Jeugdzonde...........................

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Xyris

Berichten: 9445
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Jeugdzonde...........................

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-03 23:21

hey mensen, ik wil graag even wat met jullie delen.
Vandaag kreeg ik een mailtje van mijn opa en oma met als titel, jeugdzonde...

Jeugdzonde

Lieve Tessa,

Oma vond bij het opruimen van een kastje een schrijfsel van jou, dat ooit in de Gooi- en Eemlander is gepubliceerd.
De originelen krijg je niet van haar, die bewaakt ze met haar leven,maar omdat wij het zo leuk vinden, zelfs na al die jaren, krijg je als bijlage de kopieën. Het lijkt me grappig, (misschien weet je het al niet eens meer), om zo iets van je zelf terug te lezen.


Zie hier het origineel:

Afbeelding
Afbeelding

Mijn opa en oma waren zo weg van dit berichtje dat ze het in de gooi en eemlander hebben laten plaatsen...:

Afbeelding

Ik moest gelijk aan het liedje denken: Rob de Nijs - Een foto van vroeger... Ik kan me nog wel herinneren, dat ik vroeger dacht als ik dat liedje hoorde, ach man, wat loop je nou te zeuren, waarom zou je terug willen? Waarom niet lekker wat ouder! Alles zelf weten! Maar nu denk ik hetzelfde, was het nou maar *vroeger*.

Dit berichtje van mij is ontstaan toen ik op kamp was in een bos bij ons achter, daar zag ik allemaal mensen van de gemeente jonge boompjes omzagen, dat vond ik echt heel erg, ik durfde die mensen niet aan te spreken op dat ik niet wilde dat ze die bomen omzaagden, dus heb mijn opa en oma gevraagd dit te doen. Dit is het resultaat.

Ik waardeer dit echt heel erg, had het heel even moeilijk, maargoed, heb er nu iets moois aan over gehouden Lachen

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023


IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 23:25

leuk om zoiets terug te zien he!!
zo kwam mijn moeder pas met een briefje wat ik van een klasgenootje had gehad op de lagere school die me lief vond en met me wilde trouwen later........ Ach gut lachen toch!!!!!

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 00:39

Ja, das leuk om terug te zien!! Mijn oma en opa laten me ook vaak dingen zien die ik vroeger schreef/tekende... Sta je versteld wat er als jong kind in je omging...

Overigens wel ultra-moderne grootouders heb je! E-mailen enzo... OK dan!

Xyris

Berichten: 9445
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-03 01:10

Idra schreef:
JaOverigens wel ultra-moderne grootouders heb je! E-mailen enzo... OK dan!


hahaha en dan te bedenken dat mijn opa voor 4 jaar terug helemal NIKS met computers te maken wilde hebben! Als spoken waren het voor hem Haha! Totdat ineens bleek dat een computer uit het jaar 0 hel erg handig bleek te zijn voor het registreren van zijn 3000 boeken Verward Nouja, die begaf het natuurlijk... HAD HIJ INEENS EEN COMPUTER STAAN DIE 4X ZO GOED WAS ALS DE MIJNE!!! Verdrietig strange Haha! en ja, het is wel fijn om terug te kijken naar vroeger Lachen je leert er ook veel van! Vind ik tenminste

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 08:43

Aaaaaaa! Wat lief zeg. Mijn moeder kwam laatst met een briefje die ik geschreven had: Mem is de lievste mem van de weruld!

Hihi leuk zeg! Ik zie mijn opa nog niet zo snel een computer aanschaffen, maar goed hij is ook al 86........

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 17:15

Een paar maanden geleden kwam mijn moeder aanzetten met werkjes van mij van de lagere school 1e klas. Echt heel erg leuk!


Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 17:31

Wat leuk dat je zo begaan was met de natuur!
Is dat nog steeds zo?


Xyris

Berichten: 9445
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-03 17:43

Kiara schreef:
Wat leuk dat je zo begaan was met de natuur!
Is dat nog steeds zo?


Jah Lachen ik ben graag in de natuur, heb op een land en tuinbouw school gezeten en daarbij ben ik nog eens een eersteklas recreatieruiter. Mijn opa en oma wandelen altijd graag met me in het bos omdat ik dingen zie die zij niet zien (van mierenhoop tot wolkvorming en van paddenstoelen tot een dode boom) de ja Bloos eigenlijk wel

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 17:51

Leuk zeg om dat terug te zien, overgens ken ik de opa en oma van Tessa (lunatja) enne zulke grootouders wil iedereen wel echt toffe mensen Tes als je ze weer ziet doe ze de groeten van me groetjes Maaike

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

Xyris

Berichten: 9445
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-03 18:35

thanx maaik Bloos ik zal ze de groeten doen!

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: afkepieteke, Berdien, Cloud, Damelza, Gambler99, HarmanyL, joyce83, Rijsa en 131 bezoekers