je helemaal suf kopen.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
luckyzeven
Berichten: 753
Geregistreerd: 15-03-03
Woonplaats: hoofddorp

je helemaal suf kopen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-03 18:09

ik ben het nogsteeds niet afgeleerd, me helemaal suf shoppen.ik was vandaag met een vriendin op de utrechtse paarden dagen.het was wel kleiner en romeliger dan we verwacht hadden maargoed.ik heb echt te veeeeel gekocht Geld, geld! we hebben amper naar de shows gekeken omdat ik in alle kraampjes bleef plakken.ik heb 4 dekjes gekocht.2 met fluweel met zo'n mooie bies eromheen.1 met whinne de poeh en 1 met tweety.een mooie regendeken voor weinig geld.(weet ff het merk niet meer) een nieuw bit,halster met controler voor mijn veulen.zo'n mooi blauw kleurig touw wat eigenlijk een halster is(snappie?) voor mijn merrie.paar nieuwe touwtjes in allerlei vrolijke kleuren.en erg goeie transportbeschermers met staartkoker en een bijpassende zweet deken erbij OK dan! en raad is.......ik had eigenlijk helemaal niks nodig!! Nagelbijten / Gniffelen maar ben volgeladen terug gekomen. *LOL*

mijn liefste appie....chinook
ik ben nog opzoek naar een mylerbit.
ik heb ook nog spullen te ruil/te koop western en engels.


Samantha_

Berichten: 10795
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 18:12

Jeetje dat is wel heel erg veel zeg! Ik ben er ook geweest, vond t trouwens wel erg druk bij die kraampjes! Ik heb alleen 4 fleece bandages van BR gekocht, en snoepjes. Oja er was ook zo'n kraampje met kandelaars en kaarsendingen (niks met paarden) en daar heb ik een kandelaar met kaars gekocht, en een ander ding voor een kaarsje.
Heb je de shows ook gezien? Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 18:13

Hmm, ken dat gevoel. Donderdagavond heb ik een paar nieuwe laarzen gekocht, met van die enorme punten, vond ze erg mooi. Maar had vorige week ook al van dit soort laarzen gekocht alleen dan hoog en zwart. Deze waren laag en bruin.

Vervolgens heb ik vrijdagavond een paar nieuwe jodphurs gekocht, nieuwe rijbroek van pikeur ( chocobruin) en pikeursokken, halstertje voor wannabet, halstertouw en meer van die onzin.

Gisteren ging ik even in een winkeltje kijken, en kwam er met een pauw spijkerjasje, een donkerbruin lamswollen kolletje, en een suede donkerbruine broek weer uit........................

Ben in een paar dagen een paar honderden euro's lichter, maar zie er wel weer goed uit!

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 18:18

Wat een herkenbaar gevoel !
De laatste tijd heb ik niet echt veel meer gekocht op een paar dekens na !
Ik heb echt een deken tik !

Ik zou zaterdag mischien naar Duitsland gaan naar een uitverkoop van een ruitersportwinkel, heb besloten niet te gaan Haha!. Mijn creditcard is erg blij dat ik niet ga, Niels en mijn moeder ook !

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

luckyzeven
Berichten: 753
Geregistreerd: 15-03-03
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-03 18:22

mijn vriend heeft alles betaald en yvette die vriendin heeft mijn paardje ook wat kleine dingetjes gegeven dus ik heb geen schuld gevoel......

mijn liefste appie....chinook
ik ben nog opzoek naar een mylerbit.
ik heb ook nog spullen te ruil/te koop western en engels.

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 18:35

*aarrhhhgggggg* ik ken het, als ik naar Paard&Koets ga heb ik geen plek meer in de trailer voor m'n paard........ Clown

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 21:16

Ik ken dit ook, maar heb dit eigenlijk nooit zo met paardenspullen. Ja, tuurlijk af en toe een mooie nieuwe rijbroek kopen is errrrug leuk. Maar al die zooi voor je paard..... Verward Dan spaar ik toch liever door voor een paar mooie prada schoenen voor mezelf (wat een egoïst ben ik toch Haha! ) Ik koop de spullen die ik voor mn paard nodig heb maar setjes met bijpassende bandages, dekjes, jasjes, broekjes shirtjes, petjes :S?...... Nee doe mij dan maar een leuk setje voor mezelf. Ik ben af en toe, nee eigenlijk best vaak, écht koopziek maar dan niet voor paardenspullen!

luckyzeven
Berichten: 753
Geregistreerd: 15-03-03
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-03 08:38

opzich zou ik best vaker willen sparen voor leukere spullen voor mezelf maar ik krijg er de kans niet voor.omdat er zoveel leuke dingen zijn voor mijn paardjes.....nou als ik ga winkelen voor mezelf dan is mijn auto ook super gevult met tassen.....

mijn liefste appie....chinook
ik ben nog opzoek naar een mylerbit.
ik heb ook nog spullen te ruil/te koop western en engels.

veer

Berichten: 1520
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 09:07

Ben gister ook naar de Utrechtste paardendagen geweest, heb heeeel veel shows gezien, echt leuk was t! Maar kheb ook wat gekocht, jaja, een paar hoge bruine ruitensokken, en een koeienklok voor m'n moeder als cadeautje Lachen
Verder was ik eergisteren naar Divoza geweest en kwam ik terug met 3 dekens, een rood-zwarte regendeken, een grijs-zwarte winterdeken en een blauw-zwarte uitrijdeken. Oja en nog sporenbeschermers...

