomen had hij niet zo bang hoeven zijn, nu snapte hij het niet en werd bang, terijl hij in het begin alles wel leuk en spannend vond.

ZO dat moest er even uit.

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 12:44

Een cursus 'hoe omgaan met kinderen' was voor die man dan wel dringend aan de orde...
Met een klein kind ga je toch geduldig om, die kleintjes weten zo al niet goed wat er gebeurd en als er dan nog een vent zo ongeduldig gaat zitten doen en zonder uitleg maar wat doet...
Ik hoop dat je in ieder geval je gedacht eens hebt gezegd tegen die man hoe het wel hoort...

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 12:46

sjees wat een lompe boer zeg, hopelijk heb je er wat van gezegd!
belachelijk dat je daar zo lang hebt moeten wachten maar dat is
geloof ik normaal in een ziekenhuis Scheve mond

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 14:35

Wat gemeen zeg...
Dat werkt dan in een ziekenhuis...
Erg onvriendelijk, heb je wel klachten ingedient?

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 15:58

Wat een eikels heb je toch rondlopen op deze wereld........dan ga je toch bij jezelf te denken hoe zo een man erbij komt om voor kinderarts te leren als hij niet eens geduld kan opbrengen...... Boos!

Maar jeetje zeg dat is schrikken......ik hoop maar dat hij snel weer is opgeknapt.......heb je nu ook al de uitslag dan?

Veel sterkte in ieder geval met je kleine man Ach gut ......arm ventje.

Vanillia

Berichten: 7657
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 16:28

gelukkig zijn niet alle kinderartsen zo!
ik zou wel een klacht indienen als ik jou was, er zullen vast wel meer mensen zijn waarbij hij een kind zo behandeld
maar in ieder geval sterkte, hoop dat hij snel beter wordt Lachen

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 17:43

Dit was toch niet de kinderarts als ik het goed begrijp?
Maar kinderarts of niet, belahcelijk dat hij zich zo gedraagt (zeker tegen zo'n kleintje die er al niets van snapt).
Ik zou ook zeker even melding hiervan maken.
Uiteindelijk heeft die man ook alleen maar zichzelf ermee. De volgende keer is hij bang, en zal het dus alleen maar meer tijd kosten .
Heel sneu voor zo'n kleintje (hoe oud is hij nu?)

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-03 18:30

Neenee, het was niet de kinderarts, die was heel rustig, het was degene die de rontgenfoto's maakt. Ik merk het vrolijke resultaat nu al: als je azijn handje vastpakt verstart hij en begint te krijsen af en toe Boos! Ik ga er iig over praten want dit vind ik echt heel erg.