Rotklus!?!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
HeleennAnton

Berichten: 394
Geregistreerd: 04-06-03

Rotklus!?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-03 18:17

Wat vinden jullie nou het stomste aan een paard (hebben)?

Ik heb een verschrikkelijke hekel aan hoeven krabben, ik vind uitmesten nog geen eens zo erg maar hoeven krabben Zij zijn groot en ik is klein! (ik doe het altijd wel braaf hoor!)

En nou jullie.............


Arjette

Berichten: 1644
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 18:34

Eigenlijk vind ik niets echt vervelend aan een paard, behalve als ze helemaal onder de modder zitten en niet schoon te krijgen zijn vind ik ze niet meer zo leuk, maar dat komt niet zo vaak voor. Verder vind ik het vervelend als ik de mesthoop moet verhogen of op het land moet rijden, maar dat hoeft gelukkig maar 1 a 2 keer per jaar

..If I only could make a deal with God, and get him to swop our places..

Kia: the power to surprise Knipoog Clown

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 18:45

poetsen als ze in de rui zijn...
en dan zeker als ze hun winterharen verliezen, dan blijf je maar bezig Haha!

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 18:49

Ik vind het vervelenst is het betalen van de rekeningen *LOL* nee grapje (tuurlijk je baalt als er weer geld uit je portomonee verdwijnt)

Maar wat ik het vervelenste vind is als je afscheid moet nemen van een paard dat je een lange tijd heb gehad..

...Dreaming with my eye's wide open...

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 18:51

schroefgaten schoonmaken en manen trekken!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 18:52

Het vervelendst? Het rijden op dit moment.
Maargoed, normaal... pff vind ik niets vervelend! Dan het poetsen maar, als ik iets moet kiezen. Knipoog (Soms vind ik het ook heerlijk om haar een lange poetsbeurt te geven, maar vaak heb ik er echt geen zin in Schijnheilig )

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 18:52

Jaa! Manen trekken en toiletteren.
Niet eens aan gedacht.. Als je iets niet kunt met Camilla, is het dat!
Dus dat vind ik ook écht het vervelendst..


KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 18:53

Het vervelendst vind ik in de regen en de kou kuil halen........ wat een K ut baan vind ik dat...... maar ik vind zowizo alles in de regen helemaal naatje

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 18:55

Mest ruimen uit de bak. Dure Agterberg bodem, dus de poep moet er wel uit om er lang plezier van te hebben. Ben je net lekker aan het rijden, moet dat beest natuurlijk weer scheiten (en niet zo'n klein beetje!), kun je er weer af om het op te ruimen Boos!
Laten liggen tot je klaar bent is niet echt een optie, want dan rijdt er gegarandeerd een lomperd doorheen (als je dat niet zelf al doet Haha! ) en dan is het nog veel vervelender opruimen.

Het uitmesten van de trailer en het daarna in een krap gaatje inparkeren van dat ding is ook niet echt mijn favoriet aan het eind van een lange wedstrijddag. Al die zooi weer uit de auto halen en opruimen trouwens ook niet.

Nulla tenaci invia est via

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 18:55

Uitmesten, daar heb ik een hekel aan! Tong uitsteken

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 18:58

Margreet schreef:

Het uitmesten van de trailer en het daarna in een krap gaatje inparkeren van dat ding is ook niet echt mijn favoriet aan het eind van een lange wedstrijddag. Al die zooi weer uit de auto halen en opruimen trouwens ook niet.


eens! Mijn zooi van gisteren ligt nog in de berging Bloos

Reenarulez

Berichten: 1194
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 18:59

mijn Boos! paardje heeft zo'n nieuw kruiden likding (smaakt naar anijs Vingers aflikken ) maar dat hangt in dr stal... nou is ze beswel een kluns Bloos dus het zit nu echt elke ochtend over dr hele voorhoofd en voorpluk...
het is er echt haast niet uit te krijgen en het plakt ontsettend Boos!
dat haat ik echt Knipoog dat ding gaat eruit Haha!

Snelle_Belle

Berichten: 390
Geregistreerd: 09-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 19:26

ik heb echt een verschikkelijke hekel aan (in de herfst) een zeil over de bak trekken!!! en aan manentrekken heb ik ook een bloedhekel! En dan al helemaal niet iedere ochtend nat hooi uit een emmer halen te vergeten want anders gaan er twee ontzettend hoesten! grrr
Laatst bijgewerkt door Snelle_Belle op 29-09-03 19:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Mist

Berichten: 9453
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 19:28

mest wegbrengen EN vooral niet te vergeten, tijdelijke omheiningen neerzetten en afbreken. In de zomer heb ik een stuk van 3/4 hectare dat compleet afgezet is. In de winter (lees: als het hooi eraf is) mag de de andere 2 hectare ook gebruiken, zo kunnen ze dus, zonder er een modderboel van te maken, de hele winter overdag buiten....alleen al die paaltjes zetten Boos!

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 19:30

euhh een staart schoon maken omdat je pony die last van diaree hebt heel de staart onder gepoept heeft...BAHH !!

Karaat_the_newforest op Instagram

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 19:58

Ik heb aan niks een hekel, maar als de paarden in de rui zijn en als je dan labello op je lippen hebt en de wind tegen. Al die haren op je lip, daar heb ik hekel aan!

WISH IT, DREAM IT, DO IT!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 20:28

soms ben ik het verplicht zijn tot zo zat. krijg het er soms spaans benauwd van

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 20:29

ik heb er een hekel aan als mn tinkr met haar mooie lange witte sokken inde strontsloot gaat staan...wat ze nogakl vaak doet...

Jady

Berichten: 2099
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 20:32

Ik haat eigenlijk niks van een paard hebben,wel vind ik het bloedvervelend als Destiny weer eens heeft lopen rollen en doen en ik dan dus vervolgens 3kwartier aan het poetsen ben...

De Hemel Op Aarde, Is Op De Rug Van Een Paard

Relliej

Berichten: 2508
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 21:19

Vlechtjes in de manen maken als het je niet lukt. Boos! Heb daar echt geen geduld voor, om het echt heel netjes te doen. Schijnheilig Bloos

Ineke2

Berichten: 33039
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 21:41

Ehm uitmesten is niet mijn favoriete klusje, maar het allerergste is toch wel het tuig poetsen Haha!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 21:42

Ik vindt geen enkel klusje vervelend, enige probleem is dat ik bij hoevenkrabben en uitmestten onwijze last van mijn rug krijg.
En als ik dan echt een grote beurt aan de hoeven wil geven is het niet meer te houden, en gaat het tot bijna niet meer kunnen lopen door.

Heel erg jammer want vindt het eigenlijk wel leuk mijn paard mooi verzorgde hoefjes en een schoon bed te geven.

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 21:57

Ehm behoorlijk erg vind ik het fatsoeneren van een heel stoffige pony met wintervacjt (onmogelijk). Ook heb ik een grote hekele aan het verwijderen van paardenhaar uit bontshabrakken. Dan ga ik nog liever kokers uitwassen Lips are sealed

Little_Sun

Berichten: 1166
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 22:00

Water geven. Vooral bij warm weer, wanneer bijna alle bakken leeg zijn en je met emmertjes moet slepen om de bakken weer te vullen (van zo'n 10 paarden).

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 22:40

Manen trekken en de auto na een lange wedstrijddag leeghalen...
Daar zie ik het laatste stuk naar huis altijd al tegenop Bloos

Uitmesten vind ik een heerlijk klusje, je ziet het resultaat altijd zo lekker Knipoog

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Isa_Sofie, Justico, N_B_N, YandexBot en 40 bezoekers