Organisaties en wedstrijden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Gisela
Berichten: 1513
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Venray

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-01 11:23

Verspreid over alle berichten over (in dit geval) het NK, zou ik graag een suggestie willen doen.

Allereerst, als iemand tijdens een wedstrijd ziet dat er organisatorisch iets niet lekker loopt, denk erover na en kom met een oplossing. Schrijf naar het bestuur, geef het probleem aan dat je hebt gesignaleerd en geef een manier waarop dat anders/beter kan.
Dit geldt ook voor klachten over accommodatie/bodem. Als je een goede accommodatie ergens in het land hebt gezien met een geschikte bodem, laat het een organisatie weten! Ze zijn altijd op zoek naar faciliteiten.
Als je de tijd hebt, meld je aan bij het bestuur en besluit mee te helpen. Als we met z'n allen de koppen bij elkaar steken, komen we tot meer oplossingen en verbeteringen.
Ga er nooit vanuit dat 'een ander dat wel even zal doen'. De organisaties zien liever 10 dezelde voorstellen dan niet een.
Misschien kan niet elk voorstel worden verwezenlijkt maar het is altijd de moeite waard.

Voor de WRAN zou ik alleen willen zeggen: petje af jongens, heel gezellig NK en een verbetering ten opzichte van vorig jaar!

Groetjes,

Gisela & Paulus, http://www.galaxyquarterhorses.com"
Quarter Horses: Dutchs Peppy Flash, Peppy Dun It Chex, Miss Wimpy Hollywood, Customized Whiz, Cee U In Tinseltown


Jannie

Berichten: 1133
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 11:58

Samen een oplossing bedenken is misschien een goed idee, als je het eens kan worden tenminste. Wat dacht je van opbouwende kritiek?
Wat ze voor mij eerst mogen veranderen is een andere locatie. Ik heb niks tegen de locatie op zich, maar ze mogen het wel wat centraler houden! Ik woon helemaal in het noorden van het land. En dan is St. Oedenrode met een trailer toch wel heel erg ver! Er is toch vast wel een locatie in het midden van het land te vinden?

DubbelFun

Berichten: 88600
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 12:06

Ooit is er op een ander forum (nu Yahoo) door Chris Knol een uitgebreide aktie gestart om ideen etc. te verzamelen mbt wedstrijden. Veel van wat er toen gezegd en aangedragen is is toen ook doorgespeeld aan de diverse organisaties.
Er zal ongetwijfeld ook iets mee gedaan zijn. Ideen zijn natuurlijk altijd welkom, maar er knaagt bij mij zoiets van 'zijn we niet opnieuw het wiel aan het uitvinden'.

Gisela
Berichten: 1513
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Venray

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-01 15:15

Jannie,

Opbouwende kritiek is geen probleem, alleen......., draag ook eens een oplossing aan. Vele mensen zeggen iets van de faciliteiten maar, kunnen ze iets noemen wat beter is?
Voor accommodatie zijn een hoop dingen nodig, een bak geschikt voor western, mogelijkheid tot het bouwen van stallen, mogelijkheid tot het bouwen van een gezellig strodorp, mogelijkheid tot parkeren van auto's en trailers, dermate neergezet dat het voor een organisatie handig is om mee te werken, etc. etc. Dat is nog niet zo handig vinden hoor....

Daarbij zitten wij nu toevallig met de NK's gunstig, maar als je naar het EK wil dat rij je toch al snel 8 tot 10 uur met je paarden. (Nu in Zuid Duitsland en wordt in 2003 waarschijnlijk Italie.)

Nogmaals, ik denk dat het bestuur van verenigingen heel blij is met suggesties en oplossingen en daar ook wat mee probeert te doen. Vergeet niet dat ook mensen binnen een bestuur wisselen en dat waarschijnlijk de een er meer mee zal doen dan een ander. Ik weet niet of het verstandig is om 'tips' te verzamelen, een persoonlijke brief 'ieder voor zich' zal denk ik meer baat hebben.

Groetjes,

Gisela & Paulus, http://www.galaxyquarterhorses.com"
Quarter Horses: Dutchs Peppy Flash, Peppy Dun It Chex, Miss Wimpy Hollywood, Customized Whiz, Cee U In Tinseltown


Jannie

Berichten: 1133
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 11:27

Gisela,

Ben het helemaal met je eens wat betreft oplossingen bedenken. En ik zal je zeggen, dat heb ik ook gedaan! Ik heb met iemand van het bestuur van de WRAN gesproken. Over de locatie. Let wel, ik heb niks op de locatie in St Oedenrode op zich zelf tegen. Ik rij geen reining, dus over de bodem zul je mij niet horen en daar heb ik het ook nooit over gehad. Ik heb het ook nooit over het EK gehad, alleen over het NK.
Maar wat ik heb aangedragen bij het bestuur is om het NK te houden in Ermelo. Het ligt centraal en het is groot genoeg en speciaal gemaakt om zulke grote wedstrijden te houden.
Ik begrijp dat als je naar het EK wilt dat je dan een stuk verder moet rijden, maar ik doel even alleen op het NK want dat was het discussiepunt.

Jannie

Gisela
Berichten: 1513
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Venray

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-01 11:32

Jannie, ik begrijp wat je bedoelt. Wat ik alleen bedoelde aan te geven was, dat je het niet voor iedereen 'gemakkelijk' kunt maken.
Als je een wedstrijd hebt in Noord-Holland, Friesland, Groningen dan zullen de mensen uit Brabant en Limburg ver moeten reizen, etc.

Het probleem met een aantal accommodaties is dat ze de bodem van de bakken veranderen. Giesbeek is niet meer bruikbaar, en ook Deurne bijvoorbeeld niet meer omdat ze daar bodems hebben gelegd of gaan leggen met tapijtsnippers, etc.

Het is allemaal niet makkelijk. Misschien is Ermelo nog steeds oke, dat weet ik niet.

Groetjes,

Gisela & Paulus, http://www.galaxyquarterhorses.com"
Quarter Horses: Dutchs Peppy Flash, Peppy Dun It Chex, Miss Wimpy Hollywood, Customized Whiz, Cee U In Tinseltown

Jannie

Berichten: 1133
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 11:38

Hoi Gisela

Nee je kan nooit iedereen tevreden maken, maar of de bodem van Ermelo goed is voor reining weet ik dus ook niet. Dat zouden ze dan uit moeten zoeken.

Jannie

Freckles
Berichten: 613
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 12:00

Sigaar Vroeger werd de Wran Nk ook in Ermelo gehouden maar wat de reden is dat die locatie niet meer in trek is weet ik niet.
Er deden allerlei wilde verhalen de ronde maar het fijne weet ik er niet van.
Daar was het wel altijd gezellig voor iedereen voor ruiters als publiek Lachen Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 bezoekers