Lezen jullie alle berichten wel goed????

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-01 11:50

Misschien ben ik wel een enorme zeur -het zei zo Lachen - maar ik krijg de indruk dat er zo schlecht de bijdragen van anderen gelezen wordt.
Iemand vraagt raad voor het een-of-ander en als er dan op gereageerd wordt, is het vaak (NIET ALTIJD Lachen ) zo... hoe moet ik zeggen, niet ter zaken doend of gewoon over de vraag van diegene heen banketstaaflend Boos! .
Ik weet van mezelf dat ik ook wel eens over het doel heen schiet (kan soms hele "romans" schrijven *LOL* !) Maar ik probeer toch altijd wel bij het beantwoorden van vragen, ook met de bijdragen/meningen van de andere schrijvers rekening te houden.
Ik vind het soms gewoon echt jammer!!
Zo, dat moest me even van het hart!
Groetjes, Sterre

PS. dit was niet voor iemand PERSOOLIJK bedoeld, het is iets wat me gewoon opgevallen is!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sterre op 2001-10-04 12:51 ]</font>


Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 12:18

het wordt idd wel gedaan maar iedereen wil denk ik zijn ervaring er mee kwijt en dan is het moeilijk om een kort en bondig doelgericht antwoord te geven! Dat bedoel je toch???


Suzanne F.

Berichten: 48951
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 12:30

Je bedoelt dat er vaak off-topic ge-ouweh**rd wordt? Volgens mij gaat dat gewoon automatisch. Niet met opzet.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-01 13:03

Hoi Esmee en Suzanne,
Dat iedereen zijn ervaringen/meningen doorgeeft, is natuurlijk prima, daarvoor is zo´n forum er ook! (en ik ben zelf ook niet altijd "kort en bondig *LOL* ) Dat er af-en-toe "off-topic" gereageerd wordt is ook normaal, je komt soms van het ene onderwerp op het andere.
Ik bedoel eigenlijk dat er zo vaak gereageerd wordt in de trant van:
Vraag: Mijn paard is buiten bang voor alles, wat kan ik daar aan doen?
Antw.: Mijn paard heeft ook moeite met galopperen op de rechterhand!
Daar heeft het één toch echt weinig met het andere te maken!
Groetjes, Sterre

_________________
Beter één paard in de wei, als tien in de stal !

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sterre op 2001-10-04 14:04 ]</font>

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 13:09

Sterre, wijs mij eens zo'n topic aan waar dit staat want dit is helemaal nieuw voor mij Verward

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-01 13:19

Hoi Steef,
Heb al gezegd dat ik misschien een zeur ben Scheve mond\ , het voorbeeld wat ik gaf, is natuurlijk erg extreem en klopt ook van geen kanten Lachen .
Maar kijk maar eens bij vragen waar veel antwoorden op komen, in zulke Topics gebeurt het echt vaker!
Of mensen stellen een vraag, iemand doet moeite om iets uit te leggen en de vraag te beantwoorden en vervolgens wordt er helemaal niet meer gereageerd (en dit bedoel ik NIET met betrekking tot mezelf Knipoog !)
Misschien overdrijf ik schromelijk, maar dat was iets wat me al vaker opgevallen was en ik gewoon jammer vind !
Groetjes, Sterre

_________________
Beter één paard in de wei, als tien in de stal !

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sterre op 2001-10-04 14:21 ]</font>

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 13:21

het is ook nog vaak zo dat je van het ene onderwerp in het andere valt. Gebeurt ook in een gesprek, is menselijk.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-01 13:22

Citaat:
Op 2001-10-04 14:21, schreef Desiree:
het is ook nog vaak zo dat je van het ene onderwerp in het andere valt. Gebeurt ook in een gesprek, is menselijk.

Ja, natuurlijk, DAT schreef ik al als antwoord aan Esmee en Suzanne Knipoog !


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, Suky, YandexBot en 24 bezoekers