Weer ff een fjorden-manen vraagje...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Viking

Berichten: 1989
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Driewegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-03 13:21

shabash schreef:
Als ik op stal kom loop ik altijd langs Vik (logisch want daar staat het kuil) Normaal zeg ik hallo jongen en loop ik door. Van de week kreeg ik geen lucht meer toen ik hem zag, en moest dus wel stilstaan. Ik zo agh arme jongen wat heeft ze nu weer met je gedaan?????? Ik ken Mir al iets beter en weet asl ze een schaar in haar handen krijgt ze niet meer kan stoppen. Ze had zij manen al geknipt en zag er best netjes uit. Maar toen had ze die schaar weer gevonden nou nou nou jullie willen het niet weten!!! Ik heb nniet veel verstand van fjorden maar ik weet wel dat het netjes is als het zwarte erboven uit komt. Bij Vik is het nu recht. Ik kwam Mir tegen dus ik zeg ik moet jou nodig even spreken. Wat heb je met me jongen gedaan???? Mir: hahahah nou uh ik haal het scheerapparaat er wel overheen. Mir ik ga van de week een poging wagen voor je heb het al eens eerder gedaan. Als het niet lukt kan dat fietsing scheerapparaat er nog altijd overheen toch??? Ben niet voor scheren!! Groeien ala. xx es


Oke,oke,ik laat ze lekker groeien Haha!

Ik gooi mijn schaar wel weg OK dan!

Dit is Viking met lange manen....

Afbeelding


en dit met korte manen...

Afbeelding

Zeggen jullie het maar,wat staat beter?

Fjordenmaniak

Berichten: 1337
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Leersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 16:49

astridastrid schreef:
[NIET helemaal afscheren, dat heb ik wel eens gedaan, en dat was echt verschrikkelijk.
[/quote]

Ik zou ze tot 2 cm afscheren, zodat ze weer recht en 'hard' omhoog kunnen groeien, en dan het knippen regelmatig bij houden, zodat het niet meer te lang kan worden.
Wel een keer in de 2 of 3 weken de puntjes wat knippen...

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48421
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 18:40

met lang haar is hij veeeeeeeeel leuker... Haha!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 22:19

Viking schreef:
Bedankt,maar goed dat je nog niet langs komt om foto's te maken want hij loopt nu voor l#l.


Goh dan moeten we Viking en Vigo maar naast elkaar zetten Bloos ......zal het aan de leeftijd liggen *LOL*

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 08:04

K vind het allebei wel staan, dus aan jou de keus.....

Viking

Berichten: 1989
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Driewegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-03 08:16

jacqueline"]
[quote="Viking schreef:
Bedankt,maar goed dat je nog niet langs komt om foto's te maken want hij loopt nu voor l#l.


Goh dan moeten we Viking en Vigo maar naast elkaar zetten Bloos ......zal het aan de leeftijd liggen *LOL*
[/quote]

Of aan de beginletter van hun naam Haha!

Als ze op de keuring idd geen verlies punten krijgen op lange manen,denk ik maar om ze te laten groeien,dan kan ik als ik het toch niet leuk vind altijd nog mijn schaar pakken