ik wilde ook graag wat vertellen...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-01 21:02

ik ben nu intensief bezig met tinkerbell aan de longeerlijn,bijzetten met touwtjes en conditie trainen en meer soepel maken van het lijf en opbouw spieren.maar het gaat dus echt goed!!!ze pakt het heel goed op en doet goed haar best.ze kan nu zelfs al aan de longe in de grote binnenbak,zonder de steun van de omheining van een longeerbak(wat ze eerst nog niet snapte)maar ik ben dus heel trots op dr,dat ze het zo goed doet Pling
ze wordt bijna 3 en ik vind het echt leuk dat ik nu steeds meer met dr aan het werk kan *LOL* *LOL*


orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-01 21:05

Cool cooool!!
*LOL* Ik vind Tink echt een heel stoer dametje!! Pling

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-01 21:09

Heerlijk he nu je dan eindelijk met het echte werk kan gaan beginnen, en dan lekker straks in de zomer heerlijk ritjes maken met Tink!!!
Kan je straks extra trots zijn want dat heb JIJ toch maar allemaal mooi voor elkaar gekregen Pling

Groetjes van Jacqueline en een knuffel voor Tink

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-01 21:16

tja, inderdaad! ben wel jaloers op je, leorna kan/wil dus echt niet lopen zonder steun van de longeerbak (die ik niet heb), zij zoekt dus steun van de weidehoeken, met alle gevolgen van dien (wei van 100 bij 200 mtr. ofzo) Zie je 't een beetje voor je..*LOL* ?
leuk hoor, dat tink t zo goed doet!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-01 21:24

ja ik zie het voor me!!
ik vind het vooral zo bijzonder omdat ik haar dus echt alles zelf heb geleerd,want ze was veulen toen ze bij mij kwam Pling Pling Pling

en vandaag was ik helemal trots,want we gingen pas voor de tweede keer in de grote bak,EN er reed nog een meisje met haar paard bijin,ik wist helemaal niet hoe tink zou reageren,maar ze ging dus echt netjes op de volte,af en toe keek ze wel uit nieuwsgierig heid,maar dat geeft niet,ik was allang trots dat ze gewoon doorliep ookal was dat andere paard er!! Cool


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-01 21:42

Goed joh! Dat wordt straks echt genieten in het karretje!!!! Maar eerst nog lekker oefenen en heeeeel veel knuffen; je mag trots zijn op je knollie!
Grtz, Sonja

Ineke2

Berichten: 33094
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-01 23:03

Goed zeg!! Ga zo door Tinkie!!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-01 07:39

Sanderijn bij de gedachte aan Tink en jou op het karretje zit ik steeds te glunderen, dat wordt echt geweldig Party!!
Echt geweldig hoe je dat voor elkaar hebt gekregen. Trouwens vraagje: als ik ooit een groen paardje koop, wil jij haar dan voor me inrijden of vindt je dat niet leuk of te ver (afstand?). Je hoeft niks te beloven hoor, het duurt nog jaren, maar ik vroeg me af of het je leuk leek. Natuurlijk vergoeding erbij haha. Moet ik wel de lotto winnen want tegen die tijd ben jij een beroemde "Men-Anky" en onbetaalbaar geworden *LOL* *LOL* .
Ik weet van jou in elk geval dat je een zachte hand hebt en alles geduldig aanpakt, dus vandaar... Doei! Dorine.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-01 13:07

OOOOOOh leuk dat het nu zo goed gaat joh! Spannend als je straks zover bent dat ue voor het eerst met je wagentje de weg op kan:) en dan tinkie op kleine ijzertjes trippeltrap op het asfalt!
gaaaaf

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-01 21:38

ja hoor dorine,tuurlijk wil ik dat wel!maar dan kan je haar/hem bij mij op mijn eigen stal tijdelijk onderbrengen voor de belering Pling Pling Pling *grijnz*tegen die tijd hoop ik wel zover te zijn haha

soms is het beter om te zwijgen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: rover_ en 89 bezoekers

cron