het nieuwe speeltje van mijn vriend

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

het nieuwe speeltje van mijn vriend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-03 10:11

Afgelopen zaterdag heeft mijn vriend zijn motor verkocht

Afbeelding

vervolgens heeft ie zondag maar gelijk weer een nieuwe gekocht en nu maakt hij Apeldoorn en omgeving onveilig op dit krosmonster (Yamaha R1 bj 2000)

Afbeelding
(Dit is geen foto van de motor van mijn vriend maar een soortgelijke foto, zodra ik foto's heb zal ik ze wel even op bokt zetten)

En wat vinden jullie ervan????

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 10:13

Ik heb altijd een vriendje met een motor gewild. MAar mijn vriendjes waren OF bang voor motoren, of ze hadden geen geld.

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-03 10:18

Nou ik wou dat ie niet zo gek was van motors, vind het doodeng Haha!

vanity

Berichten: 3259
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Herentals (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 10:21

Desiree schreef:
Ik heb altijd een vriendje met een motor gewild. MAar mijn vriendjes waren OF bang voor motoren, of ze hadden geen geld.


ja, ik wilde net het tegenovergestelde, maar mijn vriendje wil zo snel mogelijk een moto en als ik zie hoe hij nu al met de auto rijdt, heb ik daar totaal geen zin in!!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 10:28

Nathalie1981 schreef:
Nou ik wou dat ie niet zo gek was van motors, vind het doodeng Haha!

Dat is nou zo typisch he! Al die vrouwen die een vriend/man met motor hebben vinden het eng en kunnen het niet waarderen. En ik kan het WEL waarderen maar ik kon nooit een vriendje krijgen met motor.

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-03 10:31

Desiree"]
[quote="Nathalie1981 schreef:
Nou ik wou dat ie niet zo gek was van motors, vind het doodeng Haha!

Dat is nou zo typisch he! Al die vrouwen die een vriend/man met motor hebben vinden het eng en kunnen het niet waarderen. En ik kan het WEL waarderen maar ik kon nooit een vriendje krijgen met motor.
[/quote]

Hij gaat hem vanmiddag ophalen hoor ik net, dus dan ga ik even achterop, maar ik vind het gewoon doodeng.

Hij zat er ook over te denken om wedstrijden te gaan rijden, maar dat heb ik hem uit zijn hoofd gepraat, omdat ik geen zin heb om elk weekend af te wachten of ik mijn vriendje nog wel heel en levend terug zie Haha!

Fiji
Berichten: 52
Geregistreerd: 27-12-02
Woonplaats: Gent, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 19:20

Desiree"]
[quote="Nathalie1981 schreef:
Nou ik wou dat ie niet zo gek was van motors, vind het doodeng Haha!

Dat is nou zo typisch he! Al die vrouwen die een vriend/man met motor hebben vinden het eng en kunnen het niet waarderen. En ik kan het WEL waarderen maar ik kon nooit een vriendje krijgen met motor.
[/quote]

Sorry dat ik je moet tegenspreken, maar je statement klopt niet altijd hoor. Ik heb namelijk een vriend met motor en kan het wel degelijk heeeeel goed waarderen *LOL* Zodra ik gedaan heb met mijn studies en wat centjes verdiend heb, ga ik er mij zelf één kopen ook, zodat we samen kunnen gaan rijden OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 19:27

Die blauwe is echt erg mooi

Mijn vriend heeft ook een motor
En ik vind het een super gaaf ding.
Ook achterop meerijden doe ik graag, alleen sinds dit jaar willen mijn knieen dat niet meer Boos!
In de vakantie een dag mee getoerd en nu heb ik nog last van mijn knieen met paardrijden of als ik door mijn knieen ga en weer omhoog kom Verdrietig

Iemand nog tips zodat ik er geen last van krijg op een racer.
En dan niet aankomen dat hij maar een shopper moet kopen, want dat is niet onze smaak Lachen
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 29-09-03 19:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 19:32

Desiree"]
[quote="Nathalie1981 schreef:
Nou ik wou dat ie niet zo gek was van motors, vind het doodeng Haha!

Dat is nou zo typisch he! Al die vrouwen die een vriend/man met motor hebben vinden het eng en kunnen het niet waarderen. En ik kan het WEL waarderen maar ik kon nooit een vriendje krijgen met motor.
[/quote]

Mijn vriendje heeft de zijne nu 6 dagen, vrijdag is hij de eerste keer tegen de grond gegaan met de zijne ...
Ik zie hem er dan liever ook niet op, om de simpele rede dat ik uit een familie van motorfreaks kom, waar meermaals per totals gereden worden, welliswaar altijd zonder lichamelijke gevolgen (ja we zijn stevig).

Het is maar een 600, maar toch. Zag hem liever in een auto. Vnl omdat hij ervanuit gaat dat hij het allemaal al kan .... en dat steekt me nog het meest tegen. Hij kan het gewoon nog niet, na 10 uurtjes op zo'n ding kan je niet motorrijden. PUNT
Snap dan ook niet hoe dat systeem hier zo kan bestaan, 10 uurtjes les en je kan je rijbewijs halen ... Heeft maar een week les gehad!