Brent mijn stoere vent !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 13:11

saluut schreef:
Ik ken dit ook, maar heb dit eigenlijk nooit zo met paardenspullen. Ja, tuurlijk af en toe een mooie nieuwe rijbroek kopen is errrrug leuk. Maar al die zooi voor je paard..... Verward Dan spaar ik toch liever door voor een paar mooie prada schoenen voor mezelf (wat een egoïst ben ik toch Haha! ) Ik koop de spullen die ik voor mn paard nodig heb maar setjes met bijpassende bandages, dekjes, jasjes, broekjes shirtjes, petjes :S?...... Nee doe mij dan maar een leuk setje voor mezelf. Ik ben af en toe, nee eigenlijk best vaak, écht koopziek maar dan niet voor paardenspullen!


Inderdaad, voor het paard en mijzelf in paardentenue koop ik het nodige, maar absoluut geen bijpassende troep.

Voor mijzelf daarintegen, wil ik graag overdreven veel kopen Haha! Maar goed, dit weekend heb je dat live kunnen aanschouwen Saluut...............

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 13:16

Voor mij geld het beide.. ik heb mezelf voorlopig maar een koopverbod opgelegt..
Heb nou weer 3 dekens gekocht voor Brenin, hij had echt helemaal niks, dus ja een excuus..
Halster en halstertouw voor Wise guy, daar komen binnenkort zijn eerste borsteltjes bij (doe ik pas in november, als het me lukt)..
Heb ook een vreselijk leuk broek gezien, maar ik kon me beheersen omdat ze mijn kleur niet in mijn maat hadden..
En ja, heb Wise guy natuurlijk gekocht, dus mijn geld gaat hard op het moment..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

iefke

Berichten: 28837
Geregistreerd: 28-08-03
Woonplaats: Tilburg e.o.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 14:15

ik zou wel willen kopen, kopen, kopen...
(en dan eerst een mooie schimmel)

maar heb geen centjes... boehoehoe.. Huilen
Ik is jaloehoers...

Semper erit denique omnia



      Pino24
      Berichten: 1778
      Geregistreerd: 06-03-03

      Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 22:01

      Pipo"]
      [quote="saluut schreef:
      Ik ken dit ook, maar heb dit eigenlijk nooit zo met paardenspullen. Ja, tuurlijk af en toe een mooie nieuwe rijbroek kopen is errrrug leuk. Maar al die zooi voor je paard..... Verward Dan spaar ik toch liever door voor een paar mooie prada schoenen voor mezelf (wat een egoïst ben ik toch Haha! ) Ik koop de spullen die ik voor mn paard nodig heb maar setjes met bijpassende bandages, dekjes, jasjes, broekjes shirtjes, petjes :S?...... Nee doe mij dan maar een leuk setje voor mezelf. Ik ben af en toe, nee eigenlijk best vaak, écht koopziek maar dan niet voor paardenspullen!


      Inderdaad, voor het paard en mijzelf in paardentenue koop ik het nodige, maar absoluut geen bijpassende troep.

      Voor mijzelf daarintegen, wil ik graag overdreven veel kopen Haha! Maar goed, dit weekend heb je dat live kunnen aanschouwen Saluut...............
      [/quote]

      Hahaha ja idd, ik heb live jouw koopZIEKTE kunnen aanschouwen Haha! . Zou willen dat mijn portomonee dat toe zou laten op dit moment...... Huilen

      Angeliek
      Berichten: 4948
      Geregistreerd: 20-01-02

      Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 22:14

      Jij bent net zoals ik.
      Als je naar een ruitershop gaat, kom je ELKE keer weer terug met een dekje en bijpassende bandages.
      Die tic heb ik dan weer.
      ik heb zowat alle kleuren.
      Best geinig.
      En als ik dan op een gegeven moment het niet krijg van mn vader, dan zeur ik net zolang de oren van zn kop, dat hij met tegenzin zn pinpas geeft.
      Hihi.. Tja, zo zijn vrouwen he? zin doordrijven

      Angeliek
      Berichten: 4948
      Geregistreerd: 20-01-02

      Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 22:15

      Ik heb ook een gat in mn hand.. best frustrerend soms.
      Kom je in een winkel, en je wilt NIET de winkel uit voordat je iets hebt gekocht.
      Ookal is het maar een vingerhoedje ofzo,

      LadyMadonna

      Berichten: 62220
      Geregistreerd: 09-01-01
      Woonplaats: werkendam (NB)

      Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 22:19

      je hebt mensen met een gat in hun hand, je hebt ook mensen zonder handen.......
      Haha!

      Paradise

      Berichten: 1936
      Geregistreerd: 19-09-03
      Woonplaats: Breda

      Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 00:02

      Dit gevoel ken ik ook Bloos!
      Moest vandaag naar de ruitershop om ff een dekje op te halen dat geborduurt was..
      Maarjah als je daar toch bent, waarom niet ff rondkijken dan Bloos
      Resultaat: weer veel dingen gekocht die eigenlijk niet nodig zijn, maar o zo lief staan bij m'n paardjes OK dan! *LOL*


      Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

      Wie is er online

      Gebruikers op dit forum: lina1998, MissWeenie, Ninaka, Roosch, tienus63, Zinzi_jewel en 105 bezoekers