Toch naar concour, superdag !!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Toch naar concour, superdag !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-03 21:35

Hey Bokkers
ben toch maar naar het concour gegaan
lopend, alleen, ik wist gelukkig waar ik moest zijn ondanks het regende
het zadel kon met iemand mee in de auto!
ik helemaal blij dus meteen een deken enz mee gegeven
daar eenmaal aangekomen (na 3 kwartier- uur lopen) ff dekentje op doen...kijken waneer ik moet en inrijden

het duurde best lang voordat ik moest..
Ik had gewoon een witte blause met een zwart jasje-vest achtig iets eroveraan en een lezer had ik gelukkig gevonden, iemand van stal

De dressuur proef (proef 9) ging na mijn gevoel echt goed, de voltes waren mooi rond draf ging goed, liep zelfs een stuk aan de teugel dus ik helemaal trots: einduitslag: 140 punten met comentaar, je volte was niet rond, liep niet door de hoeken, liep niet aan de teugel en kon netter....naja...ach ik wist dat de volte rond was en we goed liepen maja dan houd ik de eer maar voor mezelf...hehe OK dan!

Toen afgezadeld lekker laten staat met dekentje om...toen springen
ik zat eigenlijk in De L maar omdat ik wist dat dat niet goed zou gaan en eigenlijk in de B wilde , hebbik me laten overzetten...pfjuuw dat kon
Hindernis 1, weigering ( Boos! ) hindernis 2, weigering, de rest heeft ie zonder enkele moeite gesprongen echt super! zelfs de dubbel sprong en de brede oxers...helemaal blij want t.m hindernis 8 ging goed.
hij ging als super super hard en was niet in te houden , ondertussen nog bij hindernis 5 was ie met zn voor benen en achterbenen gewoon letterlijk BOVENOP de hindernis gaan staan (vreemd) en stapte er vanaf..geen balk eraf ..vreeeeemd..
toen hindernis 9, het probleem: de muur, en nog hoog en breed ook, weiger..uitgebeld jammer maar ik was hardstikke trots na de afgelopen keren wask wel ff me vertrouwen kwijt maar nu was ik gewoon weer helemaal blij
wel 3 weigeringen oke...maar geen een balk eraf en dat betekend toch wel dat ie t makkelijk kan
ben toen meteen naar huis gegaan omdat het begon te regenen dus de uitslag weetik nog niet.. hoor ik nog wel maja toch geen prijs dusz Haha! Haha!

algoed, leuke dag gehad en het is zeker goed gegaan voor mij eerste wedstrijd ever!
super trots op Swift en ben toch blij dat ik ben gegaan

Fotos van springen komen nog bij ITP, moeten ontwikkeld worden
De foto van de hindernis waar die bovenop stond is er waarschijnlijk ook dus zal het er op zetten

XXX Renée

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-03 21:43

Afbeelding
net van iemand gekregen
Afbeelding
Was voor het springen en ja me beugels waren toen nog te lang Tong uitsteken

Tayga

Berichten: 2226
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 21:56

Mooi beessie en de volgende keer is het vast beter.

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 22:06

wat leuk dat je toch kon starten! jammer dat de uitslag van de drs tegen viel, maar ja dat heb je zo af en toe..
En springen.. mooi dat je zelf toch tevreden bent en volgende keer beter!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 22:10

Goed dat je toch gegaan bent

En dressuurpunten vallen nu eenmaal regelmatig tegen...Dat is ook de reden dat ik er niet meer aan begin Bloos Ik rijd thuis net zo fijn Knipoog

Mijn onderlinge vandaag ging trouwens ook goed Was met mijn nieuwe paard en we zijn eerste geworden in de B en ik heb daarna nog een rondje L-HC gereden, ook foutloos Knipoog

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 22:18

ach als je zelf maar een goed gevoel hebt! leuke foto's leuk beestje heb je!
succes verder...

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 12:55

Leuk beestje. En zolang je zelf maar lekker gereden hebt, wat kunnen die punten je dan nog schelen. Als je wat meer routine krijgt komt dat vanzelf goed!

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 13:45

Gelukkig ben je toch gegaan joh!! En je hebt het gered zonder mij Tong uitsteken Ik spreek je morgen wel he Haha!

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-03 16:00

hey Lisanne
ik heb het inderdaad GELUKKIG gered ihih
vraag: is 140 heel slecht voor eerste wedstrijd ever?
Maja inderdaad zoals jullie al zeggen punten en uitslagen schelen mij niks ik heb er weer een ervaring bij en heb echt veel lol gehad!

de rest van de fotos staan zo op itp
helaas geen spring fotos maar wel stilstand ...
de springfotos komen niog

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 20:33

Renee_vd schreef:
De dressuur proef (proef 9) ging na mijn gevoel echt goed, de voltes waren mooi rond draf ging goed, liep zelfs een stuk aan de teugel dus ik helemaal trots: einduitslag: 140 punten met comentaar, je volte was niet rond, liep niet door de hoeken, liep niet aan de teugel en kon netter....naja...ach ik wist dat de volte rond was en we goed liepen maja dan houd ik de eer maar voor mezelf...hehe OK dan!



Dus jij vindt dat die jury scheel is?? Als je met zo'n houding aan komt zetten zul je niet snel beter gaan rijden...

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 21:06

Wat vond de voorlezer van je proef?

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-03 16:51

de voollezer zei dat het heel netjes ging alleen ik te vroeg in galop ging voor de rest keurig

Nee maar als ze in een auto zitten wie overdwars staat en met zn 2e door één zijruitje kijken bij C kunnen ze ook niet echt alles zien lijkt me
Alleen ik weet gewoon zelf dat het heel goed ging en wat ik al eerder zei die utislag boeit me niet...als het voor mezelf maar goed ging

maar is 140 zo slecht dan voor de eerste wedstrijd ever?

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 17:19

Nou ik vind het niet slecht hoor....

anke2002

Berichten: 810
Geregistreerd: 01-11-02
Woonplaats: Sneek city

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 20:12

watleuk dat je zelf zo'n leuke dag hebt gehad! Daar gaat het uiteindeljk toch om! en 140 voor de 1ste wedstrijd is helemaal niet gek hoor! Veel succes met andere wedstrijden nog.

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 20:13

Heey reneetje Haha! ik zat net te bedenken, ik vind het veeeel te lang geleden dat ik op swift gereden heb moet gauw maar weer eens meeten Tong uitsteken

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-03 21:51

Nou lisanne dat vindt ik nou ook Haha!:D:D !!!!

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 07:06

Whahaha ik spreek je dalijk op school wel Haha!