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 19:34

Ik wil ook 'n vriend met 'm motor Tong uitsteken Zelf wil ik ook ooit nog gaan motorrijden Lachen
Echt een gave motor heeft hij gekocht! Kwijl

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 19:36

heb vandaag een straatje achterop gezeten bij een vriendin... gewéldig!!!!
maar fietsen is sportiever Schijnheilig

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-03 20:28

Ik heb net even achterop gezeten en hij rijdt super!!!!!

Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 21:46

hey mijn schoonbroertje heeft een Yamaha R1 en inderdaad die dingen rijden geweldig !! ...
ook een vriend van me heeft er eentje alleen die heeft `m helemaal zwart laten spuiten staat erg mooi .... hoop dat ik ooit ook nog eens het geld bij elkaar krijg om mijn motor rijbewijs te halen ....

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 22:01

Ik vind de kleur van zijn oude eigenlijk mooier!
Maar deze vind ik ook wel iets hebben, een gave Haha!

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 22:09

stoere motoren, ik kijk hier in het rond of ik um ergens in dit gekkuhuus zie rijden Haha!
waar moet het ongeveer zijn in apeldoorn?

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-03 08:29

e_l_m_o schreef:
stoere motoren, ik kijk hier in het rond of ik um ergens in dit gekkuhuus zie rijden Haha!
waar moet het ongeveer zijn in apeldoorn?


meestal gaat ie naar het klaverblad, kan ie met zijn knietje aan de grond Rolleyes

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 08:35

Wow speeltje Verward Wat een gigantische motors zeg. Mijn buurmannetje rijd hier rond op die Harleys en m'n neefje heeft zo'n traik, echt helemaal geweldig!!!!!

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 08:55

Desiree schreef:
Ik heb altijd een vriendje met een motor gewild. MAar mijn vriendjes waren OF bang voor motoren, of ze hadden geen geld.


Vriendje met een moto? tsssssssssssssss
Ik wil er ZELF eentje! Cool

M'n vriend ook, en we hebben gelukkig dezelfde "smaak" (we zijn beiden niet voor de extreme racegevallen en hebben ivm rug en spierproblemen beiden eentje nodig waar je niet helemaal op ligt), dus dat komt wel goed (over 15 jaar ofzo Knipoog )
Zoals het er momenteel begint naar uit te zien ivm praktische problemen om mijn autorijbewijs te halen, zou het wel eens kunnen zijn dat ik "de auto" gewoon oversla en over een jaar of 3 à 4 meteen op een (tweedehands?) moto stap.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 09:48

Ik vind ze allebei wel leuk. Maar mijn hart gaat toch meer naar een Harley, waar je lekker op een luie stoel kan zitten. Maar dat komt wel als ik in m'n midlifecrisis zit *LOL*

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 09:51

Mooie motor ! Ben je al achterop geweest?
Mijn vriend heeft sinds een paar maanden zijn rijbewijs en sinds kort ook een motor.
Zijn beste vriend had een motor en daar mocht hij op rijden en hij is toen aangereden en de dader is er vandoor gegaan, sinds dien vind ik een motor niet zo heel leuk meer.
Voor hem ben ik maar meteen achterop geweest, die l*l ging gewoon 140 rijden terwijl ik het eng vond !

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-03 09:54

kojack schreef:
Mooie motor ! Ben je al achterop geweest?
Mijn vriend heeft sinds een paar maanden zijn rijbewijs en sinds kort ook een motor.
Zijn beste vriend had een motor en daar mocht hij op rijden en hij is toen aangereden en de dader is er vandoor gegaan, sinds dien vind ik een motor niet zo heel leuk meer.
Voor hem ben ik maar meteen achterop geweest, die l*l ging gewoon 140 rijden terwijl ik het eng vond !


Ja ben gisteren voor het eerst achterop geweest en hij rijdt super!!!

Ik zelf ben eigenlijk ook niet zo gek op motors, maarja hij vind het leuk dus ga ik af en toe wel even mee.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 09:54

Ik herken niets van de angst van vrouwen voor motoren. Ik was nog maar een jaar of 7 en mocht even bij de buurman achter op de motor een rondje, en ik was gelijk verkocht. WAt een heerlijk gevoel gaf dat zeg! Zo super ontspannen. het voelt gewoon goed. Ik heb zelfs op de kermis mee gereden op de motor tegen de wand. Ze vroegen of ik mee durfde en ik zei gelijk ja. Dus toen was ik "speciale attractie". EN ik ging ooit met een vriendje mee die me uitdaagde dat ik niet durfde. Hij ging 170 km per uur, maar ik word er niet warm of koud van. Ik vind hard gewoon fijn. Als kind ging ik al het liefst in de achtbaan. Snelheid voelt goed. Snelheid is lekker.

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-03 09:56

Ja dat harde rijden vind ik dus niks, je bent zo kwetsbaar op een motor. Ik geniet meer van een rustig rondje met z'n allen (mijn vriend, z'n broer, z'n vader en zusje)

radicalM

Berichten: 689
Geregistreerd: 14-02-03
Woonplaats: Capelle a/d IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 11:41

HAHA een Batmobiel....Wie ben jij nu...Catwoman of Batwife

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 12:09

he nath dat wordt een ritje richting rheden he met die motor Haha!

Een hele stoere hoor , maar ik zou hem ook knijpen als arno er mee zou rijden Scheve mond