Ik ben gister naar een dressuurclinic geweest!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Daihyo

Berichten: 88043
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-01 18:55

Het was echt supertof. Gister was er een clinic in Vught met Anky, Tineke en Imke Bartels en Edward Gal. Het was echt om te Kwijl Kwijl Kwijl
Ik wilde dat ik zo kon rijden.
En superpaarden natuurlijk.
Ik heb er ook nog veel geleerd. Ze lieten heel veel zien met uitleg erbij. Zoals de basis van ruiter en paard, oefeningen in de draf en galop en ook hoe dat je dat je paard kan leren. En 2x een kür op muziek> Van Edward Gal en van Anky van Grunsven met Gestion Junior. Ik ben op slag verliefd...... Lovers
Het was echt geweldig. Daar ga ik zeker nog een keer heen. Party!!

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 19:03

jaaah leuk is dat he!! ik ga ook nog wel es naar clinics op het federatiecentrum (en dan hebben we gratis toegang omdat iemand die we kennen daar werkt Haha! ).
Ik vind ook dan de dag nadat je er geweest bent dat je zelf ook heel lekker rijd. omdat je dan gezien hebt hoe het moet ofzo Verward dat heb ik tenminste altijd....

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 19:03

ja gaaf he die clinics ik was dan naar die in midden beemster maar ze zijn idd heel leerzaam! Haha!

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 19:14

Ik was gisteren ook op die clinic vond hem ook erug Kwijl werd helemaal Lovers van die paarden. Zeker voor herhaling vatbaar!

Daihyo

Berichten: 88043
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-01 12:55

Ik heb nog niet gereden, maar ik ga zeker een aantal dingen uitproberen. Ik rijd nu alleen nog op een manege op een manegepaard, maar er zijn toch wel dingen die ik kan proberen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 14:36

vertel vertel, welke tips hebben jullie meegekregen?

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 15:10

Ik was er ook, en het was idd. heel leerzaam!!!

Ik heb wel gereden en wat dingen uitgeprobeerd, echt tof!!!

Sommige dingen wist ik wel, maar door zo'n clinic komt dat weer helemaal boven!!! T was echt heel leuk!!!

Tips...tja...misschien iemand anders die geweest is??? Ik vind het zo moeilijk om dat zo even te bedenken, maar misschien schiet me straks iets te binnen en dan horen jullie het!!!?

Groetjes Monique.